Ooit zo raar een motor verkocht? Advies graag!

Doen of niet?

  • Ja man, gewoon verkopen wat kan je gebeuren

    Stemmen: 1 7,1%
  • Nee, ben je gek dit is niet normaal!

    Stemmen: 13 92,9%

  • Totaal aantal stemmers
    14
Liever dat er nog 300 van dit soort topics geopend worden, dan dat één van ons M-F'ers voor een paar duizend euro het schip in gaan.


Zekers, en het is nog humor om het te lezen ook wat ze allemaal verzinnen.
Ze zullen ook steeds andere manieren gebruiken die iemand wel vertrouwd.

Blijven posten dus.
 
Engelsen die niet eens fatsoenlijk Engels kunnen???? Niet vertrouwen uiteraard..... Heb zoiets ook wel eens meegemaakt. Een of andere debiel in Londen had zogenaamd een boot te koop, voor veel te weinig geld. M'n oom had er wel interesse in (wat moet je nou met een boot denk ik dan maarja......) Die kerel wilde geld vooraf opgestuurd krijgen (yeah right..... :+ ) Maar ik was dus in London voor 5 maanden, en ik wilde dat geld best wel even cash gaan brengen, mits ik de bood kon zien uitraard. Kom ik daar bij dat adres, doet er een of ander ranzig kereltje open. Ik vraag; mag ik die boot ff zien dan????? En uiteraard; geen boot te bekennen. Ik zeg tegen die kerel; wat zouden de coppers er hier van vinden, dit soort praktijken??? En slijmen die kerel!!!! Allerlei uitwegen proberen te vinden... jammer hoor. Maar het moraal van dit verhaal; dit soort wazige praktijken nooit vertrouwen dus!!!
 
De beste remedie tegen die oplichters is ze aan het lijntje te houden.
Zolang ze denken met jou zaken te kunnen doen, en veel tijd kwijt zijn om jou E-mailtjes te sturen kan hij niet iemand anders oplichten. :+
Dus net doen of je hun instucties niet begrijpt, zeggen dat je geen attachments van hem hebt gekregen, en vragen om nogmaals te sturen, zelfbedachte namen gebruiken zoals: K.L. Ootzak enz. enz. })
 
echt... sorry hoor. maar topicstarter: voelde je hier echt geen nattigheid???!het ligt er zóóó dik bovenop.

en ja, als je dit soort gasten wilt 'pakken' kun je ze volgens mij het beste aan het lijntje proberen te houden. goed, het kost je wat tijd en tikwerk, maar dat geld ook voor hen. (maar dan moet je niet traceerbaar zijn natuurlijk)
 
topicstarter heeft gewoon een mail teruggestuurd! Die moeite had ik nooit oftenever genomen! kneusen zijn het die je proberen te naaien
 
Terug
Bovenaan Onderaan