Ook een Vmax?

Hee NitroMax vette fiets man!!

Jammer dat ik in Veenendaal de enige Vmax was. Ik had jullie graag daar gezien. Ik weet het niet zeker, maar was NitroMax ook in Putte (Belgie)? Of daar of bij een VmaxClubHolland rit heb ik je denk ik al eens staan te bewonderen (ja, je fiets dan!).

Mijn Vmax is motorisch standaard. Ik ben wel benieuwd naar dat NOS-systeem. Ik krijg graag een keer wat uitleg van je Niels!
 
Op zondag 20 oktober 2002 19:15 schreef VmaxGEK het volgende:
Hee NitroMax vette fiets man!!
Dank je.

Jammer dat ik in Veenendaal de enige Vmax was.

Kan niet rijden ( of iets anders ) nu.

Ik weet het niet zeker, maar was NitroMax ook in Putte (Belgie)? Of daar of bij een VmaxClubHolland rit heb ik je denk ik al eens staan te bewonderen (ja, je fiets dan!).

Dit jaar waren we ( Niels en ik ) er niet, vorig jaar wel.
 
Laatst bewerkt:
zeg vmax gek heb jij niet een paar piccies van je bike ? ik heb die van niels en nitromax gezien :) maar die van jouw nog niet :)
 
ff 1 plaatje dan, staat net online allemaal

NOS2.JPG


de rest op mn site
 
Heeft André Avigdor in Amerika ook, staat wel stoer. Onder z'n gewone "faux"tank, daar was wat meer plaats gekomen door de andere carburateurs en de afwezigheid van luchtfilters.
Daar was ik naar aan het zoeken, maar kwam alleen maar andere dingen op zn site tegen ;)

www.avigdor.net is de site

Was een cover die gedeeltelijk transparant was en de rest zwart.
 
ik heb dit jaar in belgie een max gezien die een soort van uitsparinkje in zijn dummy tank had gemaakt om daar de nosfles op te leggen, vind ik ook een mooie oplossing, alleen waar nu het menemen van een tanktas errug lastig,..kijk maar op het plaatje,...

putte2002-24.jpg
 
Vette fiets, volgens mij heeft'ie ook een tankdummy als achterspatbord, SuperTrapps eronder, cool ! En kettingaandrijving, houdt'ie helemaal geen tankinhoud meer over :)
Je zal hard in de remmen moeten en dan naar voren schuiven tegen dat flesje aan.....AUW !
 
Vette fiets, volgens mij heeft'ie ook een tankdummy als achterspatbord, SuperTrapps eronder, cool ! En kettingaandrijving, houdt'ie helemaal geen tankinhoud meer over :)
Je zal hard in de remmen moeten en dan naar voren schuiven tegen dat flesje aan.....AUW !

Vind hem inderdaad heel stoer, hij is trouwens van Badmax in duitsland. en hard remmen en dan glijen moet ik maar ff niet aandenken dan,.. mischien iets van schuimrubber er tussen ????
 
Ik ben al aan het zoeken geweest, maar .......nada!
K'blijf zoekuh.
 
Het is weer anders dan ik gezien had, maar dit is ook heel mooi weggewerkt. Hoe het met de luchtfilters zit weet je zeker niet?
 
Keihin carburateurs met hele korte open stacks ( kelken ), ik kan er geen foto van vinden, Andre heeft z'n hele website veranderd, door de URL uit de "properties" van bovenstaande foto in te korten kun je wel in de "Parent directory" komen en de foto's los bekijken ( maar zit een hoop shit bij ;) )
 
Keihin carburateurs met hele korte open stacks ( kelken ), ik kan er geen foto van vinden, Andre heeft z'n hele website veranderd, door de URL uit de "properties" van bovenstaande foto in te korten kun je wel in de "Parent directory" komen en de foto's los bekijken ( maar zit een hoop shit bij ;) )
Waar zit jij dan te neuzen he , zeker tussen de dames , doe ik nooit O-)
 
Terug
Bovenaan Onderaan