Ook ik totallos

Fockin'hell... dat je niet buiten bewustzijn bent geraakt door de pijn man :?

Ben vanochtend ook weer over de N9 naar m'n werk gegaan.. Terug toch maar ietsjes rustiger aan doen denk ik :o

Succes met het herstel en revalideren.
Ik hoop voor je dat ze je knie weer zo hersteld hebben dat je 'm weer redelijk kunt gaan gebruiken.
 
Damn das serieus minder, gewoon kut.
Zelf heb ik jaren geleden iets vergelijkbaars meegemaakt. Je moet proberen de opperatie's en het revalidatie proces nuchter over je heen te laten komen. Maar altijd met de kop strak en fier omhoog!

Ik hoop vooral voor je dat zodra je deze (altijd te lange) periode doorbent je beenfuncties zich helemaal hersteld hebben.
Sterkte en kop omhoog! When the going gets tough, the tough get going!
 
'( Ik ben die dag nog langs je gereden. Ik werd omgeleid over de ventweg die daarnaast ligt.. Ik vreesde wel even het ergste toen ik je zag liggen.

Gelukkig heb je het allemaal overleefd. Heel veel succes met al het herstel en alle oefeningen ;)
 
jij hebt echt heel veel geluk gehad.
heel veel sterkte met herstellen en revalideren en bedank je beschermengeltje maar een paar keer.
 
Heel veel succes met je revalidatie...
En rustig aan in je nieuwe bling bling :9 haha
Je ziet me morgen waarschijnlijk wel weer verschijnen!!
 
thnx allemaal voor de reacties ik ben me ook zeker bewust dat ik heel veel geluk gehad heb en een berg engeltjes op mn schouder gehad heb.
De revalidatie gaat inderdaad nog lang duren en doe ook zeker rustig aan zodat alles rustig hersteld je hebt er niets aan om de boel te gaan forceren. Zal blij zijn als mn hand uit het gips is met een hand tikken als kantoorpik is onwijs lastig lol. Met kapstok bedoel ik inderdaad een fixatuur.
Uiteraard deed het onwijs veel pijn zoveel dat je niets anders wil dan stil liggen en aan andere dingen gaat denken om zo de pijn te vergeten ben al de tijd bij bewustzijn gebleven maar was wel blij dat ze me op een gegeven moment ff 5 minuten platspoten alleen erg vaag dat als je bij komt niet meer goed weet waar je bent de eerste minuut.
Ging nooit rijden zonder motorkleding en zat dus ook nu weer volledig in het leer en had mijn rugprotector om welke uitstekend zijn werk gedaan heeft en een groot deel van de klap op de weg heeft opgevangen.
Naast de breuken waar natuurlijk geen pak tegen helpt heeft het pak me goed beschermt en had ik alleen een blauwe plek op mijn linker elleboog voor de rest naast het been nergens geen blauwe plekken of spierpijn.
Wat betreft de auto die ik niet zag is het een combi geweest.
Het was nog vroeg en erg bewolkt, het was een zwarte auto en voor zover ik me kan herinneren had hij geen lichten aan door die combinatie heb ik hem denk ik over het hoofd gezien. hieronder nog wat foto's van de motor had net een nieuwe achterband zat er 2 dagen onder en zou hem dat weekend ff lekker inrijden helaas uitlaatsysteem is gelukkig nog onbeschadigd :)

Hoor het wel als je komt peet.

schade_4.jpg

schade_1.jpg

schade_3.jpg

schade_5.jpg

schade_2.jpg
 
Laatst bewerkt:
Jij red het wel Caninus, want als je nu al kan lachen...
Heel veel sterkte jongen...
Mail me je adres als je wil.
 
"Ging nooit rijden zonder motorkleding en zat dus ook nu weer volledig in het leer en had mijn rugprotector om welke uitstekend zijn werk gedaan heeft en een groot deel van de klap op de weg heeft opgevangen."

Jij bent dus iemand die als voorbeeld kan dienen dat je nooit maar dan ook nooit zonder pak moet rijden, dat heeft je voor zwaardere kwetsuren behoed... en misschien wel erger.

"Wat betreft de auto die ik niet zag is het een combi geweest.
Het was nog vroeg en erg bewolkt, het was een zwarte auto en voor zover ik me kan herinneren had hij geen lichten aan door die combinatie heb ik hem denk ik over het hoofd gezien."

Zoiets dacht ik al. Ik zie ook wel eens een auto over het hoofd in eerste instantie, dan vraag ik me altijd af waarom ik 'm niet zag, en bijna altijd is het een donkere auto zonder lichten. En dan heb je ook nog altijd die sukkels die in de herfst met slecht weer zonder licht in een donkere auto rijden... |(

Ik vroeg me later ook nog af waarom die weg, die ik toch vaak gereden heb, zo onoverzichtelijk is. Volgens mij komt dat oa. door de combinatie van een redelijk vlak gebied en water op de achtergrond waardoor auto's wegvallen in je gezichtsveld. Op zulke wegen gaan mijn mistlampen dan ook altijd aan omdat ik bang ben dat ze *mij* ook niet zien.

Nou ja, whatever, het blijft een kl*te weg. :(
 
Probeer nou al minuten te denken wat hierop te zeggen is zeg.... ;(
Zat net nog te posten dat ik al 12 jaar schadevrij rij en vrolijk al mn 'avontuurtjes op de motor' aan me ouders vertel.

Maar dit zijn dus de dingen waar ze bang voor zijn om over opgebeld te worden als zoonlief weer eens aan het :] is.....

Ben echt superblij voor je dat je er in iedergeval nog ben, want dat heeft niet veel gescheelt zoals je het omschrijft zeg.. '(

Bij deze ook de wenst dat iedereen dit bespaart word van de zomer, mensen let allemaal alsjeblieft op, we zijn allemaal iemands broer/zus/kind/echtgenoot.

Hou dat in gedachte als je onze favo hobby :] aan het beoefenen bent, en kijk een keer extra, het is bijna altijd iemand anders die je (mede) in de problemen brengt.

May (the) force be with you, goed herstel :Y
 
Kerel je hebt heel veel geluk gehad :Y en ja aaauuuwwwwccchhhh t zal pijn gedaan hebben :Y
Maar gellukig :} kunnen we berichten posten zoals "sterkte en suc6 met revalidatie" ipv dat enge wat begint met "ge" en eindigt op "leerd" zoals we al een paar topics hadden.

Gellukig kan je het navertellen, en wie weet als de tijd rijp is kan je weer :] :] :]

In ieder geval heel veel strekte de komende tijd.

Miros
 
Veel sterkte !!!
Zelf al tegen 90 tegen de grond gegaan, gewoon geschoven. Maarja als er een auto bij betrokken is, is dat net iets anders.
Je blijkt toch optimistisch te denken, je kan toch lachen enzo :} :} bewondering voor man, en euh, als we eens met een bende moeten langskomen om je op te vrolijken, laat maar weten hoor, alles voor motomaatjes hoor!

Hou je goed, en keep us posted é
Hoe je revalidatie verloopt of je motor al verkocht is etc etc

Hou je goed!!!
 
Terug
Bovenaan Onderaan