Ook CatchDude nu in leder gehult!

CatchDude

MF veteraan
12 apr 2003
6.023
0
Arnhem
Jawel!
na.jpg

En bijpassende laarzen, handschoenen en helm volgen nog, zodra er weer wat geld is... ;) Zit alleen geen klittenband bij voor sliders, maar dat spul heb ik er bij gekregen en kan ik er bij een kleermaker op laten zetten. :)

Bij Termaat gehaald in Nijmegen, voor een wel HEEL leuk prijsje! (Aanrader, die winkel. Als je eens in de buurt van nijmegen bent en je hebt kleding nodig...)
 
Bedankt! *D

Jessy, voor dat leer wat jij wilt, ik zou er een kijkje gaan nemen hoor. Die lui hebben VEEEEEEEEEEEEEEEEL! Ik weet zeker dat je er kunt slagen! (Ik met mijn rare maten ben er namelijk ook geslaagd... :+ )
 
Bedankt! *D

Jessy, voor dat leer wat jij wilt, ik zou er een kijkje gaan nemen hoor. Die lui hebben VEEEEEEEEEEEEEEEEL! Ik weet zeker dat je er kunt slagen! (Ik met mijn rare maten ben er namelijk ook geslaagd... :+ )

jaaaaa ik ga zeker snel een keertje kijken
net ff me moeder je topic laten zien en kon er toch wel overtuigen ;)
dus ik ook snel in leer :)
jammer dat 't zo ver is, zijn dus complete dag onderweg
 
Laatst bewerkt:
He, coolio! Ze stunten daar trouwens waanzinnig met prijzen en goodies! Laat ff weten wanneer je gaat, dan ga ik ff mee. (Kan ik gelijk ff sliders kopen of zo. Oh, en kan je gelijk bij mij eten... ;) )
 
Ziet er harstikke goed uit hoor,en je hebt gelijk,Termaat is een goede winkel,ik heb er laatst motorlaarzen gekocht,aleen ga er niet op zaterdag ofzo naartoe,tis me een beetje druk daarzo,ik ga de volgende keer wel een keer doordeweeks.

Groeten FIASCO2003
 
Het was er heerlijk rustig vandaag! Gek he? ;) (En ik was nog op tijd thuis voor de TT! :) )
 
He, coolio! Ze stunten daar trouwens waanzinnig met prijzen en goodies! Laat ff weten wanneer je gaat, dan ga ik ff mee. (Kan ik gelijk ff sliders kopen of zo. Oh, en kan je gelijk bij mij eten... ;) )
hmm, ken wel dagje bij jou langskomen hoor ;)
 
mooi hoor. En ik vind je handschoenen en laarzen ook al behoolijk bijpassend hoor.
 
Gefeliciteerd :} Maar wel flauw dat je het morgen niet komt laten zien ... O-)
En toch nog eerder als verwacht! (En waarschijnlijk goedkoper vanwege rare maat???)
 
Bedankt bedankt :) Gister een eind er mee gereden, maar dan is het opeens niet zo leuk! :) Jezus wat knelt dat. (Jaja, dat kmot wel goed, ik weet ut... ;)

(En waarschijnlijk goedkoper vanwege rare maat???)

Over de prijs mag ik niet klagen nee! 400 euro, voor jas en broek bij elkaar!
 
Vind het er een beetje los zitten. Niet een maatje te groot gekocht?

De broek niet, die past prima! De jas is wel wat los, maar een maat kleiner en mijn mouwen eindigen net na mijn ellebogen!
Daarnaast, de rits van de jas was al half open toen deze foto werd genomen. Hij zit alleen vast met dat knoopje onder mijn keel. :)
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan