ook ik moet er aan geloven

Flaterik

MF veteraan
12 mrt 2004
15.840
2
Ook ik moet er aan geloven, ik heb mijn motor ook neer gelegd.
Bij ons in het dorp op een rotonde weg geschoven over een putdeksel die daar
zeer fijn is geplaats. Stom natuurlijk want ik weet goed zat dat die putdeksel daar ligt maar het blijft klote.

Mijn motor heeft bijna geen schade, linksvoor knipperlicht kapot, een schaafplek op mun motorblok (vind ik wel shit) en beetje verf van het stuur einde.
Ik had mijn pak aan (gelukkig). Mijn linker broekspijp is op de knie gescheurd maar dat is denk wel te maken.
Ik had even naar de knieprotector gekeken maar daar was wel aan te zien dat ik er op was gevallen dus gelukkig had ik mijn pak aan.

Wie weet een kawasaki dealer in de buurt van tilburg waar ik mijn knipperlichtje voor mijn ER-5 kan halen. De vorig keer toen deze kapot was, iemand had mun motor laten vallen, heb ik deze bij vd heyden gehaald. Maar deze moesten ze bestellen en heeft 3 à 4 weken geduurt en dat vond ik nogal lang eigenlijk.

Weet iemand ook hoe ik de broek, textielbroek van evolution, het best kan maken.
 
Hey das flink balen man, altijd lastig die putdeksels.

maar over je knipperlichtjes: ik zou gewoon bij de eerste de beste motorwinkel gaan kijken voor die universale after market dingetjes, passen op elke motor, liggen op voorraad, zijn goedkoop en staan nog goed ook!

Veel succes met het herstel in iig
 
Balen man! Een schuiver is nooit leuk, maar je leert er weer van...
Maar gelukkig valt de schade mee.

van Boxtel Motoren in Tilburg is toch Kawasaki dealer? Als Kawa dealer moeten ze dat binnen een week binnen hebben, en eigenlijk zouden ze dat op voorraad moeten hebben...

Succes
 
Putdeksel midden op een rotonde :? Ik zou in ieder geval de gemeente aansprakelijk proberen te stellen. Je weet maar nooit. Succes.
 
Putdeksel midden op een rotonde :? Ik zou in ieder geval de gemeente aansprakelijk proberen te stellen. Je weet maar nooit. Succes.

Ben je weleens in Alkmaar en omgeving geweest? Daar liggen de putdeksels juist in de bochten... ;(

En om nou zoveel moeite te doen om de gemeente aansprakelijk te stellen voor een knipperlicht en een gescheurde broek en een adrenaline stoot. B| Ken je beter proberen als de schade heftiger is.
 
Ben je weleens in Alkmaar en omgeving geweest? Daar liggen de putdeksels juist in de bochten... ;(
Nee en dat wens ik nu zo te houden ook :P
En om nou zoveel moeite te doen om de gemeente aansprakelijk te stellen voor een knipperlicht en een gescheurde broek en een adrenaline stoot. B| Ken je beter proberen als de schade heftiger is.
Misschien gaan ze er dan iets aan doen? Ik denk altijd positief :9
 
hier in tiel hebben ze het gepresteerd om in 1 rotonde twee putdeksel 30 cm van elkaar te leggen, eigenlijk onmogelijk om die rotonde om te komen zonder een deksel te raken. Handig man |(
 
In duitsland hebben ze putdeksels met een ruw oppervlak. Een soort steenlaagje. Waarom kunnen ze hier dat niet eens overnemen? Had jou een schuiver gescheeld. Kl*te voor je succes met de reparaties.

Hatsikidee 8-) 8-) 8-)
 
Terug
Bovenaan Onderaan