Ook agenten worden bestolen helaas

achterlijke zooi....meer kan ik er niet over zeggen. Gelukkig staatie van mij in de achtertuin. met een alarm en heb ik een knuppel naast mn bed. En van mn moeder mag ik meppen *D...maar het blijft helemaal kut voor je
 
Heb je de " schriftelijke op de hoogte houdingsbrief/berichtgeving" :r :r al ontvangen waarin je verteld wordt dat er niet voldoende aanknopingspunten zijn voor verder onderzoek :W :W ? of krijgen agenten die niet? :P B| B|

Lezen!!!!!!!!! Uit de update's LEES ik dat er voorlopig nog genoeg aanknopingspunten kunnen zijn. En ik denk dat hij dat briefje net als iedere burger gewoon krijgt of hij nou politieambtenaar is of ICT knurft.
Nou....

Ik ben n's vlakbij een kamp in elkaar geslagen omdat ik toevallig met een meisje op het verkeerde tijdstip op de verkeerde plek liep.

Jongetje op scooter met chickie achterop rijd langs, stopt, begint te schelden. Wij lopen gewoon door. Even later 30 man op ons afrennen. Ik voelde dat er wat fout was dus zei tegen dat meisje ren jij die kant maar op, loop ik rustig naar die groep.

Al met al schreeuwde de kamper-aanvoerder "Heb jij Pietje geslagen" en al vragend slaat ie me voluit achterover terwijl er naast hem iemand met een mes een haal naar me deed om me neer te steken. Gelukkig kwam die klap iets eerder waardoor ik achterover viel. Na een kwartier gemartelt te zijn en finaal in elkaar getrapt te zijn, en liggend in een plas bloed, en bijna nog een messteek verder begon dat meisje wat ook met die jongen aan kwam rijden te schreeuwen dat Pietje had gelogen. Dat is mijn redding geweest... Op dat zelfde moment kwam er een politiebusje met sirene's het fietspad op scheuren (was een fietspad naast voetbalveld) en stopte bij mij. De kampers reden met hun Tomosjes er vandoor. Politie was met 2 man sterk, Kampers 30 man, daar gingen ze dus niet achterna.

Ik moest wel aangifte doen van de 2 agenten nadat ik in het ziekenhuis behandeld was, m'n hele kop aan elkaar gehecht, gebroken neus kaak etc. Dat maar gedaan dus.

Op mijn verjaardag (dag na ongeval) 's ochtends naar politiebureau. Om 9 uur gemeld bij balie, en om 16.00 was dan de persoon die de aangifte moest opnemen (Officier van Justitie zelf werd mij verteld).

Paar weken later een brief dat de hoofdverdachte aangehouden was maar alles ontkent heeft en dat daarom de zaak gesloten is.

Dus dat schriftelijke op de hoogte berichtgevingsbriefje ken ik ja :r

Heel vervelend allemaal, maar wat heeft dit hele verhaal te maken met de gestolen motor?
Één zin waarin je aangeeft dat je het briefje kent had ook voldoende geweest.
wat moet een politieagent met een r1?
iedereen weet dat je je op zo'n ding niet aan de maximale snelheid houdt !!
en dan zodra die zn smurfenpakje weer aanheeft staat ie iedereen en alles voor de kleinste onbenulligheden op de bon te slingeren

valt nog mee dat ie geen zwaailicht op zn r1 had zodat ie nog sneller overal doorheen kon

desalniettemin vindt ik het kut voor m dat ie zn motor kwijt is

Dit raakt helemaal kant nog wal :N Dus omdat het een politieagent is die een passie voor motoren heeft zou hij alleen op een fiets mogen rijden ofzo ?
Net alsof je daarop niet te hard kunt rijden.

Nee jij hebt het gelukkig begrepen !
 
BlablaHeel vervelend allemaal, maar wat heeft dit hele verhaal te maken met de gestolen motor?
Één zin waarin je aangeeft dat je het briefje kent had ook voldoende geweest.Blabla

Nee jij hebt het gelukkig begrepen !

