Ook gekken op een motor kom ik tegen

Op vrijdag 07 november 2003 21:36 schreef rmdev het volgende:[/... maken je uiteindelijk de motorrijder die je nu bent.

en als je dan alles overleefd hebt zie je dit soort acties hoofdschuddend en met rillingen op je rug aan, maarja er is helaas maar een manier om ervaring op te doen.

idd dat denk ik ook, ik heb spijtiggenoeg met vallen en opstaan geleerd dat gas wat te minderen waar het niet kan.
1x door het oog van de naald beinvloed je rijgedrag.
Vandaag weer een noodstop moeten doen :( (reed 80, die bejaarde vrouw had me natuurlijk niet gezien)
 
Wat voor een motor (merk, type) was 't?
Toch niet toevallig een stel motordieven die er met hun buit vandoor gingen, :? bestuurder lijkt me iemand die de motor waarop ie rijdt niet kent én weinig motorervaring heeft....Plus een bijrijder zonder helm.... :(

Of zie ik nu meteen het slechtste in mensen?
 
Laatst bewerkt:
Wat voor een motor (merk, type) was 't?
Toch niet toevallig een stel motordieven die er met hun buit vandoor gingen, :? bestuurder lijkt me iemand die de motor waarop ie rijdt niet kent én weinig motorervaring heeft....Plus een bijrijder zonder helm.... :(

Of zie ik nu meteen het slechtste in mensen?


Hmmm dit lijkt er inderdaad veel op..kwam nog niet in me op maar klinkt wel logisch..
 
Terug
Bovenaan Onderaan