Ook ik wordt papa..............

Rene

Die hard MF'er
7 feb 2002
462
0
steenwijk
Mijn vriendin is vanochtend, ter controle (eerste keer), naar de arts geweest. Ze is nu 13 weken zwanger. Alles is goed.
Ik geloof dat er meerdere forumisten eerdaags papa /mama worden?
Misschien tijd voor MF-kinderdag (aspirant-leden) en
ze al vroeg met het virus te besmetten.
Bij deze nodig ik natuurlijk iedereen uit, als de dag daar is (heb genoeg parkeerruimte).
Woon in Steenwijk (zijn er tevens members uit Steenwijk ?).
Ik weet dat ze ook uit de regio Heerenveen komen
(mijn geboortestad).
 
gefeliciteerd!

* verkoop je bike niet ! 'k ken er meer die daar al spijt van hebben

* je bent 6 jaar ouder dan mij... moet 'k m'n vriendin melden: dat we nog wel ff tijd hebben :+
 
Gefeliciteerd.
leuk, gaaf, geweldig, ...

De kleine gezien op echo?
 
Van harte. En niet je fiets wegdoen, dat als laatste })

Kom uit Friesland. wat voor motor heb je :?

Kun je wel eens mee te rijden :]
 
Gefeliciteerd, heb je al zo'n klein crossmotortje gekocht? Als die kleine er straks is kun je niet vroeg genoeg beginnen!
 
Van harte gefeliciteerd, wordt spannend, ikzelf wordt over 4 weken vader van mijn eerste kind (voorzover ik weet...) 8-)

Echt gaaf, maar het kost me inderdaad een motor '(
 
Gefeli...
Enne, je zal strax gemiddeld 10 tanks benzine per week aan de kleine kwijt zijn...nog voor ie eruit is gekropen... :P


Oh jah...10 tanks benzine moe je ff omrekenen naar pleuro´s en dat uit gaan geven aan kinderwagens, kleding, babykamer, enz enz enz :P
 
He Sander, heb een cbr 600 nieuw type in de kleuren rd/w/bl. Kom ook vaak in Joure (familie).
Moeten dan maar is wat afspreken, lijkt me leuk.

Zal inderdaad aardig wat gaan kosten. Maar.... mijn motor is heilig (zal misschien wel wat minder aandacht krijgen....snik).
Maar wegdoen...NOOIT.
 
LCB, ik heb de echo's gezien en alles zit'r op en d'r aan. Wat het gaat worden is nog een ?.
Medio november zal hij/zij tevoorschijn komen.
 
Oudere leden, ik ben bijna 26 en wordt toch al vader hoor.....

Maar irritante puber probeer ik ook inderdaad niet te zijn *D
 
Gefeliciteerd man. Ik heb wel reeds een aantal jaartjes ervaring als pappa maar het is absoluut het mooiste dat er is. geniet nog maar ff van de tijd dat je met z'n drieen bent (jij, vrouwtje, motor }) )want die tijd komt nooit meer terug. Hoeveel moois je er ook voor terugkrijgt.
 
Gefeliciteerd!!!!!! Net zoals iedere papa of mama zal jij je ook nog wel gaan verbazen hoeveel je van iemand kunt houden. Meer als dat je je nu voor kunt stellen!!!!

Motoren en kindjes gaan goed samen, alleen heb je wat minder motortijd...
 
Oudere leden :? En bedankt, he :)

CBR600, mooie fiets. Houd de topics in de gaten voor evt ritjes.

Mijn nachtrust zal vanaf begin oktober nooit meer zijn zoals het was :)
 
Laatst bewerkt:
Ik zal dat ook zeer zeker gaan doen.
De komende tijd zal ik mijn motor extra verwennen
(gaat zelfs mee op vakantie naar Frankrijk ,Cap 'd Agde).
 
Heeft dit ook invloed gehad op jullie rijstijl
qua verantwoordelijkheidsgevoel, na de komst van de kleine? Of wellicht daarvoor al?
 
Terug
Bovenaan Onderaan