ook ik hoor erbij

goedeavond,
ik zou een gezellig naar een verjaardag gaan maar de avond verliep anders.
ik was opweg naar mijn bestemming en na een rotonde kwam ik op een kruising waarop ik voorang heb.
maar een of andere mevrouw de blondine dacht daar anders over met haar cuore waardoor de rijbaan best krap werd.
uiteindelijk heb ik door mevrouw het midden taluid geschampt met me achterwiel waardoor deze "koude" band gelijk weggleed en ik achter me motor aangleed.
mevrouw kon gelukkig nog wel het rempedaal vinden! *O*

me motor vond ik terug op het fietspad 20cm hoger dan het wegdek.
ik ben denk ik 15 meter gegleden.

gelukkig niks aan overgehouden behalve een paar beurse plekken en een gedeukt ego.

motor schade:
kapotte koppelingshendel
geschaaft motordeksel
en gehavende spiegel

meer niet raar genoeg. :?

pak schade:
broek.
jas.
helm tot aan het piepschuim door!!!
en handschoenen.

reactie van mevrouw.

m: gaat het wel meneer?
ik: ja anders had ik niet opgestaan en me helm afgezet.
m: ik had u helemaal niet gezien, maar u had wel uw licht aan zie ik(wijzend naar mijn motor op het fietspad)
ik: ja heb altijd me licht aan.
m:ik heb u toch niet gezien. start hij nog?
ik: ik denk het wel. zullen we eerst het schadeformulier doen?
m: ja is goed, ik heb zelf ook motor gereden.
enz.

en heb geschrokken me weg vervolgd :(







maar niet na een paar basic checks. O-)
zoals voorvork.
vloeistof lekage.
onderdelen.
schade.
gas respons.
remmen.

just be sure O-)

moraal van het verhaal........assumption is the mother of all fuck ups :(
aan de andere kant........mijn lichaam had het niet fijn gevonden als ik die 20cm omhoog was gegaan achter me motor aan.

is wel kl**e want had me schatje grotendeels opgeknapt voor KIKA! *O* '(

Assume nothing...Be sure of everything ;)

Het ging hier in iedergeval om een "begripvolle" maar enigzins minder bekwame verkeersdeelneemster ging (waarschijnlijk ook de reden dat deze dame zelf geen motor meer rijdt) en daardoor alles (materieel /immateriele schade) goed geregeld kon worden.

Anders wordt het bij de, "ik vind zelf dat ik zo goed autorijden kan" in mijn leasebak / bedrijfsauto, verkeersdeelnemer. Die categorie "foute verkeersdeelnemers" kunnen je het na, het door hun veroorzaakte ongeval, nog knap lastig maken door zich daarna van de domme te houden en niet of zeer moeilijk mee willen werken aan de afhandeling :/
 
Laatst bewerkt:
lol...en plamuur
klopt was nog bezig met opknappen.
alleen het is zo'n k*tspul dat plamuur.
had m vlakgeschuurd en dat was het ook op gevoel en na gelakt te hebben kwam dat eruit?
tank moet zoiezo opnieuw want op 1 of andere manier is die rommel ook gaan barsten!

eerst wachten op betere temperaturen.
 
je beschermengeltje heeft zijn werk redelijk goed gedaan

goed dat je er zelf goed vanaf gekomen bent!


jammer van de materiele schade,
hoewel die op de foto's lijkt mee te vallen

(ik weet nog dat ze bij mijn motor na een schuivertje zijn getsopt met tellen toen de schade 3500 euri was .... total loss dus)

je zal de komende dagen wel spierpijn hebben
dat is trouwens immateriele schade, net zoals een aantal dagen niet kunnen rijden door reparaties e.d.
 
Vanmiddag ook nog even een stukkie wezen toeren...voordat de vrieskou weer inzet.
Ging ook niet helemaal lekker...kwam wat dames in "Blikken" tegen die er niet helemaal
met hun gedachte bij waren ;)
Bij de wegversmallingen moest ik regelmatig in de ankers omdat de dames zonodig eerst wilden terwijl ik al in de versmalling reed. De heren kunnen er ook wat van maar dit keer waren het toch echt de dames :')
Door de kou waren m'n banden wat harder en dat reed ook niet echt lekker..voelde hem af en toe wegtrekken in de bochten.
Ben uit veiligheidsoverweging dan toch maar huiswaarst gegaan om wat beter weer af te wachten....laat de lente maar komen hoor meiden *O*
 
Vanmiddag ook nog even een stukkie wezen toeren...voordat de vrieskou weer inzet.
Ging ook niet helemaal lekker...kwam wat dames in "Blikken" tegen die er niet helemaal
met hun gedachte bij waren ;)
Bij de wegversmallingen moest ik regelmatig in de ankers omdat de dames zonodig eerst wilden terwijl ik al in de versmalling reed. De heren kunnen er ook wat van maar dit keer waren het toch echt de dames :')
Door de kou waren m'n banden wat harder en dat reed ook niet echt lekker..voelde hem af en toe wegtrekken in de bochten.
Ben uit veiligheidsoverweging dan toch maar huiswaarst gegaan om wat beter weer af te wachten....laat de lente maar komen hoor meiden *O*

jep, ik kan ook niet wachten tot de lente maar ben zaterdag toch stiekum wezen rijden *D
na wat herstel werkzaamheden en een heel goede controle van het stuurgedeelte, remmen en al het andere.
hij gaat van het weekend naar een maatje en die gaat ff met zo'n lascontrole apparaat kijken of hij inwendig niets vind in het stuurgedeelte! *O*
 
Terug
Bovenaan Onderaan