Ook ik motor onderuit , deuk in tank. ( foto's + filmpje )

Het gaat om motorbeheersing. Dat leer je niet door altijd maar te rijden zoals je rijdt, je hebt t nodig dan net even verder te gaan als je uit jezelf zou doen.

Tijdens een goede cursus leer mogelijkheden en onmogelijkheden van een motor en jezelf als berijder.
De motor kan over het algemeen veel meer als dat de berijder denkt...en/of durft :P

De opmerking cursussen zijn handel schiet er echt naast.
Gebruik de zoekfunctie van M-F en je ziet dat veruit de meeste vinden dat ze er erg veel aan hebben gehad.
Vroeger kon mijn motor altijd minder dan ik dacht of durfde.
Tegenwoordig heb ik een betere motor. :+
 
Namiddag gebeld voor die tank wat ik gezien had online.
Na ongeveer 4 uur rijden in totaal heb ik een tank gevonden/gekocht voor 200€.
En dan nog het beste : compleet dezelfde als ik had. Zelfde lijntjes rond de tank etc en met de beide Dragstar embleempjes erop.

[afbeelding]


Denk niet dat ik hiervoor in het zak ben gezet , nu nog installeren dat ding.. Hopelijk niet (te) erg moeilijk ..
Vraag anders even in het Dragstar Topic

Dragstar rijders

of iemand een werkplaats/service-manual (electronisch) heeft voor jouw type moto.

Mogelijk zit er een brandstofpomp in de tank en die moet er soms op een speciale manier uit. Altijd handig zo manual dan...
 
*O* Hij is weer de oude *O*

Even de hulp ingeschakeld van men oom , en het was zo gedaan.
Weer vanalles bijgeleerd met sleutelen :Y

Heb wel gezien dat 1 lampje van de pinkers niet meer werkt. Heb het voor de zekerheid even gewisseld tussen links & rechts maar het ligt enkel aan het lampje, contact is nog in orde.
Denk niet dat ik hiervoor speciaal naar een motorzaak moet? :+ Lijkt mij gewoon een lampje wat ik bij de autogarage ook kan halen voor een paar euro's. Al neem ik morgen natuurlijk wel het kapotte lampje mee om zeker te zijn.

De kromme voetkoppeling is ook weer rechtgetrokken, krijgt niet de schoonheidsprijs maar staat tenminste wel weer op een degelijke plaats. ( en niet bijna tegen het frame aan zoals na de val )

Ziet er weer goed uit ! :]
 
Nee hoor, in Belgie staan die borden bij elke grensovergang *D
Inderdaad. Pas nog dit bord gezien, aan de grens:

jr9tdv.jpg
 
Terug
Bovenaan Onderaan