Ook ik op een auto geknald!

de zijweg waar het om gaat die was doormiddel van een drempel gescheiden met de weg waar ik op reed!
 
een auto voor me ging steeds langzamer. rechts was een winkelcentrum. de auto remt nog meer af. hij geeft geen richting! ik denk (nooit denken) geef dan richting aan als je iemand af gaat zetten!

echter meneer gaf idd geen richting aan, maar zette ook niemand af. hij sloeg plots linksaf!

deze man sloeg af nadat ik met de motor de bestuurder zelf al had ingehaald, ben dus op de motorkap terrecht gekomen!


en ik lees hier net dat dit nog maanden kan gaan duren voordat iemand aansprakelijk is? balen zeg!

met mij gaat het verder redelijk, de gebruikelijke spierpijn! flinka schaafplek op me reet. en me kniebanden verrekt omdat die die auto een kusje heeft gegeven!
Kennis van me is ook zo op z'n bek gegaan, maar dan denk ik: Verdomme, denk dan ook na! Zo'n auto gaat niet voor Jan Lul vaart minderen, dus wacht dan ff met inhalen, en probeer oogcontact te maken.

Of dacht je: Hij geeft geen richting aan, dus ik kan er wel voorbij? Hij zal wel midden op de rijbaan gaan stoppen ofzo, voor de lol?
Ik vertrouw die koekblikkers voor geen cent. Snap best dat je erlangs wilt als ze niet opschieten, maar dit hoor je ZO vaak hè... :N
 
de zijweg waar het om gaat die was doormiddel van een drempel gescheiden met de weg waar ik op reed!
Dat valt onder gelijkvloers. kruisingen zijn bijv. klaverbladen.
Het klinkt zo betuttelend maar ik adviseer je om nooit meer bij dergelijke situaties in te halen.
De auto is fout hoor, daar niet van maar dit was te voorkomen geweest.
 
Dat valt onder gelijkvloers. kruisingen zijn bijv. klaverbladen.
Het klinkt zo betuttelend maar ik adviseer je om nooit meer bij dergelijke situaties in te halen.
De auto is fout hoor, daar niet van maar dit was te voorkomen geweest.
:^ Zie mijn bovenstaande lulverhaal ;)
 
:^ Zie mijn bovenstaande lulverhaal ;)
Hé, dat stond er net nog niet maar ik ging ff naar m'n eigen gez**k luisteren en toen verder met tikken. maar idd. 90% van alle ongevallen is echt uit te sluiten,als iedereen maar meewerkte.
 
Dat valt onder gelijkvloers. kruisingen zijn bijv. klaverbladen.
Het klinkt zo betuttelend maar ik adviseer je om nooit meer bij dergelijke situaties in te halen.
De auto is fout hoor, daar niet van maar dit was te voorkomen geweest.


o ja zeker weten! daar baal ik het meest van.. ik DACHT... die gaat rechts iemand afzetten! maar je moet nooit DENKEN! je moet alle mogelijke gevaren vermijden. ik had moeten remmen in plaats van heel nonchelant er voorbij. jou advies is ook helemaal niet verkeerd en je zegt het op een stukken betere manier dan de EIKEL boven je! ;)
 
o ja zeker weten! daar baal ik het meest van.. ik DACHT... die gaat rechts iemand afzetten! maar je moet nooit DENKEN! je moet alle mogelijke gevaren vermijden. ik had moeten remmen in plaats van heel nonchelant er voorbij. jou advies is ook helemaal niet verkeerd en je zegt het op een stukken betere manier dan de EIKEL boven je! ;)
Wie is er nu een eikel? Lees je eigen reactie maar eens hierboven. Je wist het blijkbaar allemaal precies hoe het moest, maar toch heb je een ongeluk gekregen. Hoe kan dat dan? :?

Blijkbaar wordt jij inderdaad graag betutteld :z
 
Laatst bewerkt:
Wie is er nu een eikel? Lees je eigen reactie maar eens hierboven. Je wist het blijkbaar allemaal precies hoe het moest, maar toch heb je een ongeluk gekregen. Hoe kan dat dan? :?

Blijkbaar wordt jij inderdaad graag betutteld :z


ik ben dom, jij een eikel! :+
 
Om verwarring te voorkomen. kruising=ongelijkvloers dus mag idd
Bij mijn weten mag er 5 meter voor een kruispunt (=gelijkvloers) niet worden ingehaalt,behalve bij een rotonde.(ook een kruispunt alleen rond van vorm)

Ongelijkvloerse kruisingen... :? Die zijn dan dus geen kruisingen....

Er is niets geregeld over inhalen op kruisingen. Er is wel wat geregeld over wanneer je links of rechts moet/mag inhalen, ik denk dat je daar mee in de war bent, oa mbt rotonde's ;)

Ik denk dat de wetgever niet te betuttelend wilde zijn en niet had verwacht dat er iemand zo "niet slim" zou zijn te gaan inhalen op kruisingen.
Zoals gezegd...financieel niet aansprakelijk zijn is een fijn gevoel, het hele van de wonden word er alleen niet minder pijnlijk om.... -O-
 
Ongelijkvloerse kruisingen... :? Die zijn dan dus geen kruisingen....

Er is niets geregeld over inhalen op kruisingen. Er is wel wat geregeld over wanneer je links of rechts moet/mag inhalen, ik denk dat je daar mee in de war bent, oa mbt rotonde's ;)

Ik denk dat de wetgever niet te betuttelend wilde zijn en niet had verwacht dat er iemand zo "niet slim" zou zijn te gaan inhalen op kruisingen.
Zoals gezegd...financieel niet aansprakelijk zijn is een fijn gevoel, het hele van de wonden word er alleen niet minder pijnlijk om.... -O-
Fysiek niet nee. maar je kruist elkaar wel degelijk. e.e.a zal wel met het vakjargon te maken hebben dus ik snap je :? wel.

Was ik idd mee in de war,ware het niet dat ik op heel veel kruispunten een 5 meter lange doorgetrokken streep waarneem. misschien is dat de oorzaak.waarmee ik dus niet impliceer dat het wel wettenlijk is geregeld ;)
 
vandaag te horen gekregen dat ik iig 1150 krijg voor het wrak van me motor!

en mijn dagwaarde is vastgesteld op 4000 euro, das wel een meevaller.... maja.. nu nog me gelijk krijgen....






en de groetjes van oma! ;)
 
Terug
Bovenaan Onderaan