Ook ik ben nieuw! Hallo dus!

Al een idee wat voor motor je wilt gaan rijden?

Vind n SV650s errug leuk, of n gsxr600srad, maar das niet echt n motor voor de beginnende motorrijder naar mijn idee :) . Ik heb alleen op mn kawa ER5 lesmotortje rondgereden dus das wel n verschil.
Wel op de motorai ff op alle motors gezeten, ben niet zo heeel lang, dus zithoogte valt niet altijd mee, wil wel ietsie meer dan alleen mn grote teen op de grond *D


(Tja die icoontjes blijven leuk, moet nog ff 'de' afbeelding vinden :) )
 
Vind n SV650s errug leuk, of n gsxr600srad, maar das niet echt n motor voor de beginnende motorrijder naar mijn idee :) . Ik heb alleen op mn kawa ER5 lesmotortje rondgereden dus das wel n verschil.
Wel op de motorai ff op alle motors gezeten, ben niet zo heeel lang, dus zithoogte valt niet altijd mee, wil wel ietsie meer dan alleen mn grote teen op de grond *D

zijn bijde zeer leuek motoren! mar heb je al eens naar een zxr400 gekeken? O-)
 
full
 
Dan laat je haar toch eens op jouw ZXR400 testrijden :P .

[me]Smet weet trouwens nog een ZXR400 staan voor weinig geld (belgische fiets) in prima staat[/me]

Niemand rijd op mijn zixxer!!! (zelfs ik nu even niet '( ) ben te verslaaft aan dat ding! :+
 
Btje jammer van die dure schuiver met je 'schatje'.
Maar vind dat ook leuke fietsen, alleen de kleur is niet mijn smaak,
zo groenig he ;) .

Maar moet zeggen, t groen valt bij die van jou nog wel mee.

Enfin, altijd nuttig om te vermelden... :)
 
Ik kraak je dierbare crashmotor ook niet af hoor! Zou niet durven O-) ,
daar ben ik veel te aardig voor :P

Wat zijn trouwens goed motors om mee te beginnen, of gewoon kopen wat je leuk vind?? Rijdt n racemonster errug anders dan n gewoon simpel fietsje? Zoek de verschillen?
 
Ik kraak je dierbare crashmotor ook niet af hoor! Zou niet durven O-) ,
daar ben ik veel te aardig voor :P

Wat zijn trouwens goed motors om mee te beginnen, of gewoon kopen wat je leuk vind?? Rijdt n racemonster errug anders dan n gewoon simpel fietsje? Zoek de verschillen?
Het is geen crashmotor B| grrrrrrrr :(

;)
Maar daar stel je een erg lange vraag. De basis komt hier op neer:

Choppers: sturen niet, en modellen vanaf zo'n 750cc zijn ook nog eens (qua gewicht) erg zwaar. ze hebben allemala ook nouwelijks vermogen

Nakeds: leuke motoren voor onder de 150km/h, daarboven vang je een beetje veel wind. Ze sturen prima en nakeds tot 750cc hebben een vermogen waarmee je als beginner prima overweg kan.

SuperSports: Sturen ook erg licht, hebben relatief veel vermogen, hebben ern erg hoge top. Als beginner moet je wel enorme controle over jezelf hebben om veilig op een SS met meer dan 600cc te rijden.

Tourmodellen: Zit een beetje tussen alles in.

Naar mijn mening (en die van vele andere) is een 400-600cc motor de beste beginners motor (als je ene sport model wilt tenminste) Zelf ben ik een enorme fan van 400cc supersports zoals de ZXR400, VFR400, CBR400, ZFR400SP, RVF400, ect. Dit zijn de wat lichtere motoren die echt perfect sturen en kleine foutjes nog wel vergeven. Een zxr400 weegt bijvoorbeeld standart 159KG, heeft 65PK, een top van rond de 220, en doet 0-100 in 4.2 seconden
 
Allereerst van harte gefelici-flap-staart.

Jij kunt toch nog de motor op!

