Ook ik totallos

mijn god wat een verhaal :r meeste ongelukjes hier op het forum vallen nog mee maar dit is echt kollere

ik wens je ontzettend veel sterke met revalideren :}
 
Wow, 90+90=180 km/u, niks aan toe te voegen....

Blij dat je er nog bent man, dat been is klote, maar je hebt 't idd tenminste nog, en dat vingertje is ook nog te doen.

Ik krijg moet ik zeggen, net als alle anderen, eveneens de kriebels als ik lees wat er gebeurde, maar tijd om te schrikken zul je wel niet gehad hebben (heb je meestal nooit, ik knalde onlangs ook op een auto, het enige wat ik vlak ervoor dacht was iets in de trant van "Oh shit...")

Maar goed, heel veel sterkte met de revalidatie, en idd wat anderen al zeiden, goed je best doen, da's belangrijk voor een goed herstel....

Greetz Sander...
 
Wow, sterkte man! Das nie zuunig... Hoop dat je snel weer kan plaats nemen op een tweewieler! Succes met revalideren!
 
pfff.... voel de pijn hier achter de pc '( sterkte met revalideren!! Hoop dat je snel weer :] rondtoert!
 
Ahwwww krijg er kippenvel van! Je hebt echt geluk gehad ondanks je hem toch nog met je been geraakt hebt!

Heel veel beterschap en sterkte met revalideren!
 
Pfff! Je hebt iets meegemaakt waar wij allemaal bang voor zijn. Goed gekeken toch shit..

Laten we hopen dat je goed opknapt en succes ermee
 
Jemig... volgens mij is 't een wonder dat je dit hier nog mee kan delen.

Heel veel beterschap en succes met je herstel!
 
sjit man, dat is echt een harde klap geweest... Heel veel sterkte met revalideren en ik hoop je snel zult herstellen. Beterschap.
 
Veel beterschap! Ik ga mijn rijbewijs doen aan het einde van de maand. Als ik dit lees wordt ik toch effe rustig hoor. En zelf ben ik al een pak rustiger geworden na tal van ongevallen op de scoot.

(had je eigenlijk motorkledie aan?)

Sterkte M.
 
holy shit alweer zo'n kut verhaal!! heel veel sterkte!! en hopelijk kan je in de toekomst weer lekker :]

@miura ik denk het wel anders had het er nog iets anders voor em uitgezien maar kleding helpt niet als je been frontaal geraakt wordt door een auto die 90 rijdt :N
 
Sterkte de komende tijd. Dit is niet best. Kort geleden dezelfde situatie meegemaakt, maar wel nog net de auto kunnen ontwijken. Ik heb toen nog vaak aan dat moment gedacht, zo close was het. Ik had echt heel goed 2x keer over mijn schouder gekeken en mijn linker spiegel staat op mijn dode hoek afgesteld, maar tóch was die auto daar uit het niets toen ik al naar links ging. Het scheelde maar een paar cm voor mijn gevoel. Nu lees ik wat er had kunnen gebeuren als ik 1 sec eerder naar links was gegaan. De rillingen liepen ook over mijn rug toen ik je verhaal las.
 
En ook mijn motor helaas '( 19 mei om kwart voor 7 was ik opweg vanuit den helder naar mn werk in alkmaar voorbij sintmaartensvlotbrug wilde ik mijn voorganger inhalen.
Kijken zag toen een rijtje auto'a aankomen daarna zag ik niets meer dus wachten tot ze voorbij waren toen weer kijken zag nog steeds niets dus knipperlicht aan en ga naar de andee weghelft op dat moment doemt er toch nog een auto op die ik niet meer kan ontwijken.
Gevolg is dat ik hem volop rechtsvoor raak met mijn knie met een gang van +/- 90 km/h voor beide vlieg dus van mn motor af en schuif/rol over de weg. Ben nog van de weg de berm in gekropen op mn kont toen begin mn linkerbeen aardig pijn te doen dus kijken wat de schade is bovenbeen lag recht onderbeen in een hoek van 90 graden naar links bij de knie lag het helemaal open en stak een stuk bovenbeen nnar buiten :S linker pink hing er ook niet helemaal lekker bij na 10 minuten kwam de ambulance en heb ik nog 25 minuten in de berm gelegen.
Overgebracht naar het ziekenhuis in almaar met een stuk bovenbeen in een potje die ze in de berm gevonden hadden.
Daar na allerlei onderzoeken/scans en foto's 6 uur op de operatietafel gelegen omdaarna wakker te worden net een kapstok aan je been waar je 12 weken aan vast zit.
Schade is dat een stuk van mijn linker bovenbeen is gebroken knieschijf is helemaal verbrijzeld en niet meer compleet dit is met pennen en schroeven in elkaar gezet, linkerpink is op 2 plaatsen gebroken, gewricht van het bovenste kootje is gescheurd en voo een gedeelte weg waardoor ze hem een stukkie hebben ingekort en er 3 pennen in gezet hebben.
Vandaag na 19 dagen opname mocht ik naar huis met het vooruitzicht op +/- nog 6 operaties en 10 weken met een klapstok in je been geschroefd daarna wordt het veel fysio om te zien in hoeverre ik de boel nog kan buigen.
Dus lekker rijden zit er dit seizoen helaas niet meer in voor me.

Tjezus man..ik kreeg pijn toen ik je verhaal las. gvd heftig..


Sterkte man das niet fijn
;( ;( ;(
 
Pfjoee, daar ben je dan toch nog redelijk mee weggekomen.
Beterschap!
En sterkte bij je eerstvolgende onderhoudsbeurt. ;)
 
getsie zeg ;( das even mooi minder prettig. Gelukkig kan je het na vertellen. Nu maar hopen dat alles het weer helemaal gaat doen na revalidatie.
heel veel sterkte met opknappen!!
 
Sterkte.
Zijn van die momenten die we allemaal kunnen meemaken. We hebben nou eenmaal niet alles in de hand. Reed die auto zo achterlijk hard dat je 'em niet zag?
 
Terug
Bovenaan Onderaan