Wannabe-moderators :Z

On-topic: Altijd kl#te als je eigendom gestolen wordt...wat heeft je beroep ermee te maken? :? Helemaal zonde van zo'n mooie motor dat hij gesloopt wordt voor onderdelen. En als omdat het deze keer een agent betreft, een ME-groepje s'avonds op bezoek komt bij de dader(s)... *O*
 
..Heel vervelend allemaal, maar wat heeft dit hele verhaal te maken met de gestolen motor?
Één zin waarin je aangeeft dat je het briefje kent had ook voldoende geweest.
...

Uit bovenstaande opmerking meen ik te mogen afleiden dat jij ook ergens iets bij de plzie doet.
De slachtoffers zijn schuldig. (ze hadden daar maar niet moeten rijden of zo)
"eigen verantwoordelijkheid" is de term die ik onthouden heb van een ander motor-forum lid wat iets doet bij de plzie.
 
Laatst bewerkt:
Uit bovenstaande opmerking meen ik te mogen afleiden dat jij ook ergens iets bij de plzie doet.
De slachtoffers zijn schuldig. (ze hadden daar maar niet moeten rijden of zo)
"eigen verantwoordelijkheid" is de term die ik onthouden heb van een ander motor-forum lid wat iets doet bij de plzie.

Lekker dan, word ik binnen een uur bestempeld als wannebee mod én wannabee agent.

Maar die aanname is dus ook fout :Y Heb niets maar dan ook helemaal niets te maken met de politie. Nooit de behoefte gehad ook, daar ben ik niet voor in de wieg gelegd. Had vroeger wel een 3-wieler met de opdruk police, misschien dat je daar de mist mee in gaat.

Één ding houdt mij nog even bezig: bij jou waren het toch altijd de automobilisten die schuldig waren ?
 
Bedenk me net dat ik als wannabee mod offtopic ben gegaan. -O-

Daar gaan mijn kansen..... dat ook weer gehad.

Zullen we weer ontopic gaan ?
 
Lekker dan, word ik binnen een uur bestempeld als wannebee mod én wannabee agent.

Maar die aanname is dus ook fout :Y Heb niets maar dan ook helemaal niets te maken met de politie. Nooit de behoefte gehad ook, daar ben ik niet voor in de wieg gelegd. Had vroeger wel een 3-wieler met de opdruk police, misschien dat je daar de mist mee in gaat.

Één ding houdt mij nog even bezig: bij jou waren het toch altijd de automobilisten die schuldig waren ?

:N zrex is meer van de overheid en agenten rellen op internet.
 
Dit raakt helemaal kant nog wal :N Dus omdat het een politieagent is die een passie voor motoren heeft zou hij alleen op een fiets mogen rijden ofzo ?
Net alsof je daarop niet te hard kunt rijden.

Nee jij hebt het gelukkig begrepen !

op de fiets heb je geen maximum snelheid :+

maar mij lijkt wel dat het beroep hiermee te maken heeft.
zie je bij baantjer ook altijd :P
 
Laatst bewerkt:
op de fiets heb je geen maximum snelheid :+
Ik weet het niet zeker, maar ben je als fietser ook niet verondersteld om je voertuig ten allen tijde onder controle te hebben, en ben je ook niet verondersteld om tijdig te kunnen stoppen?
Ik betwijfel dat de wielerterroeristen op 10 meter voor een overstekend kind!! kunnen stoppen als ze aan 60 km/u door de straten denderen...
maar mij lijkt wel dat het beroep hiermee te maken heeft.
zie je bij baantjer ook altijd :P
 
Lekker dan, word ik binnen een uur bestempeld als wannebee mod én wannabee agent.

