Ook hier maar ff prberen

Status
Niet open voor verdere reacties.

Kaboom

MF'er
1 jul 2001
144
0
Daar ik het idee heb dat op dit forum meer gekeken wordt, probeer ik het hier ook. Ik moet nl vanavond mijn motor gebruiken en op maandag kan ik nergens terecht voor mijn vraag

Heb vannacht m'n "p" licht laten branden met als gevolg... Accu leeg!. Heb hem eerst aan de druppellaar gezet en langzaam maar zeker gingen er wat lampjes, flauw branden. Er zit een spyball alarm op die al enkele malen was afgegaan. Om het process iets te versnellen dacht ik laat ik eens proberen om met startkabels de motor te laten lopen. Auto ernaast, aanleggen en..... zzzzztttttt, naco. Alle lampjes weer terug naar nul. Hoe kan dit? en kun je zowiezo al een motor met start kabels aan de gang krijgen. En heeft een spyball alarm te lijden onder het feit dat de accu is leeggelopen bij het startonderbrekers gedeelte??
excusses voor de posting in deze categorie

Hellluuup....!
 
Daar ik het idee heb dat op dit forum meer gekeken wordt, probeer ik het hier ook. Ik moet nl vanavond mijn motor gebruiken en op maandag kan ik nergens terecht voor mijn vraag

Heb vannacht m'n "p" licht laten branden met als gevolg... Accu leeg!. Heb hem eerst aan de druppellaar gezet en langzaam maar zeker gingen er wat lampjes, flauw branden. Er zit een spyball alarm op die al enkele malen was afgegaan. Om het process iets te versnellen dacht ik laat ik eens proberen om met startkabels de motor te laten lopen. Auto ernaast, aanleggen en..... zzzzztttttt, naco. Alle lampjes weer terug naar nul. Hoe kan dit? en kun je zowiezo al een motor met start kabels aan de gang krijgen. En heeft een spyball alarm te lijden onder het feit dat de accu is leeggelopen bij het startonderbrekers gedeelte??
excusses voor de posting in deze categorie

Hellluuup....!
'tuurlijk kan je met startkabels 'm aan de praat helpen. (mits goed aangesloten!!)
ik kan me voorstellen dat zodra je de startkabels er aan "plakt" je 'm eerst ff op alarm moet zetten en dan er weer af, om je zelf er van te overtuigen dan die startonderbreker niet in werking treedt.
 
Lijkt me niet dat je met een auto accu een motor kunt overstarten, denk dat je het risico loopt om je accu te mollen vanwege overbelasting. Misschien dom voorstel maar kun je die Bus (met behulp van de buurman) niet aandrukken. Lukte met m'n CB nog wel.

Anders kun je misschien die accu door laten meten bij de quik-fit o.i.d. Weet je tenminste nog of tie goed is.

Welke regio woon je, misschien heb ik dan nog wel een adresje voor je voor een andere accu, voor het geval dat.
 
Handig...twee verschillende topics met de dezelfde vraag en antwoorden van verschillende users :z

Voor de mensen die het willen volgen niet echt overzichtelijk.
 
Handig...twee verschillende topics met de dezelfde vraag en antwoorden van verschillende users :z

Voor de mensen die het willen volgen niet echt overzichtelijk.

Sorry lcb had ik ff niet gezien, ik wou zo graag helpen ;)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan