Ook ik ben geslaagd!!

Willie

MF veteraan
13 nov 2002
1.022
0
jaja, ik ben (gisteren) ook geslaagd voor mijn A-tje. Het ging harstikke lekker. OIk kan niet wachten om dadelijk mijn motor op te halen! :] :9

Haha, mijn buurman vroeg wanneer ik mijn autorijbewijs ging halen....
Wat? Een autorijbewijs? Wat is dat? :? ;)

Rijduhhh!!!!
 
:] gefeli, Willie!! Op naar De Baars ;) ... nee hoor, doe maar ff gewoon. Hoewel je uiteraard altijd welkom bent aldaar..
 
Proficiat,
Ook ik ben geslaagd (gisteren, 12-05-2003). Net effe een stempel laten zetten naast categorie A...
Greetz, Jeronimo :]
 
Eeey Wille Gefeliciteerd man!

Wanneer gaan we rijden? :D

1 juni mee naar megameeting ofniet? kprobeer verzamelpunt te maken bij mac in rosmalen :)
 
Bedankt allemaal.
Khep gister al lekker (rustig)kunnen rijden ondanks het slechte weer en het is echt zwaar verslavend!!!! *D



Eeey Wille Gefeliciteerd man!

Wanneer gaan we rijden? :D

1 juni mee naar megameeting ofniet? kprobeer verzamelpunt te maken bij mac in rosmalen :)

Lijkt me leuk om een keer samen te gaan rijden. Helaas beginnen volgende week mijn schoolexamens dus erg veel tijd heb ik nu niet. Ik kom zeker naar de megameeting! De Mac in Rosmalen lijkt me een geschikt punt! We mailen nog wel effe voor die tijd.

@ Orpheus:
Ik rijd op een 25kW GS500E. Jammergenoeg zijn we er laatst pas achter gekomen dat er een 20kW kit in zit.... '( (kenteken wel 25KW) Daarom ligt zijn top nu op ....snik....125km/uur.. ;( Op 80km wegen is het geen punt maar op de snelweg moet ik alle zeilen bijzetten om met het verkeer mee te kunnen :(
Maar zaterdag komt er een ander kitje in en na mijn examens gaat hij op de testbank en dan moet hij de 150 makkelijk halen.

Zoals mijn ´92er GS er nu bijstaat:
full



Er komen nog veranderingen aan zoals andere uitlaat en streetfighterkuipje.
 
Wow wel mooie motor Willie! Alleen jammer van dat kitje dan... :S 125 op de teller.... is wel erug langzaam :P

suc6 met je examens iig!!

voor 1 juni zullen we nog wel ffkes kijken, mac rosmalen iig, rond 1000!
 
125 is erg weinig ja. En daarom loopt hij sinds gistermiddag al weer een stuk harder (begrensing naar 25kW gebracht). Ik ben nog niet boven de 140 gekomen vanwege verkeer.

We spreken elkaar nog wel voor 1 juni.
 
Terug
Bovenaan Onderaan