Ook een startprobleem

A.L. Andriese

Rookie
8 apr 2002
2
0
Breda
Wie weet raad op het volgende,

Na vier maanden stilstand van mijn Suzuki GSX1100R dacht ik afgelopen weekend: laat ik mijn motor eens starten.
Omdat mijn accu leeg was heb ik mijn motor via startkabels, aan de auto, geprobeerd te starten. Het enige wat ik te horen kreeg na het indrukken van de startknop was een klik. :j De startmotor sloeg dus niet aan. Die klik kwam, bij nader onderzoek, volgens mij, uit een klein apparaat aan de rechter zijkant van de motor ter hoogte van de seat (er staat Fuse op). Ik heb ook nog even geprobeerd de motor aan te duwen en daarna vervolgens weer te starten middels startkabels, maar dat is dus ook niet gelukt. De motor heeft vlak voor de winterstop nieuwe bougies gehad en na de winterstop van vorig jaar een nieuwe accu. Dit was de eerste keer dat ik hem weer wilde starten na de winter. Tijdens de winter heeft de motor aan een druppelaar gestaan, waarvan ik op een gegeven moment dacht dat deze de accu niet meer oplaadde. Wekenlang bleef lampje van druppelaar leeg aangeven toen heb ik hem er vervolgens maar van de accu afgehaald. Accu schijnt nu weer geladen te zijn volgens diverse meters etc.
Wie kan mij hierin raad geven?


Groeten van Alexander
 
Terug
Bovenaan Onderaan