Ook hier schade.....

Zeta-boy

MF veteraan
17 feb 2002
2.108
6
Roosendaal
Net 10 minuten geleden heeft mijn motor ook schade op gelopen. Ik kom bij mij thuis de parkeerplaats oprijden, zet de motor op de parkeerplaats, doe mijn standaard uit zet de motor op stuurslot, stap af en loop weg. Ik hoor in 1 keer krrrr, draai mijn eigen om en KNAL daar ligt de motor op de grond. Ik zet snel mijn helm af loop ernaartoe en zet hem overeind. Spiegel stond helemaal naar boven gericht. Daar zit een klein scheurtje in, niet de spiegel zelf maar dat kapje eromheem. De spiegel heeft een gedeelte van de kuip daar binnen gedrukt. er is dus een heel gedeelte uit gebroken. ;( ;( Er zit schade rond mijn knipperlicht voor en het slijtboutje van mijn linker voetsteun is finaal afgebroken. Ik kan wel janken om al die schade. Of er verder nog schade is weet ik niet. Daarvoor was ik te kwaad om te kijken.....

G%dv%rd*mm% wat baal ik hier van. Motor zag er netjes uit en nu lijkt het wel zo'n afgedankte kutscooter.
 
Das k*t er vallen veel motoren de laatste tijd,
waaronder ik zelf. Succes met opknappen.
Hoop voor je dat je minder schade heb dan ik.

MZZL'Z Spank
 
Verder heb ik gelukkig geen schade, net even gekeken. Maar dat wordt wel of A repareren van de bovenkuip en spiegel of B nieuwe bovenhelft van de kuip en nieuwe kap rond de spiegel. Moet in het voorjaar maar ff kijken wat het wordt. Nu zit ik toch bijna zonder geld. Kan gelukkig wel een servicebeurt laten doen. Maar zo te zien valt de schade nog redelijk mee. Ik zie nog wel wat ik verder ga doen. Misschien in een leuke kleur laten spuiten met andere striping erop. Anyway is de schade gewoon zwaar klote.
 
Gaat lekker... :(

"Wie heeft kortste slijtboutje" competitie doen :P

Succes met de schade!!!
 
Uhm...wat was de oorzaak dan?? Niet goed op standaard, stoeptegel verzakt, harde wind, sabotage, Ufo's??

iig erg klote en succes met de reparatie....
 
Klote, ik weet hoe je je nu voelt. Een maand
geleden is die van mij ook omgevallen.
Knipperlicht afgebroken, remhandel krom en
een deuk in de tank.
Ik ben er even druk mee geweest, maar alles
is weer strak.
 
ja ik denk dat ik het al weet, idd de standaard zeer waarschijnlijk niet goed uitgeklapt. Had ook zulke koude poten en benen dat ik er amper gevoel in had. Les voor de volgende keer, klap de standaard goed uit. Maar gelukkig kan ik nog wel rijden. En die reparatie, tsja ik ben er nog niet uit, mooiste zou zijn nieuwe kuip erop, maar laten repareren en over laten spuiten is ook een leuke optie. Meteen helemaal naar mijn smaal laten spuiten.
 
ja ik denk dat ik het al weet, idd de standaard zeer waarschijnlijk niet goed uitgeklapt. Had ook zulke koude poten en benen dat ik er amper gevoel in had. Les voor de volgende keer, klap de standaard goed uit.

Kan ik me voorstellen, maar het blijft klote, en het gebeurt veel te vaak. Kortom iedereen ff blijven opletten (of een claim indienen wegens gebrekkige onderdelen :P )
 
Terug
Bovenaan Onderaan