Ook ik op een auto geknald!

Rival

Die hard MF'er
7 jun 2005
351
0
Purmerend
een auto voor me ging steeds langzamer. rechts was een winkelcentrum. de auto remt nog meer af. hij geeft geen richting! ik denk (nooit denken) geef dan richting aan als je iemand af gaat zetten!

echter meneer gaf idd geen richting aan, maar zette ook niemand af. hij sloeg plots linksaf!

deze man sloeg af nadat ik met de motor de bestuurder zelf al had ingehaald, ben dus op de motorkap terrecht gekomen!


en ik lees hier net dat dit nog maanden kan gaan duren voordat iemand aansprakelijk is? balen zeg!

met mij gaat het verder redelijk, de gebruikelijke spierpijn! flinka schaafplek op me reet. en me kniebanden verrekt omdat die die auto een kusje heeft gegeven!
 
Zit het ineens in de lucht of zo? Ik denk dat ik maar een paar dagen niet ga rijden... :)
Gelukkig ben je er goed vanaf gekomen, sterkte met herstel en de afhandeling!
 
Minder B|

Succes met het herstel en de afhandeling.

Is wel weer vaak raak de laatste paar dagen, je bent al de zoveelste die op deze manier onderuit gereden wordt.

Betrap mezelf er ook wel eens op dat ik een auto inhaal die ik vervolgens in mijn spiegel af zie slaan, zonder richting aan te geven.

Blijf er voortaan maar gewoon achter, dan maar even wachten.
 
ergste is nog.. ik zoiu morgen op assen meedoen aan de dunlop drivers cup.... die grap zal ook wel niet doorgaan! ik kan niet eens taan op me rechterbeen.. achja.. als ik een rem in kan trappen moet het goedkomen!
 
Ik denk dat ondanks dat de automobilist beter moet kijken, je ook bij jezelf moet afvragen of je op zo'n moment moet inhalen of dat het misschien beter is om een paar tellen te wachten. Ik vraag me zelfs af of de automobilist wel aansprakelijk is want mag je daar wel inhalen? Sterkte met je herstel
 
Ik denk dat ondanks dat de automobilist beter moet kijken, je ook bij jezelf moet afvragen of je op zo'n moment moet inhalen of dat het misschien beter is om een paar tellen te wachten. Ik vraag me zelfs af of de automobilist wel aansprakelijk is want mag je daar wel inhalen? Sterkte met je herstel

ik geef jou groot gelijk! maar ist een beetje te laat voor nu! '(
 
Inhalen mag volgens mij in zo'n geval zolang de wegsituatie dat toelaat (dus geen doorgetrokken strepen, aangegeven inhaalverboden e.d.). De automobilist is het afslaande verkeer en die dient alle rechtdoorgaande verkeer voor te laten gaan. Of dat nou van achter komt of van voren maakt niet uit.

Maar daar heb je niets aan als je over de kap gelanceerd wordt.
Dus idd is het beter om even te wachten, maar merk bij mezelf ook dat je er in een soort van reflex toch even snel omheen schiet.
 
Volgens mij mag je niet inhalen op kruispunten of t-splitsingen e.d....................... :X
 
Inhalen mag volgens mij in zo'n geval zolang de wegsituatie dat toelaat (dus geen doorgetrokken strepen, aangegeven inhaalverboden e.d.). De automobilist is het afslaande verkeer en die dient alle rechtdoorgaande verkeer voor te laten gaan. Of dat nou van achter komt of van voren maakt niet uit.

Maar daar heb je niets aan als je over de kap gelanceerd wordt.
Dus idd is het beter om even te wachten, maar merk bij mezelf ook dat je er in een soort van reflex toch even snel omheen schiet.

geen doorgetrokken streep! en waar hij linksafsloeg was de zijweg nog niet begonnen. die was pas 10 meter verder, het leek er meer op dat hij ging keren om bij de bushalte te stoppen (overkant)
 
Volgens mij mag je niet inhalen op kruispunten of t-splitsingen e.d....................... :X


Volgens mij was bij de theorieles altijd de stelling "U mag hier inhalen, is dat veilig"

Is wat anders als niet mogen ;)

Nou moet ik er wel bij zeggen dat mijn theorieles al een tijdje terug was :P
 
Volgens mij was bij de theorieles altijd de stelling "U mag hier inhalen, is dat veilig"

Is wat anders als niet mogen ;)

Nou moet ik er wel bij zeggen dat mijn theorieles al een tijdje terug was :P
:Y
Die van mij stond nog op kleitabletten :X :P
 
:Y
Die van mij stond nog op kleitabletten :X :P


Had jij ff mazzel, bij mij in het dorp lag de ossenkarverbinding eruit, ik moest het van afstand doen met rooksignalen. En de vragen werden niet herhaald B| :+
 
geen doorgetrokken streep! en waar hij linksafsloeg was de zijweg nog niet begonnen. die was pas 10 meter verder, het leek er meer op dat hij ging keren om bij de bushalte te stoppen (overkant)


Hij doet bijzondere handeling dus dient hij ten alle tijde richting aan te geven en het overige verkeer voor te laten gaan....
 
Doen we ook :Y

Is onze manier van medeleven.

Geef maar toe, het werkt wel he :P
 
Ook ooit zoiets gehad alleen dan op een parkeerplaats en ik eindigde in het bijrijdersportier. Alleen die automobilist wilde bij mij doorrijden B| omdat het hem niet zo ernstig leek en ik wat hem betreft gewoon de zooi moest oprapen en weer verder moest B| . Weet nog dat ik hem bijna uit z'n auto meesleurde en toen we aan de andere kant waren zat hij opeens te janken over zijn schade (bijrijdersportier + voorspatbord + spiegel waren rijp voor de sloop) was een auto van de zaak (Volvo s60) van een week oud dus zal z'n baas blij mee zijn geweest :X .
Ik had overigens alleen een beschadigde remhevel door de val en een vlek in m'n broek :+

BTW: Suc6 met de papierbundel en het opknappen ;)
 
Doen we ook :Y

Is onze manier van medeleven.

Geef maar toe, het werkt wel he :P

ja glukiig kan ik nog wel een btje lachen!
alleen als ik aan me schatje denk die daar in de prak ergens op een terreintje staat kan ik wel janken!

hebben meer mensen na een aanrijding last van het feit dat iedereen zegt, het is maar blik, waarna je die persoon eens ff flink in elkaar wilt rossen.. me schatje.. alleen brik! ;(
 
Terug
Bovenaan Onderaan