Ook ik, ongeval

Ach, in friesland hebben ze nu ook een campagne die tractorrijders erop wijst eerst hun banden van modder e.d. te ontdoen, voordat ze die glibberige poelen achterlaten op de weg... dat vind ik al een héle goede ze (slechte ervaringen met één zo'n poel)

Je hebt toch niet de illusie dat er ook maar 1 boer/loonwerker de moeite zal nemen om z'n banden schoon te maken? :? :N
 
Hoezo was het dan een ander verhaal geweest ???
.


Ok zat er duidelijk dus naast :) ik was btw wel vanuit gegaan dat die gewoon linksaf sloeg een weg in en geen inrit en dacht dat dat niet onder een byzonder manouvre viel ...

Naja al met al zit er maar 1 met brokken dus hoop dat het vergoed word voor TS ... :)
 
Toch nog even een reactie ivm het ongeval dat ik had op 9 november.
Vandaag belde ik dus naar mijn verzekeringsfirma om te vragen hoe het zit met de uitbetaling aangezien het toch al een tijdje geleden is.
Vertellen ze me doodleuk dat de bestuurder van de tactor een verklaring heeft geschreven waarin staat dat hij niet naar links is afgeslaan en dat ik gewoon vanzelf onderuit ben gegaan met de motor.
Je moet maar durven! Hier wordt ik dus heel boos van. (er was een getuige maar die heb ik niet meer gezien daar ik met de ambulance ben afgevoerd)
Nu duurt het dus nog minstens zes maanden omdat ze op het pv van de politie moeten wachten voor verduidelijking.
Even ter opfrissing: Hij was dus duidelijk zonder zijn richtingsaanwijzers te gebruiken volledig linksaf in een straatje ingedraaid. Daarna is hij terug achteruit de hoofdweg opgereden. Daarbij gaf hij aan mij toe dat hij in fout was.
Wat dus nu? tips?
 
Toch nog even een reactie ivm het ongeval dat ik had op 9 november.
Vandaag belde ik dus naar mijn verzekeringsfirma om te vragen hoe het zit met de uitbetaling aangezien het toch al een tijdje geleden is.
Vertellen ze me doodleuk dat de bestuurder van de tactor een verklaring heeft geschreven waarin staat dat hij niet naar links is afgeslaan en dat ik gewoon vanzelf onderuit ben gegaan met de motor.
Je moet maar durven! Hier wordt ik dus heel boos van. (er was een getuige maar die heb ik niet meer gezien daar ik met de ambulance ben afgevoerd)
Nu duurt het dus nog minstens zes maanden omdat ze op het pv van de politie moeten wachten voor verduidelijking.
Even ter opfrissing: Hij was dus duidelijk zonder zijn richtingsaanwijzers te gebruiken volledig linksaf in een straatje ingedraaid. Daarna is hij terug achteruit de hoofdweg opgereden. Daarbij gaf hij aan mij toe dat hij in fout was.
Wat dus nu? tips?


is de getuige niet bekend bij de politie.
misschien even zelf informeren
 
Vertellen ze me doodleuk dat de bestuurder van de tactor een verklaring heeft geschreven waarin staat dat hij niet naar links is afgeslaan en dat ik gewoon vanzelf onderuit ben gegaan met de motor.
Wat dus nu? tips?

Telefoonnummer van tractorbestuurder proberen te achterhalen en opbellen.

Vraag me af, of hij dat namelijk wel echt gedaan heeft.
Ik heb namelijk niet zo'n vertrouwen in verzekeraars :( . Dat zouden ze best wel eens voor hem gedaan kunnen hebben.
 
Telefoonnummer van tractorbestuurder proberen te achterhalen en opbellen.

Vraag me af, of hij dat namelijk wel echt gedaan heeft.
Ik heb namelijk niet zo'n vertrouwen in verzekeraars :( . Dat zouden ze best wel eens voor hem gedaan kunnen hebben.

Dat is heel goed mogelijk, hebben ze hem om een verklaring gevraagd, heeft hij dat wat onduidelijk opgeschreven (want mensen schrijven vaak ellenlange verhalen met allerlei zijdelingse opmerkingen). En gaat vervolgens een verzekeringsjurist (vaak zo'n broekie) dat vervolgens uitmelken en meent een reden te vinden om niet uit te keren. Terwijl de veroorzaker gewoon zelf ook van mening is dat hij de schuldige is.
 
dat ze die tractors maar van de weg halen!!
ik moet altijd in mijn broek doen als ik er eentje zie!
ze moesten tractoren verplichten, om zich te verplaatsen met een oplegger!
De autobestuurder vinden en laten getuigen dat de tractor geen richtingaanwijzer/arm heeft gebruikt.

succes.
 
dat ze die tractors maar van de weg halen!!
ik moet altijd in mijn broek doen als ik er eentje zie!
ze moesten tractoren verplichten, om zich te verplaatsen met een oplegger!

De autobestuurder vinden en laten getuigen dat de tractor geen richtingaanwijzer/arm heeft gebruikt.

succes.

Wat een bullshit opmerking zeg... Er zijn genoeg mensen die vrachtwagens eng vinden, ook maar op de oplegger laden?

Sterker nog, er zijn zelfs nog meer mensen die motoren eng vinden... Zullen we onze motoren dan maar massaal ophokken?


Anyhow: Sterkte TS, erg rot dat de afhandeling zo stroef verloopt. Ik neem aan dat je rechtsbijstandverzekering al is ingeschakeld??
 
Zojuist de politie gebeld.
Ze mogen het telefoonnummer van de getuige niet doorgeven ivm de gerechtelijke procedure.
En het kan idd nog lang duren.
Pech voor jou was hun antwoord
 
Wat een bullshit opmerking zeg... Er zijn genoeg mensen die vrachtwagens eng vinden, ook maar op de oplegger laden?

Sterker nog, er zijn zelfs nog meer mensen die motoren eng vinden... Zullen we onze motoren dan maar massaal ophokken?


Anyhow: Sterkte TS, erg rot dat de afhandeling zo stroef verloopt. Ik neem aan dat je rechtsbijstandverzekering al is ingeschakeld??

ik begrijp wat je bedoeld, maar als je een bocht oprijdt waar je de rest van de weg niet ziet, dan rijdt daar zo een tractor met 25km/h met die lange puntige voorwerpen erachter,
daar krijg je toch wel kippenvel van.
 
Zojuist de politie gebeld.
Ze mogen het telefoonnummer van de getuige niet doorgeven ivm de gerechtelijke procedure.
En het kan idd nog lang duren.
Pech voor jou was hun antwoord
Ben je ook mooi klaar mee dan... Ik zou het op een ander tijdstip nog eens proberen, misschien dat de lompe boer die je nu aan de lijn hebt gehad vrij is, en er iemand aan het werk is die in ieder geval iets meer begrip op kan brengen.
Maar ja, zoals zo vaak als verzekeringen er zich mee gaan bemoeien: Dit kon nog wel eens even gaan duren. Succes met de afhandeling!

Moet trouwens wel ineens denken aan die reclame van ditzo verzekeringen :+
 
ik begrijp wat je bedoeld, maar als je een bocht oprijdt waar je de rest van de weg niet ziet, dan rijdt daar zo een tractor met 25km/h met die lange puntige voorwerpen erachter,
daar krijg je toch wel kippenvel van.

Als je de rest van de weg niet ziet is het niet verstandig op daar vol in te gaan.

@ TS succes met de afwikkeling van je schade ;)
 
Is er ook niet een wet dat je slechts 1 voertuig per keer inhalen mag? In dat geval ben je in fout, aangezien je én de auto én de tractor inhaalde..
Dat wordt wat als er met voertuigen wordt gesleept. :X

@TS, succces met de afhandeling, helemaal met de verzekering nu.
 
Ben je ook mooi klaar mee dan... Ik zou het op een ander tijdstip nog eens proberen, misschien dat de lompe boer die je nu aan de lijn hebt gehad vrij is, en er iemand aan het werk is die in ieder geval iets meer begrip op kan brengen.

Ik mag hopen van niet. Als de politie er zo makkelijk mee om zou gaan en met een goed verhaal de telefoon de gegevens van een getuige bekend maakt, is daar ook makkelijk misbruik van te maken. Zo zou bijvoorbeeld ook de tegenpartij een goed verhaal kunnen ophangen, zo de naam van de getuige krijgen en die onder druk gaan zetten iets anders te beweren.
 