Er bestaat altijd huren van een motor namelijk, als je toch ff een weekendje wilt toeren zolang je geen eigen motor hebt.

gr Ro
 
vreemd dat al die studenten van tegenwoordig geen geld hebben voor hun echte passie /hobby...
toen ik (heb je weer zo'n ouwe lul) nog jong was, studeerde ik, EN reed ik auto EN motor (en niet zo'n klein beetje ook)...
maarja, ik werkte ook hard... en was niet vies van mijn handen uit mijn mouwen te steken.
door een foutje kwam ik zelfs in de heavy+offshore industrie (en ik studeerde toen technische computerkunde) waar ik dus met lasapparaat in de hand dagbouwmachines in elkaar lastte en op platformen met olie aan het spelen was..
ik was niet vies van 8 uur HARD werken, 8 uur standby en 8 uur slapen diensten..
maar toen ik terug kwam kon ik een hagelnieuwe (toen dan) GSX1100R kopen.
(niet dat suzuki toen goede motoren maakte, maar je was jong en je wilde het beste, herstel, GAAFSTE wat je met zure geld kon kopen).

ik heb het gevoel dat studenten TEGENWOORDIG meer studeren om maar niet te hoeven gaan werken, omdat die studiefinanciering toch wel handig is, lekker erop los kunnen neuken en zuipen in een VEEL te dure studentenflat zonder pappie& mammie in je nek en die SMS rekening van de GSM toch wel heel erg hoog is. :+

ps, welkom O-)
Ik ben 19 jaar, ik werk, ik ga naar school, ik heb een auto, ik heb een motor, ik neuk erop los, ik zuip erop los en doe wat ik wil.

Heb jij vroeger toch wat fout gedaan loser.
 
Ik ben 19 jaar, ik werk, ik ga naar school, ik heb een auto, ik heb een motor, ik neuk erop los, ik zuip erop los en doe wat ik wil.

Heb jij vroeger toch wat fout gedaan loser.

:} We zouden eigenlijk eens een clubje moeten oprichten van "de botte MFers" jij, ik, base, grillazz, ect.
 
vreemd dat al die studenten van tegenwoordig geen geld hebben voor hun echte passie /hobby...
toen ik (heb je weer zo'n ouwe lul) nog jong was, studeerde ik, EN reed ik auto EN motor (en niet zo'n klein beetje ook)...
maarja, ik werkte ook hard... en was niet vies van mijn handen uit mijn mouwen te steken.
door een foutje kwam ik zelfs in de heavy+offshore industrie (en ik studeerde toen technische computerkunde) waar ik dus met lasapparaat in de hand dagbouwmachines in elkaar lastte en op platformen met olie aan het spelen was..
ik was niet vies van 8 uur HARD werken, 8 uur standby en 8 uur slapen diensten..
maar toen ik terug kwam kon ik een hagelnieuwe (toen dan) GSX1100R kopen.
(niet dat suzuki toen goede motoren maakte, maar je was jong en je wilde het beste, herstel, GAAFSTE wat je met zure geld kon kopen).

ik heb het gevoel dat studenten TEGENWOORDIG meer studeren om maar niet te hoeven gaan werken, omdat die studiefinanciering toch wel handig is, lekker erop los kunnen neuken en zuipen in een VEEL te dure studentenflat zonder pappie& mammie in je nek en die SMS rekening van de GSM toch wel heel erg hoog is. :+

ps, welkom O-)

Jij begrijpt er niet veel van...
 
