Ook ff voorstellen... Richard

Rico36

Custom Black BMW R1250GS Exclusive 2019
30 okt 2004
35
0
Schoonebeek
Instagram
Kwam gisteren eigenlijk per toeval dit forum tegen maar vond het er allemaal zo gezellig uitzien dat ik me maar heb aangemeld :9 O-)

Naam: Richard
Leeftijd: 25
Woonplaats: Deventer
Motor: Suzuki GSR-R 750 (1992)
Auto: Geen
Aantal jaren rijbewijs: 4 (Auto: 7)
Beroep: Ass. bedrijfsleider

Ik dacht dit is misschien wel een leuke manier om mensen met de zelfde interesses uit de omgeving te leren kennen om zo eens fijn een eindje te gaan rijden... :] :P

Als er nog iets is wat je van me wilt weten moet je me maar een mailtje sturen. :)

Edit: Oh ja, hier dan ook maar gelijk een piccie van mij en m'n gixxer...
full
 
Laatst bewerkt:
veel plezier hier! en veel veilige (en gezellige) kilometers!
 
Laatst bewerkt:
Kwam gisteren eigenlijk per toeval dit forum tegen maar vond het er allemaal zo gezellig uitzien dat ik me maar heb aangemeld :9 O-)

Naam: Richard
Leeftijd: 25
Woonplaats: Deventer
Motor: Suzuki GSR-R 750 (1992)
Auto: Geen
Aantal jaren rijbewijs: 4 (Auto: 7)
Beroep: Ass. bedrijfsleider

Ik dacht dit is misschien wel een leuke manier om mensen met de zelfde interesses uit de omgeving te leren kennen om zo eens fijn een eindje te gaan rijden... :] :P

Als er nog iets is wat je van me wilt weten moet je me maar een mailtje sturen. :)

Edit: Oh ja, hier dan ook maar gelijk een piccie van mij en m'n gixxer...
(Afbeelding)
Welkom hier en pas op als je weg rijd . je schijf rem slot zit er nog op !!! :X :X :X
 
Laatst bewerkt:
Welkom op MF Richard.

En pas op met dat slot, want voor je het weet toveren ze het weer terug. Ze zijn soms aardig gek hiero. :+
 
Hahaha! Photoshop wizards! :P

Heb net nog ff een heerlijk stukje "getourd"... O-) Bij klaverblad Beekbergen was het erg rustig. Toen maar een rondje binnendoor gemaakt langs Loenen, De Woeste Hoeve, Hoenderloo, wederom Beekbergen, Lieren, Klarenbeek, Wilp en zo weer op Deventer aan. Heerlijk! :]
 
Terug
Bovenaan Onderaan