~
mja bij rijlessen werd er altijd ingehamerd dat een tractor altijd onverwacht kan afslaan en dat het dan misgaat, ik ben altijd super careful als het op die dingen aankomt, ze gebruiken nooit hun richting aanwijzers.






Tsja hier ben ik het helemaal mee eens, maar ja dat zijn pruimen na Pinksteren.
Gelukkig maakt iedereen op dit forum weleens een fout van dit formaat (ook ik, spreek me nou niet weer tegen), en komt de een er beter vanaf dan de ander.
Gelukkig kan je nog rechtstaan en dat kunnen er niet veel zeggen na een aanvaring met een camion of trekkert.
Sterkte met de afhandeling en je herstel.
 
Verzekering bellen en zeggen dat je al die tijd een motor huurt en dat de kosten zullen worden verhaald (en nog maar eens vermelden dat er een getuige is).
 
kut tractor rijders man, allemaal boer pubers die geen rijbewijs hebben. ik vind het echt niet kunnen!
 
als hij in zijn uiteindelijke verklaring dus heeft staan nergens afgedraaid te hebben.
En jij een getuige hebt. Die dus tractor heeft zien draaien(als het maar geen bekende is van de tractorbestuurder). heeft hij gelogen en verloren!
Dus ik denk dat alles van de getuige afhangt in dit zaak!

Maar wat je naderhand ook kunt doen als je toch je geld niet krijgt.
Is wel niet, ja je weet wel :)

Iemand met een vrachtwagen vinden, en een accident opstellen en je motor lekker total loss ofzo rijden of eender wat, zodat je je geld krijgt in ieder geval!
Die vrachtwagen bestuurder biedt je maar een 500€ ofzo aan, de verzekeringspremie van een vrachtwagen gaat niet stijgen na een accident, blijft altijd hetzelfde!(in belgie toch).
Dit als je je geld niet krijgt natuurlijk, want je gaat toch niet weer betalen, ik vind het erg voor je man!!! Als er smerig gedaan wordt tegen je waardoor je schade hebt, moet je maar smerig doen om je schade terug te krijgen. Regel iets met vrachtwagen indien je je geld niet terugkrijgt!
 
als hij in zijn uiteindelijke verklaring dus heeft staan nergens afgedraaid te hebben.
En jij een getuige hebt. Die dus tractor heeft zien draaien(als het maar geen bekende is van de tractorbestuurder). heeft hij gelogen en verloren!
Dus ik denk dat alles van de getuige afhangt in dit zaak!

Maar wat je naderhand ook kunt doen als je toch je geld niet krijgt.
Is wel niet, ja je weet wel :)

Iemand met een vrachtwagen vinden, en een accident opstellen en je motor lekker total loss ofzo rijden of eender wat, zodat je je geld krijgt in ieder geval!
Die vrachtwagen bestuurder biedt je maar een 500€ ofzo aan, de verzekeringspremie van een vrachtwagen gaat niet stijgen na een accident, blijft altijd hetzelfde!(in belgie toch).
Dit als je je geld niet krijgt natuurlijk, want je gaat toch niet weer betalen, ik vind het erg voor je man!!! Als er smerig gedaan wordt tegen je waardoor je schade hebt, moet je maar smerig doen om je schade terug te krijgen. Regel iets met vrachtwagen indien je je geld niet terugkrijgt!


:N |(
 
Ten eerste: Beterschap!
Ten tweede: Mooi klote van je motor!
Ten derde: Ook tractorbestuurders zijn vaak knurften die amper uit hun doppen kijken.. zal wel komen doordat ze op een gevaarte zitten die hun zelf beschermt tegen vele factoren

Waar ik woon is een paar jaar geleden iemand om het leven gekomen toen hij met zijn motor een tractor met aanhangwagen inhaalde en hij weg gleed in de berm om dat ie moest uitwijken.. hij onderuit en kwam met zijn hoofd onder 1 van de banden van de aanhangwagen.. je hebt dus erg veel geluk gehad!

Toch zonde.. nogmaals: beterschap!
 
Terug
Bovenaan Onderaan