Ook ik ben nieuw! Hallo dus!

*Mar*

Rookie
26 okt 2004
26
0
Zevenhoven
Hey allemaal!

Ff snel voorstellen: Ik ben Marijke, 21, studente en heb nu 2 en n halve maand mn rijbewijs! Ben er dolgelukkig mee :] , maar heb nog geen motor, want dat kan ik ff niet financieren als student!
Voorlopig kan ik dus alleen maar dromen van n motor voor mezelf en wensen dat ik de staatsloterij win :) !
Greetzzz
 
full
 
Fotoowww!!! }) ;)

















oh, eh sorry, welkom Marijke, en veel plezier hier op het forum...
Zou je aub ook een fotootje van jezelf wille plaatsten, dat wete we met welke schone dame we te make hebbe ;)
 
Ik ben nog even aan t leren om al die plaatjes en icoontjes in mn profiel te proppen! Dan zal ik wel es ff n fotootje plaatsen :)
 
vreemd dat al die studenten van tegenwoordig geen geld hebben voor hun echte passie /hobby...
toen ik (heb je weer zo'n ouwe lul) nog jong was, studeerde ik, EN reed ik auto EN motor (en niet zo'n klein beetje ook)...
maarja, ik werkte ook hard... en was niet vies van mijn handen uit mijn mouwen te steken.
door een foutje kwam ik zelfs in de heavy+offshore industrie (en ik studeerde toen technische computerkunde) waar ik dus met lasapparaat in de hand dagbouwmachines in elkaar lastte en op platformen met olie aan het spelen was..
ik was niet vies van 8 uur HARD werken, 8 uur standby en 8 uur slapen diensten..
maar toen ik terug kwam kon ik een hagelnieuwe (toen dan) GSX1100R kopen.
(niet dat suzuki toen goede motoren maakte, maar je was jong en je wilde het beste, herstel, GAAFSTE wat je met zure geld kon kopen).

ik heb het gevoel dat studenten TEGENWOORDIG meer studeren om maar niet te hoeven gaan werken, omdat die studiefinanciering toch wel handig is, lekker erop los kunnen neuken en zuipen in een VEEL te dure studentenflat zonder pappie& mammie in je nek en die SMS rekening van de GSM toch wel heel erg hoog is. :+

ps, welkom O-)
 
Voel me nogal n klein btje aangevallen hier!
A) Ik werk zoveel als ik kan, dus als ik doordeweeks geen les heb werk ik ook.
B) Studiefinanciering stelt geen reet voor, enne ma en pa betalen niks noppes nada voor me.
C) heb prepaid om de kosten in de gaten te houden.

Verder nog commentaar op de arme student?? Nee? Mooi zo :)
 
vreemd dat al die studenten van tegenwoordig geen geld hebben voor hun echte passie /hobby...
toen ik (heb je weer zo'n ouwe lul) nog jong was, studeerde ik, EN reed ik auto EN motor (en niet zo'n klein beetje ook)...
maarja, ik werkte ook hard... en was niet vies van mijn handen uit mijn mouwen te steken.
door een foutje kwam ik zelfs in de heavy+offshore industrie (en ik studeerde toen technische computerkunde) waar ik dus met lasapparaat in de hand dagbouwmachines in elkaar lastte en op platformen met olie aan het spelen was..
ik was niet vies van 8 uur HARD werken, 8 uur standby en 8 uur slapen diensten..
maar toen ik terug kwam kon ik een hagelnieuwe (toen dan) GSX1100R kopen.
(niet dat suzuki toen goede motoren maakte, maar je was jong en je wilde het beste, herstel, GAAFSTE wat je met zure geld kon kopen).

ik heb het gevoel dat studenten TEGENWOORDIG meer studeren om maar niet te hoeven gaan werken, omdat die studiefinanciering toch wel handig is, lekker erop los kunnen neuken en zuipen in een VEEL te dure studentenflat zonder pappie& mammie in je nek en die SMS rekening van de GSM toch wel heel erg hoog is. :+

ps, welkom O-)

Tja, ik heb ook mijn eigen motor en rbw kunnen betalen. Heb mij daarvoor wel iets in de schulden moeten steken bij mijn pa, maar dat vond ik de moiete waard. Ik heb al mij zuur verdienden geld in mijn motor gestoken. (krijg al een paar jaar geen cent meer van mijn ouders, dus heb alles zelf verdiend) Tja, motorrijden is nou eenmaal een dure hobby. De ene kan en wil er iets harder voor werken dan de andere. Ik zelf had ook geen ZXR400 kunnen kopen als mijn ga mij niet had willen helpen door wat te lenen. Dan had ik nu een wat goedkopere motor gehad, maar niets is onmogenlijk!
 