WELKOM OP MF!! marijke! :}

:} **The mind is like a parachute, it won't work if not open** :}
nice!! :) I like youre mind alraidy!


vreemd dat al die studenten van tegenwoordig geen geld hebben voor hun echte passie /hobby...
toen ik (heb je weer zo'n ouwe lul) nog jong was, studeerde ik, EN reed ik auto EN motor (en niet zo'n klein beetje ook)...
maarja, ik werkte ook hard... en was niet vies van mijn handen uit mijn mouwen te steken.
door een foutje kwam ik zelfs in de heavy+offshore industrie (en ik studeerde toen technische computerkunde) waar ik dus met lasapparaat in de hand dagbouwmachines in elkaar lastte en op platformen met olie aan het spelen was..
ik was niet vies van 8 uur HARD werken, 8 uur standby en 8 uur slapen diensten..
maar toen ik terug kwam kon ik een hagelnieuwe (toen dan) GSX1100R kopen.
(niet dat suzuki toen goede motoren maakte, maar je was jong en je wilde het beste, herstel, GAAFSTE wat je met zure geld kon kopen).

ik heb het gevoel dat studenten TEGENWOORDIG meer studeren om maar niet te hoeven gaan werken, omdat die studiefinanciering toch wel handig is, lekker erop los kunnen neuken en zuipen in een VEEL te dure studentenflat zonder pappie& mammie in je nek en die SMS rekening van de GSM toch wel heel erg hoog is. :+

ps, welkom O-)
B|
Zal ik hier op reageren.. :+
Ja, laat ik het maar doen!!

Ben een student (23) van TEGENWOORDIG zoals jij het zegt. Maar voor die studifinanciering moet er wel wat gedaan worden! Vroeger in jou tijd kon je leren zolang je wilde en wat je wilde het werd wel betaald! Dat geintjuh is tegenwoordig niet meer.
Ik werk in mijn vrije tijd, als je het nog vrije tijd kunt noemen. Werk ongeveer tussen de 16 a 24 uur in het weekend. Af en toe neem ik inderdaad wel eens tijd om er lekker erop los kunnen neuken en zuipen. :9
Ben m'n 2de nieuwe motor aan het verslijten, en volgend jaar is er een nieuwe R1 in de planning.
En nee ik word niet gefinacieerd door pappie of mammie. en ook mijn telefoonrekening betaal ik helemaal zelf, zelfs mijn SMS rekening van m'n GSM.

Dus generaliseer niet te snel!
Ben benieuwd uit welk tijdperk jij komt? No hard feelings! :+
 
Fijn zeg al die mede(studie)standers! :}

Tja, ik werk om te kunnen sparen voor n motor. Zal helaas pas volgend jaar aan kunnen schaffen.

Misschien helpt t als ik mn vrienden heeeel lief aankijk om een rondje op hun motor te maken, maar ik gok t er maar niet op.

Weet iemand n goed adres in Noord-Holland waar ik n leuke motor kan huren? :]
 
Fijn zeg al die mede(studie)standers! :}

Tja, ik werk om te kunnen sparen voor n motor. Zal helaas pas volgend jaar aan kunnen schaffen.

Misschien helpt t als ik mn vrienden heeeel lief aankijk om een rondje op hun motor te maken, maar ik gok t er maar niet op.

Weet iemand n goed adres in Noord-Holland waar ik n leuke motor kan huren? :]

Mischien als je heeeel lief tegen mij bent!!! ohwww wat slecht van mij |( |( O-)
 
Ik ben 19 jaar, ik werk, ik ga naar school, ik heb een auto, ik heb een motor, ik neuk erop los, ik zuip erop los en doe wat ik wil.

Heb jij vroeger toch wat fout gedaan loser.
Ja. Maar jij kennie ofshorren. Hij wel.
(waarom is die vette site van jou trouwens uit je profiel? Vet lauwe update zekers? Mooi)
 
Misschien helpt t als ik mn vrienden heeeel lief aankijk om een rondje op hun motor te maken, maar ik gok t er maar niet op.

Weet iemand n goed adres in Noord-Holland waar ik n leuke motor kan huren? :]

Wacht eens ff... ik heb het door!

Ze is eigenlijk een grote antillaan van 2 meter en 150 kg die je van je motor afsleurt wanneer je bij haar voor komt rijden in afwachting van een leuke knappe meid die je wilt plezieren met een motorrit in de hoop op een zekere wederdienst...

en wij maar hopen op een uitnodiging... TRAP ER NIET IN!!!
      




:+
 
Terug
Bovenaan Onderaan