Ook ik ben gevallen :(

Oei kl :( te...gebroken duim lijkt me niet lekker.

Beterschap en hopen dat de motor nog op te knappen is (voor weinig...).

Gebroken duim is best lastig idd. Mijn hele linkerarm zit in het gips, voor 1 duimpje :(

Motor is waarschijnlijk wel op te knappen (als er niets met het frame is natuurlijk) maar ik denk niet dat het voor weinig kan :(

Shit Zandor, das balen en oe mooie zzr kapot :

Sterkte dermee!

ja, echt balen, dat zijn voorlopig geen 25kw toertochten voor mij.
En ik had ze tot nu toe alle 3 meegemaakt. :]
 
ja, echt balen, dat zijn voorlopig geen 25kw toertochten voor mij.
En ik had ze tot nu toe alle 3 meegemaakt. :]
Ben ook bezig met de verkoop van m'n 25 kw machine, dus voor mij straks ook geen 25 kw meetings meer, schuiven we het door naar de 'jonge' jongens/meiden ;) Maar wij blijven de grondleggers die de eerste 3 hebben meegemaakt :+
 
Klote man, sterkte..maar waarom moest je eigenlijk zo hard remmen?

Mijn eigen fout.
Ik reed achter een auto, en die deed zijn knipperlicht aan om naar rechts te gaan.
Ik moest naar links en dacht dat er 2 rijbanen waren (weg was vrij breed)dus ik kijk, geef richting aan, geef wat gas en ga naar links.
Op dat moment zie ik dat er eerst nog een "tussenberm" komt, en dan pas de rijbaan naar links. ik rij dus op die berm af, en ik schrik en rem. Van de schrik te hard geremd, en een blokkerend voorwiel als gevolg. Ik reed op dat moment ongeveer 40/50 km/u. De rest is verteld.

Ben ook bezig met de verkoop van m'n 25 kw machine, dus voor mij straks ook geen 25 kw meetings meer, schuiven we het door naar de 'jonge' jongens/meiden Maar wij blijven de grondleggers die de eerste 3 hebben meegemaakt

zo is het maar net!!! ;)
 
is niet fijn, beterschap gewenst. Maar goed dat je een leren pakkie aan had!!!Gekke is dat ik ook onderuit ben gegaan op de snelweg met 120 km/uur en over de kop ben gegaan, en helemaal nix had O-) (kan iemand mij de logica vertellen :? )
 
He Zandor, das echt balen man, sterkte met herstel en het opknappen van je bike

Ben ook bezig met de verkoop van m'n 25 kw machine, dus voor mij straks ook geen 25 kw meetings meer, schuiven we het door naar de 'jonge' jongens/meiden ;) Maar wij blijven de grondleggers die de eerste 3 hebben meegemaakt :+

Ja, ik ben dan de grondlegger van de eerste twee meetings :} want bij de derde was mijn bike helaas verkocht :X
 
Die wedstrijd win ik!
Ik hoef maar 3 weken in het gips!!! :)

Hoe lang moet jij?


Weet ik nog niet, ik moet donderdag weer voor controlle. Ik zit meer met die enkel, die zou verstuikt zijn en na een paar dagen beter moeten zijn, maar het wordt alleen maar erger. kan hem amper nog bewegen. toch nog maar ff laten checken
 
Weet ik nog niet, ik moet donderdag weer voor controlle. Ik zit meer met die enkel, die zou verstuikt zijn en na een paar dagen beter moeten zijn, maar het wordt alleen maar erger. kan hem amper nog bewegen. toch nog maar ff laten checken

mh, dat kinkt niet zo fijn.

STERKTE!
 
Balen man, hopen dat je fiets weer gefixed kan worden.

Je hebt het gips toch wel zo laten gieten dat je stuur erin past, kun je tenminste nog rijden. Alleen remmen met de voor rem of koppelen zit er ff niet meer in. :)
 
Hey zandor,

Veel sterkte, hopelijk zul je snel weer rijden. Ben zelfs nog nooit naar het asfalt gedoken maar het lijkt me geen pretje.

greetz
 
Terug
Bovenaan Onderaan