Voel me nogal n klein btje aangevallen hier!
A) Ik werk zoveel als ik kan, dus als ik doordeweeks geen les heb werk ik ook.
B) Studiefinanciering stelt geen reet voor, enne ma en pa betalen niks noppes nada voor me.
C) heb prepaid om de kosten in de gaten te houden.

Verder nog commentaar op de arme student?? Nee? Mooi zo :)

Niemand valt je aan hoor :)
Tis niet altijd even makkenlijk als student ;)
 
vreemd dat al die studenten van tegenwoordig geen geld hebben voor hun echte passie /hobby...
toen ik (heb je weer zo'n ouwe lul) nog jong was, studeerde ik, EN reed ik auto EN motor (en niet zo'n klein beetje ook)...
maarja, ik werkte ook hard... en was niet vies van mijn handen uit mijn mouwen te steken.
door een foutje kwam ik zelfs in de heavy+offshore industrie (en ik studeerde toen technische computerkunde) waar ik dus met lasapparaat in de hand dagbouwmachines in elkaar lastte en op platformen met olie aan het spelen was..
ik was niet vies van 8 uur HARD werken, 8 uur standby en 8 uur slapen diensten..
maar toen ik terug kwam kon ik een hagelnieuwe (toen dan) GSX1100R kopen.
(niet dat suzuki toen goede motoren maakte, maar je was jong en je wilde het beste, herstel, GAAFSTE wat je met zure geld kon kopen).

ik heb het gevoel dat studenten TEGENWOORDIG meer studeren om maar niet te hoeven gaan werken, omdat die studiefinanciering toch wel handig is, lekker erop los kunnen neuken en zuipen in een VEEL te dure studentenflat zonder pappie& mammie in je nek en die SMS rekening van de GSM toch wel heel erg hoog is. :+

ps, welkom O-)

bikkel ;) :+
 
vreemd dat al die studenten van tegenwoordig geen geld hebben voor hun echte passie /hobby...

klopt! Mijn hobby is MV Agustaatje sparen... wil niet echt lukken...

ik heb het gevoel dat studenten TEGENWOORDIG meer studeren om maar niet te hoeven gaan werken, omdat die studiefinanciering toch wel handig is, lekker erop los kunnen neuken en zuipen in een VEEL te dure studentenflat zonder pappie& mammie in je nek en die SMS rekening van de GSM toch wel heel erg hoog is. :+


Er is niet veel werk waar ik zin in heb... O-)

Studiefinanciering is tegenwoordig een prestatiebeurs... zo ga ik na het HBO verder studeren aan de TU en krijg nog maat een jaar stufi. De rest is een lening die je gewoon terug moet betalen. Het is dus echt niet meer zo dat je relaxt achteroverleunend aan het lamballen bent.
Enne nu -naast mijn studie- nog er bij gaan werken? Dan houd ik geen tijd meer over om motor te rijden... Maar er zijn genoeg studenten die dit wel doen... enne..mijn motor is niet betaald door pappie of mammie maar door hard werken tijdens de zomervakantie...

Kortom: niet zo negatief joh! Heb nog wat vertrouwen in de samenleving! Je lijkt wel een verbitterde oude man... ;)


Trouwens..Mar.. ik wacht nogsteeds met veel smart op je foto... :P

ik heb het gevoel dat dit nou een lang topic gaat worden
 
ffies inscannen maar dit ben ikke dus op n party, ik trek die rare bek *D :
Naast me n vriend van me waarmee ik samen heb gelest.

full
 
ffies inscannen maar dit ben ikke dus op n party, ik trek die rare bek *D :
Naast me n vriend van me waarmee ik samen heb gelest.

full


jij had het naar je zin zo te zien :P

je kan trouwens een foto direct toevoegen in je post door [*imgatt] (zonder de *) te typen op de plaats waar je de foto wilt hebben!

je had het al door ;)
 
Terug
Bovenaan Onderaan