ook bij mij een MFTM??? ( met me verjaardag)

Welke taart willen jullie

  • Slagroom :P

    Stemmen: 2 12,5%
  • Mokka :P

    Stemmen: 1 6,3%
  • Gewone cake :P ( zelf gebakken)

    Stemmen: 1 6,3%
  • Appel taart":P ( zelf gebakkken)

    Stemmen: 11 68,8%
  • Boterkoek :P ( zelf gebakken)

    Stemmen: 1 6,3%

  • Totaal aantal stemmers
    16
Mooi, om 4:44 ging ik mn bedje in na een avondje stappen met bepaalde personen :} , maar ben nu al weer wakker B|
Als ik de rest van de dag :Z of B| zit, ligt het niet aan de mensen (misschien aan hans dan :) ) maar aan mijn geestelijke toestand.
Tis maar een waarschuwing, heeft eigenlijk totaal geen toegevoegde waarde aan het topic :P
:^

Het bier smaakte weer best :P
 
Het was erg gezellig, de appeltaart was lekker :9 en ondanks de korte nachtrust van sommigen was iedereen gezellig (Ferrekau dus ook ;) )

En Hans, je mag die ventieldopjes houden. Wat moet ik nou met die dingen op mijn Fazer :P
 
was toch weer een leuk feestje.
Eerst d8 ik dak in de sub-urbs van L.A. was beland. bleek echter dat dit de Commodores waren die bekende covers deden uit de jaren '60 ;)

Denk dak ook ff een opmerkiing ga plaatsen in het DATING SITE TOPIC ;) ...
Ik zag daar een errug aardig meisje.
 
Laatst bewerkt:
ik vond het erg gezellig
dus bedankt joyce voor de gastvrijheid, en de taart was lekker hoor
en de rest ook bedankt voor de gezelligheid
 
Taart was idd lekker!!!!


volgend jaar weer :+




geloof dat de meeste dan de whiskeytaart wouden proberen :9
De whisky (Glenfiddich was het geloof ik, en de Schotten schrijven het zonder "e", de Ieren weer met) en het recept uit het zojuist ontvangen taartenreceptenboek (het bestaat echt) waren aanwezig. Voor een taart is het zonde om zo'n dure en lekkere whisky te gebruiken. Dan kun je beter een minder dure soort gebruiken. Voor één taart heb je 250 cc van dat goddelijke spul nodig. Dus . . wanneer ben je jarig? Leen het receptenboek, bak een stapel taarten en stuur even een mailtje. Wil je mij dan niet vergeten? :(
 
Lady J = Jady JARIG: dus van harte gefeliciteerd! ! !

Wij zaten bij de eerste exemplaren van de overheerlijke appeltaart met slagroom. Het was super gezellig. Jammer dan ik redelijk vroeg weer weg moest. Fijne dag nog verder.
 
De whisky (Glenfiddich was het geloof ik, en de Schotten schrijven het zonder "e", de Ieren weer met) en het recept uit het zojuist ontvangen taartenreceptenboek (het bestaat echt) waren aanwezig. Voor een taart is het zonde om zo'n dure en lekkere whisky te gebruiken. Dan kun je beter een minder dure soort gebruiken. Voor één taart heb je 250 cc van dat goddelijke spul nodig. Dus . . wanneer ben je jarig? Leen het receptenboek, bak een stapel taarten en stuur even een mailtje. Wil je mij dan niet vergeten? :(


Ik is woensdag jarig en moet werken :( en vrijdag is dochter jarig en komt er kindervisite :) dit in combi met MF ers over de vloer....ander keertje weer
 
Jongens echt super bedankt voor de gezelligheid. Ik heb het echt enorm naar me zin gehad, ondanks dat ik heel erg moe was en dat een bep. iemand nog ff belde :P

Ow ja de foto's post ik vanavond want ik krijg ze zelf niet in het juiste formaat. Daar heb ik ff de hulp van me pa bij nodig. Even geduld dus nog *D
 
Op maandag 26 januari 2004 10:57 schreef Lady j het volgende:
Jongens echt super bedankt voor de gezelligheid. Ik heb het echt enorm naar me zin gehad, ondanks dat ik heel erg moe was en dat een bep. iemand nog ff belde :P
Heeft toch niks met die kleine blauwe mannekes te maken :? :X
:+
 
schiet nou es op met die foto's zeg :(

eej was gezellie ;) alleen saafs bij rj bijna in slaap gevallen voor tv wegens ernstig slaapgebrek die nacht ervoor hahaha.
 
schiet nou es op met die foto's zeg :(

eej was gezellie ;) alleen saafs bij rj bijna in slaap gevallen voor tv wegens ernstig slaapgebrek die nacht ervoor hahaha.
Ach.. als je achterop zit val je ook altijd zowat in slaap toch ?? ;) (en zeker met die ouwe lullen rustige rijstijl van mij!! *D )

Ja Joyce schiet nou maar NIET op met die foto's !! :(

Ik begrijp uit de reacties van Fuck het Milieu, dat de lente weer voor de deur staat ?? ;)
 
Nou niet meer zeuren hier komen de piccies *D :P

full



Dropkick, anton ( mijn broertje) en floppie
 
Terug
Bovenaan Onderaan