Ook een beetje goed nieuws..

CatchDude

MF veteraan
12 apr 2003
6.023
0
Arnhem
Naar aanleiding van mijn topic: Schuiver gemaakt, mooi balen... , heb ik goed nieuws.

Na 3 maanden te hebben moeten wachten op het politierapport is die uiteindelijk bij het waarborgfonds terecht gekomen. Deze lui, van het waarborgfonds, hadden vervolgens slechts een paar weken nodig om te beslissen dat zij de "aansprakelijkheid aanvaarden". Met andere woorden, ze keren alles uit! (Behalve het eigen risico, maar da's niet veel.) :}

Het kost me uiteindelijk dus helemaal niets behalve wat, ondertussen al lang herstelde, blauwe plekken! En m'n no-claim zakt dus niet! Hoezee! Bedankt mannen van het waarborgfonds en m'n eigen verzekering voor al het regelwerk. (Behalve wat telefoontjes heb ik zelf bijna geen vinger uit hoeven steken...) En ook nog een klein bedankje richting de politie voor het toch nog fixen van dat rapport.

Even kort en bondig: Ik ben dus op een rotonde onderuit gegaan door een oliespoor. Nadat mijn verzekering alles uitgekeerd had (all-risk), betaalt het waarborgfonds mijn verzekeraar terug en kost het mij uiteindelijk niets, ook niet aan verzekerings korting (no-claim). Heb je zelf zo'n soortgelijk ongeval meegemaakt en wil je advies over hoe nu verder dan wil ik je best uitleggen hoe ik het destijds precies aangepakt heb. Mail me dan even. (Maar je verzekeraar kan je vaak het zelfde vertellen...)
 
he mooi man,dat scheelt toch weer een slok op een borrel.heb je buiten het geld ook je recht nog gehaald.je motor tegen de grond aan leggen is zo ook al klote genoeg
 
Dazzmooi!

Ik
473.gif
er eentje op :) .
 
Dank jullie wel!

Enne, BBQ? Ik heb net een groot feest gegeven! :)

En je gaat er inderdaad nooit op vooruit, ik heb namelijk wel 5 weken niet kunnen rijden. '( Maar financieel zat het wel goed eigenlijk, vooral als je een schaderapport laat maken bij een dealer waar je graag en vaak komt :) . Bij zo'n schaderapport zitten ook arbeidsuren. Als je dan vervolgens zelf ook wat dingen repareert kan je daar een leuke nieuwe uitlaat van kopen... :)

Maar het is nooit leuk om te vallen natuurlijk. Maar gelukkig heb je soms mazzel en komt alles op zijn pootjes... :)
 
Terug
Bovenaan Onderaan