Na lang wachten heb ik volgende week, hoop ik, mijn rijbewijs. Mijn brikje staat al een lange tijd in de schuur te wachten om bereden te worden, maar ik vroeg me eigenlijk af of ie op euro 95 wil lopen.
De vorige eigenaar zei namelijk dat er in de cb super moet met loodvervanger. Dat loodvervanger hoeft naar mijn weten sowieso niet aangezien de fiets van 1980 is, terwijl de Honda's sinds 1969 geharde kleppen hebben.
De brandstof twijfel ik wel over: op marktplaats staat zo'n zelfde model cb te koop en ik heb een mailtje gestuurd. De verkoper zei dat er gewoon euro 95 in gaat zonder toevoegingen. Het lijkt me ook niet dat bij mijn 250 de compressie zo hoog is dat ie gaat pingelen. Maar misschien toch maar super gaan tanken omdat ie daar altijd op gelopen heeft? Of kan ik geleidelijk aan overstappen?
De vorige eigenaar zei namelijk dat er in de cb super moet met loodvervanger. Dat loodvervanger hoeft naar mijn weten sowieso niet aangezien de fiets van 1980 is, terwijl de Honda's sinds 1969 geharde kleppen hebben.
De brandstof twijfel ik wel over: op marktplaats staat zo'n zelfde model cb te koop en ik heb een mailtje gestuurd. De verkoper zei dat er gewoon euro 95 in gaat zonder toevoegingen. Het lijkt me ook niet dat bij mijn 250 de compressie zo hoog is dat ie gaat pingelen. Maar misschien toch maar super gaan tanken omdat ie daar altijd op gelopen heeft? Of kan ik geleidelijk aan overstappen?