Ook ik stel me aar even voor!

Flappo1000R

Rookie
12 nov 2004
5
0
Hierden
Hallo, ben Phil, kijk al een tijdje frond op dit forum en dacht, laat me maar eens aanmelden. Ik rij zelf op een Suzuki TL1000R en als auto een Audi (en een VW in bestelling).

Favoriete circuit: uiteraard de Nurburgring, waar ik zo vaak mogelijk kom (meestal met de auto).

Ik woon in Hierden en heb samen met mijn compagnon een telefoonzaak/auto-importbedrijf (klinkt dubbel, was eerst telecom, wordt auto's)

Grote Groeten,

Flappo
 
full
 
PIC00009.jpg


flappo1000.jpg


Zo dus?

De bovenste mijn huidige auto en de onderste is de motor. De andere uto (lease) is nog in bestelling (een Golf V GTi)
 
Nee, Flappo is een geintje. Er was ooit een Toyota Flappo (een soort busachtig ding, ten toongesteld op de Tokyo beurs in 2001 volgens mij.

Oh, het is mijnbedoeling niet om direct te pose ;) , maar bij vele andere fora vroegen ze er eerst naar, toen zei ik het, toen was ik in eens een faker en vervolgens moest ik het met foto's bewijzen. Dus vandaar dat ik het maar direct doe .
 
Nee, Flappo is een geintje. Er was ooit een Toyota Flappo (een soort busachtig ding, ten toongesteld op de Tokyo beurs in 2001 volgens mij.

Oh, het is mijnbedoeling niet om direct te pose ;) , maar bij vele andere fora vroegen ze er eerst naar, toen zei ik het, toen was ik in eens een faker en vervolgens moest ik het met foto's bewijzen. Dus vandaar dat ik het maar direct doe .
Mijn welkom is gemeend :) :)


full
 
Nee, Flappo is een geintje. Er was ooit een Toyota Flappo (een soort busachtig ding, ten toongesteld op de Tokyo beurs in 2001 volgens mij.

Oh, het is mijnbedoeling niet om direct te pose ;) , maar bij vele andere fora vroegen ze er eerst naar, toen zei ik het, toen was ik in eens een faker en vervolgens moest ik het met foto's bewijzen. Dus vandaar dat ik het maar direct doe .
En zodoende is het eigenlijk nooit goed ;)
 
Terug
Bovenaan Onderaan