Ook ik wordt papa..............

Sinds 1,5 jaar ben ik vader van een zoon en ik moet zeggen dat ik sindsdien wel rustiger rij. Over ong. 6 weken wordt ik weer papa!
Mijn zoontje vindt het geweldig om even op de motor te zitten(stilstaand), ze kunnen niet jong genoeg zijn om met het motorvirus besmet te raken. Alvast veel geluk met de kleine en geniet maar van de rust want die komt nooit meer terug :)
 
Is geen babyboom op MF...er zijn gewoon wat oudere leden onder ons :} dat betekent relatief minder van die irritante kutpubers...

:j

Heb gehoord dat hier ook van die patser rondlopen.. die altijd moet wheelie-en enzo, typisch blufgedrag..
:+
 
Laatst bewerkt:
Als ik alleen in de auto zit, wil ik nog steeds weleens hard door bochten of over de Lekdijk vliegen. Als m'n zoontje erbij is absoluut rustig aan! Maar onbewust zal het best rustiger worden, er zit thuis toch een ventje (bijna 2) die me 's avonds gewoon weer thuis verwacht. Waar ik vroeger nog weleens flink uit mijn slof wilde schieten over een stomme aktie van een ander maak ik me daar nu wel minder druk om.

Een ding weet ik wel: een kindje is ALLES waard wat je ervoor moet laten!
 
Moet zeggen dat sinds ik weet dat ik vader ben ik zowel op de motor als met de auto anders ben gaan rijden

Zal me er echter niet van weerhouden om lekker te blijven racen
 
[me]Skoezie krijgt het helemaal warm van binnen...
[/me]


Als ik thuis ben maar ff aspirine pakken of aan de drank, want dit gaat niet de goede kant op... ;)
 
Laatst bewerkt:
Net als met te hard rijde...je krijg wel of geen boete...je neemt hem niet :P

maar ff serieus...krijgen/niet krijgen word wel erg schijnheilig/religieus/geschenk gepraat...

ja maar de ooievaar brengt toch het kindje, dus krijg je em :)

We houden er maar over op

Anders topic veanderen van ik neem/krijg/wil geen kinderen :)
 
Laatst bewerkt:
Net als met te hard rijde...je krijg wel of geen boete...je neemt hem niet :P

maar ff serieus...krijgen/niet krijgen word wel erg schijnheilig/religieus/geschenk gepraat...
LOL *D

Ik heb er niet voor gekozen, gepakt te worden met 200+, het gebeurde gewoon. :P

Offtopic: PS. Max, m'n MSN doet vaag ofzo, daarom krijg je nix binnen van wat ik verstuur :?
 
Op vrijdag 07 juni 2002 14:25 schreef Maximum het volgende:...krijgen/niet krijgen word wel erg schijnheilig/religieus/geschenk gepraat...


Dat gaat bij mij niet lukken.... Het gaat erom of het zaadje en het eitje samen een kindje willen worden. Maar laten we het over luchtiger dingen hebben
 
Op vrijdag 07 juni 2002 14:40 schreef Revolution het volgende:LOL *D

Ik heb er niet voor gekozen, gepakt te worden met 200+, het gebeurde gewoon. :P

Ga nu niet zeggen dat het allemaal niet te serieus opgevat moet worden, maar het wel/niet kunnen krijgen van kk kan erg gevoelig liggen bij mensen!!!
Graag respect hiervoor.
 
Ga nu niet zeggen dat het allemaal niet te serieus opgevat moet worden, maar het wel/niet kunnen krijgen van kk kan erg gevoelig liggen bij mensen!!!
Graag respect hiervoor.
respect voor wel of nie kunne krijge hebbe we wel op http://www.schijheilig-forum.nl (www.schijheilig-forum.nl) hier is het of iemand felicitere met zn kind, of leze dattie gecrasht is, of geouwhoer over motoren...en als iemand geen kindere kan hebbe, sorry, jammer, vinnet rot enzo, maar this isn´t the place tot talk about it...
 
respect voor wel of nie kunne krijge hebbe we wel op http://www.schijheilig-forum.nl (www.schijheilig-forum.nl) hier is het of iemand felicitere met zn kind, of leze dattie gecrasht is, of geouwhoer over motoren...en als iemand geen kindere kan hebbe, sorry, jammer, vinnet rot enzo, maar this isn´t the place tot talk about it...

Ik praat verder nergens over...

Er wordt respect gevraagd voor elkaar als motorrijder daar is iedereen het over eens.
Ik vraag respect voor iets anders. Oftewel ik geef me mening over iets. En dat het nou toevalling om iets als dit gaat, moet niet uitmaken.
 
Zoals ik al vermeldde, mijn vriendin is 8 juli uitgeteld, alles al klaar, laat maar komen

Maar wel effe wachten tot rond de 8e heh! Anders is het kindje veel te vroeg! Mijn mannetje was 6 weken te vroeg, is toch naar als ie eerst in de couveuse moet enzo. Gelukkig is hij nu een hele gezonde kerel :} :} :} :}
 
Gefeliciteerd ! Ikzelf ben 5 weken terug papa geworden van mijn tweede. Ik heb nu 2 jongens :} , Ryan en Tygo.

Motor wegdoen is bullshit :j ik heb wel een andere auto gekocht, Deawoo Matiz eruit, Impreza 555 erin. En zojuist een 100cc kart...
 
Terug
Bovenaan Onderaan