Ook honden houden van motorrijden..

GeFoX

MF veteraan
23 nov 2006
1.460
10
Dit stond vanmorgen op de voorpagina van het Brabants Dagblad.

De volgende tekst stond eronder:

Stanley uit Rosmalen en zijn hond Chamook trokken er gister samen op uit. Het mag officieel niet, maar de Parson Jack Russel kan een goede motorrit méér dan waarderen. Zijn baas heeft daarom een complete outfit voor hem geregeld. Slechts de neus gaat in de wind.

Misschien is het ook een MFer? :9

full
 
Dit stond vanmorgen op de voorpagina van het Brabants Dagblad.

De volgende tekst stond eronder:

Stanley uit Rosmalen en zijn hond Chamook trokken er gister samen op uit. Het mag officieel niet, maar de Parson Jack Russel kan een goede motorrit méér dan waarderen. Zijn baas heeft daarom een complete outfit voor hem geregeld. Slechts de neus gaat in de wind.

Misschien is het ook een MFer? :9

[afbeelding]

Muppetshow _O-
 
Er stond in de laatste aflevering van Moto73 bij "Marathonmotor" ook een motor centraal van een vrouw die altijd haar hondje op de motor meenam in een soort veredelde tanktas met schermpje voor de hond.
Dat beessie vond het blijkbaar ook helemaal geweldig om mee te gaan met de eigenaresse.
Met foto's en plaatje erbij van hondje mee tijdens het rijden.

Ik vond het vooral grappig om te zien, maar zag me zelf nog niet zo snel mijn eigen huisdieren op de motor meenemen. :N
 
Mijn Shiz Tsu zit soms sneller in de garage dan ik als ik zijn reistas pak :Y :Y
Vindt hij geweldig, elk half uurtje even stoppen en niet harder dan 90 .

ygdi9t.jpg
 
Vind het echt geweldig om te zien dat de dieren het zelf willen ipv alleen hun baasje. :9
 
Die van mij is nét ff te groot om mee te nemen...
(en hier is ze nog niet eens volgroeid, foto is 1,5 jaar oud)


full
 
Laatst bewerkt:
Dit stond vanmorgen op de voorpagina van het Brabants Dagblad.

De volgende tekst stond eronder:

Stanley uit Rosmalen en zijn hond Chamook trokken er gister samen op uit. Het mag officieel niet, maar de Parson Jack Russel kan een goede motorrit méér dan waarderen. Zijn baas heeft daarom een complete outfit voor hem geregeld. Slechts de neus gaat in de wind.

Misschien is het ook een MFer? :9

[afbeelding]

Ik zie um wel eens rijden, is wel een komisch gezicht... Hopelijk maakt ie nooit een schuiver met z'n hondje.
 
Dit stond vanmorgen op de voorpagina van het Brabants Dagblad.

De volgende tekst stond eronder:

Stanley uit Rosmalen en zijn hond Chamook trokken er gister samen op uit. Het mag officieel niet, maar de Parson Jack Russel kan een goede motorrit méér dan waarderen. Zijn baas heeft daarom een complete outfit voor hem geregeld. Slechts de neus gaat in de wind.

Misschien is het ook een MFer? :9

[afbeelding]

Die van mij blijft nooit zolang stil zitten en springt er zo af als ze onderweg een kat ziet, dus dat lijkt me nie zo'n goed plan.
Maar waar zit ie in/op/aan vast?
:?
 
Er zijn zelfs speciale tanktassen (Bagster) voor je hond.
Kan ie er ook niet uitspringen en er zijn honden die het geweldig vinden.

819b1wa8.jpg
 
Laatst bewerkt:
Aardig dure topkoffer voor een klein hondje |(

Ja kan ook even kijken op:

http://www.natteneuzen.nl/breda/diversen/dogbag.html

kon zo snel niet iets anders vinden, maar dit is mijn vervoermiddel voor mijn katten-verscheurende, energieke, witte mormeltje van een Jack Russel.

Ok, in het begin vond meneer het niet zo super en probeerde hij ook vaak te ontsnappen. Echter naar 20 km kreeg ie door dat ontsnappen nie mogelijk was en hij wel ontzettend veel mooie dingen kon zien en vooral ruiken zo.... *O*

Nu is ie niet meer eruit te slaan en ligt ie erin te slapen tijdens snelweg ritten. Daarnaast springt hij erin zodra ik de tas tevoorschijn tover en hieruit blijkt wel hoe leuk hij het nu vindt. Een aanrader voor een ieder met een hondje die erin past! :]
 
Aardig dure topkoffer voor een klein hondje |(

Ja kan ook even kijken op:

http://www.natteneuzen.nl/breda/diversen/dogbag.html

kon zo snel niet iets anders vinden, maar dit is mijn vervoermiddel voor mijn katten-verscheurende, energieke, witte mormeltje van een Jack Russel.

Ok, in het begin vond meneer het niet zo super en probeerde hij ook vaak te ontsnappen. Echter naar 20 km kreeg ie door dat ontsnappen nie mogelijk was en hij wel ontzettend veel mooie dingen kon zien en vooral ruiken zo.... *O*

Nu is ie niet meer eruit te slaan en ligt ie erin te slapen tijdens snelweg ritten. Daarnaast springt hij erin zodra ik de tas tevoorschijn tover en hieruit blijkt wel hoe leuk hij het nu vindt. Een aanrader voor een ieder met een hondje die erin past! :]

Ze hebben ook grotere ;)

Staan op www.bikersparts.nl
 
Laatst bewerkt:
Mijn Shiz Tsu zit soms sneller in de garage dan ik als ik zijn reistas pak :Y :Y
Vindt hij geweldig, elk half uurtje even stoppen en niet harder dan 90 .

[afbeelding]
Zo kwam er ook vaak iemand op Scheveningen met een Maltees Leeuwtje, boven de 100 ging die in de tanktas liggen. Beessie was duidelijk teleurgesteld als ie niet mee mocht aldus de baas.
 
Terug
Bovenaan Onderaan