Maar die aanname is dus ook fout :Y Heb niets maar dan ook helemaal niets te maken met de politie. Nooit de behoefte gehad ook, daar ben ik niet voor in de wieg gelegd. Had vroeger wel een 3-wieler met de opdruk police, misschien dat je daar de mist mee in gaat.
OK, dan ben ik foutief in mijn aanname. (is nog gebeurd en zal nog gebeuren)
Één ding houdt mij nog even bezig: bij jou waren het toch altijd de automobilisten die schuldig waren ?
[offtopic]
Als een moto en een koekblik met elkaar in aanraking komen, dan zijn het MEESTAL de automobilisten die een foutief uitgevoerd manoeuvre gemaakt hebben.[/offtopic]
 
zal best dat je voor fietsers ook een artikel 5 kunt schrijven ja.

maar was tijdje terug nog bij blik op de weg, een fietser ging met 60 door de kom en die konden ze niks maken
 
Wat wil je dan met zo'n ondertitel :?

Hé die ondertitel heb ik gekregen van mijn idool ! Is niet mijn handschrift, kijk maar goed :P


En dan anderen aanspreken op niet relevante posts slecht lezen enz... :/
En de agenten op dit forum zijn prima in staat om zichzelf te verdedigen ;)

Ja eens, maar een forum is een plek waar je je mening kunt geven, dat deed ik niets meer en niets minder.
 
[...]


Dit raakt helemaal kant nog wal :N Dus omdat het een politieagent is die een passie voor motoren heeft zou hij alleen op een fiets mogen rijden ofzo ?
Net alsof je daarop niet te hard kunt rijden.

Nee jij hebt het gelukkig begrepen !~[/quote]

vindt jij dan dat een agent na werktijd regels mag overtreden en tijdens werk andere mag bekeuren voor het overtreden van regels terwijl hij zichzelf ook schuldig maakt aan het overtreden hiervan ?
voor mij mag iemand elke motor rijden die hij wil en zo hard rijden als hij wil en natuurlijk vindt ik het klote voor de desbetreffende persoon dat zijn motor gestolen is maar je snapt toch ook best wat ik wil zeggen.....zou jij er dan vrede mee hebben om bekeurd te worden voor bijv. te hard rijden terwijl je weet dat diegene die je bekeurd ook regelmatig
te hard rijdt? het heeft niets met passie voor motorrijden te maken.....
dus volgens mij heb jij het niet echt begrepen....
 
Ben ik nu de enige die zich afvraagt of de (ex) bezitter van deze R1 nooit boven de 10.000rpm reed? Of geen gebruik maakte van z'n overige 5 versnellingen?? En onder welke hoek staat die kentekenplaat wel niet!!??
 
Dit raakt helemaal kant nog wal :N Dus omdat het een politieagent is die een passie voor motoren heeft zou hij alleen op een fiets mogen rijden ofzo ?
Net alsof je daarop niet te hard kunt rijden.

Nee jij hebt het gelukkig begrepen !\

vindt jij dan dat een agent na werktijd regels mag overtreden en tijdens werk andere mag bekeuren voor het overtreden van regels terwijl hij zichzelf ook schuldig maakt aan het overtreden hiervan ?
voor mij mag iemand elke motor rijden die hij wil en zo hard rijden als hij wil en natuurlijk vindt ik het klote voor de desbetreffende persoon dat zijn motor gestolen is maar je snapt toch ook best wat ik wil zeggen.....zou jij er dan vrede mee hebben om bekeurd te worden voor bijv. te hard rijden terwijl je weet dat diegene die je bekeurd ook regelmatig
te hard rijdt? het heeft niets met passie voor motorrijden te maken.....
dus volgens mij heb jij het niet echt begrepen....[/quote]

Ken jij Calimero?

:W
 
Ben ik nu de enige die zich afvraagt of de (ex) bezitter van deze R1 nooit boven de 10.000rpm reed? Of geen gebruik maakte van z'n overige 5 versnellingen?? En onder welke hoek staat die kentekenplaat wel niet!!??

Ken jij Calimero dan misschien?

:W
 
Terug
Bovenaan Onderaan