Ook Anthro onderuit :(

Anthro

Die hard MF'er
12 jul 2004
337
0
Kapellen (Antwerpen) .BE
Verdorie wat voel ik me slecht :(

Ik ben gecrashed op 500m van mij thuis |(

Het zit zo:

Mooi weetje, ik dacht van straks een mooi relax ritje maken met de motor, genieten van het na-zomer weer... Maar ik moest nog even langs de Gamma voor een setje boortjes.. hup motorvest aan, handschoenen, helm... Motor laarzen en broek lagen bij mn moeder 1km verderop, die zou ik na de gamma gaan halen/aantrekken.

Dus boortjes gaan kopen (is 1200m verder ofzo) dan trug naar huis willen om de boortjes af te droppen... ik rij niet graag lange ritten met puntige dingen in mn jas ;) dus op weg naar huis .. ik rem redelijk stevig want er is daar een fietspad waar redelijk veel kinderen kunnen fietsen. Ik heb niet op de baan voor mij gekeken, meer richting fietspad. Daardoor heb ik de kleine putten en bulten in de baan niet opgemerkt en is tijdens het remmen mijn voorwiel even van de grond gekomen en geblokkeerd.

Onderuit op de linker kant tegen ongeveer 45 km/u denk ik... heb er eigenlijk geen gedacht van, was niet op de metertjes aan het zien..
Grootste klap is op de schouder gekomen, waarna ik nog 10-15m ofzo verder schoof '(

Wat een verschrikkelijk geluid en zicht zo je motor zien geraspt worden over het asfalt ;(

Motor recht gezet en aan de kant (lag in het midden van de straat :o ) kwam een voorbijganger naar mij "ben je gewond"? ik kijken: motorvest aan schouder gescheurd maar geen pijn, broek was een gat in. knie zag er niet uit. rood/wit geschaafd/verbrand met een gore saus er uit lopend :r

Schade aan motor: linker zijkuip gebarsten en in stukken, spiegel eraf, pinker eraf, schakelpedaal er af, stuurgewicht zwaar geschaafd, kontje lichtjes geschaafd

Broek en schoen zijn voor weg te gooien, knie zal wel genezen ... spijtig dat ik mijn motorbroek niet aan had ook al is het 1000m dat je moet rijden |(


Ja veel kosten nu, da arme student is net nog armer geworden ;(

 
Laatst bewerkt:
Zonde joh '(

Heel veel beterschap en succes met opknappen van je motor!
 
Shit dit sux! Succes met herstel van knie en schadereparaties

(bericht van begrijpende student....)
 
bedankt allemaal, knie zal wel goed komen heb al erger meegemaakt aan mn rechter knie dus ;)

Enkel thuis problemen nu |( mn vader die al niet voor motors was is nu helemaal anti :X

Iemand een idee wat die kuipdelen kosten voor een RS125 ? want mss kan ik de kuipdelen herstellen met polyester, is wel veel werk en je gaat het blijven zien maar het zou wel veel geld sparen! want ik moet een nieuwe motorvest kopen of kan een gescheurde vest nog gerepareerd worden?
 
Kloete '(

Maar, zoals de agenten dat ook zo mooi kunnen na het uitschrijven van een vette bon; "Mag ik u toch noch een prettig weekend toewensen" :X
 
1 motorkleding aan trekken...ALTIJD!.
2: zwaar klote dat je op je muil bent gegaan...nooit tof..succes met herstel!
 
Veel sterkte Anthro, met het herstel van de knie en met de RS125! ;(

Onlangs een vriend van ons ook gelijkaardig onderuit gegaan, pas vertrokken, koude banden, moet ineens hevig remmen en op die plaats lag er ook een bubbel op de weg. Voorwiel geslipt en ook onderuit..

Met een beetje zoeken moet je wel aan namaak onderdelen kunnen geraken, en zelf zoveel mogelijk proberen te herstellen, zal de herstelkost wat drukken zo.

Fredski, aka KawA ;)
 
rs125 dat is toch een brommer :+

geintje natuurlijk: kut dat je gevallen bent! Succes met het herstel, en waarschuw wel ff als je rauwvlees-fotos ertussen gaat zetten :P
 
Das ook weer mooi kl*te

Is er overigens nog een mogelijkheid om (bijvoorbeeld via de MAG) de gemeente aansprakelijk te stellen voor het slechte onderhoud van de weg ??
Sterkte met je knie in ieder geval en wellicht kun je hier op de site nog aan een goedkope broek of dergelijke komen.
 
:( wat een bende joh! :(

(hier een begrijpende arme mede-student)



:(


122240
 
Ahhhhhhhh wat vind ik dat jammer man :(
Jij was ook zo trots op je beest, en terecht natuurlijk! (ik rijd ook RS125!!!)
Echt heel zonde, ik snap ook wat dat arme student inhoud ;(
Veel sterkte ermee!!!!!!!!
 
klote zeg,

veel succes met je knie
enne ook bij het herstel van je Motor,

see you on tha road,...hopelijk :]
 
Ook al één of twee keer na een flinke hobbel blokkerend voorwiel gehad, gelukkig wel steeds kunnen corrigeren (gewoon rem lossen). Voor zo'n eindje had ik nu ook niet m'n leren pak volledig aangetrokken. Begin je ook te denken dat je vroeger op de brommer altijd in korte broek en t-shirt rondreed (en aan 70 km/u vallen met een brommer doet ook pijn :( :P ). Hopelijk niet teveel kosten aan de motor!

Sterkte ermee!

[me]Smet is ook student en moet er ook niet aan denken dat de Yammie eens een schuivertje maakt.[/me]
 
damn, zonde van je rs'je dat dingetje is zelfs bouwjaar 2004 enzo.

hoeveel km heb je kunnen rijden voor je ongeval?
komen er nog pics?

veel beterschap gewenst!
 
Vervelend en succes met herstel.

Ligt het nu aan mij of gebeuren dit soort ongelukjes tegenwoordig vaker, zo van: 'even gauw iets op de motor halen'. Superkris had ook al zoiets. Mogelijk de aandacht er wat minder bij op zo'n kort boodschappenritje?
 
Terug
Bovenaan Onderaan