Ook de vrouw voortaan op de motor

Mr Ed

Die hard MF'er
29 jul 2004
293
0
Almere
Vandaag was het zover. Vrouw moest afrijden voor haar motor rbw. En het onmogelijke is dan toch gebeurd, ze heb 't gehaald!

De keerzijde van deze blijde gebeurtenis is, dat het niet ondenkbaar is dat ik binnenkort mijn R1 zal moeten inleveren, zodat zij zelf hierop kan rijden.

Nu alleen nog de zzr600 opknappen en dan misschien Zondag as maar eens een ritje met z'n tweeen maken!

Hmm... ik hoop dat ik op de R1 mag van d'r!
 
Wat een vertrouwen in je vrouw ;)
Het onmogelijke is gebeurd :(

Maar gefeli voor je vrouw en jou.

Samen rijden is gezellig en fiets delen nog gezelliger..in het kader van discussie wie welke fiets pakt hehe.
 
je vrouw heeft net der rijbewijs en jij geeft je r1 aan der mee?

waar ben je dan niet zo zuinig op? op je vrouw of op je motor?

:?
 
je vrouw heeft net der rijbewijs en jij geeft je r1 aan der mee?

waar ben je dan niet zo zuinig op? op je vrouw of op je motor?

:?
Oke , ik ga ff happen....

Wij zijn de status van holbewoners ontgroeid hoor, we weten heel goed hoe we ons rechterhandje moeten gebruiken B|

En mevrouw Ed, gefeliciteerd ;)


btw, de linker ook :+
 
Gefeliciteerd!

Samen rijden is veel leuker dan haar achterop nemen.
Alleen nog ff een communicatiesetje kopen, dan ben je weer helemaal bij.
 
feliciteer haar er maar mee.
iig je kan lekker samen rijden.


VFRiendelijke groetuh
Speedy, die ook veel samen rijdt met zijn VFRiendin
 
Oke , ik ga ff happen....

Wij zijn de status van holbewoners ontgroeid hoor, we weten heel goed hoe we ons rechterhandje moeten gebruiken B|

En mevrouw Ed, gefeliciteerd ;)


btw, de linker ook :+
MAar ook jij zal toch niet ontkennen dat als je meteen na je rijbewijs op een R1 stapt, dat je je dan nog niet zo zeker voelt. Ik iig niet, de 1e keerop mijn FZ was echt zo van; WOW, ff rustig aan. En dat was toen ik al een half jaar mijn rijbewijs had.

Desalniettemin natuurlijk mijn felicitaties aan de desbetreffende dame.
 
Je vrouw die net haar rijbewijs heeft prop jij op je R1 :? Wil je echt van r af of hoe zit t :X :X :X
 
Gefeliciteerd!

Samen rijden is veel leuker dan haar achterop nemen.
Alleen nog ff een communicatiesetje kopen, dan ben je weer helemaal bij.

Dan is de lol er echt snel af denk ik. Een communicatisetje. Moet er niet aan denken, hoor ik telkens: voorzichtig, voorzichtig, pas op, kijk uit, niet te hard. :+
 
Terug
Bovenaan Onderaan