Ook ik

Fore

MF veteraan
In memoriam
27 feb 2002
23.485
0
Eindhoven (regio)
ben sinds deze week in het bezit van deze KTM 640 LC4 SM (standaard af fabriek)

full
(op verzoek van Gizzmo ;) )
 
full


Nu ben ik alleen nog op zoek naar een soort van klein bakje / tasje om deze achterop het achterspatbord te bevestigen. Waarom? Voor mijn schijfremslot en wat meer zooi zeg maar. Iemand een idee??
 
Welkom! :)

ouder model zie ik? (2001/2002?)

dat standaard tasje is niet echt bruikbaar, gaat trillen en doen achterop (als ie niet goed uitgevuld wordt.

1958ma.jpg

ARTIKEL NUMMER : 583.12.078.000

ik doe mijne niet weg, als ik em ooit verkoop wil ik hem compleet hebben.
Ik stop een slot (als die megaat) in mijn jaszak.
 
Welkom! :)

ouder model zie ik? (2001/2002?)

dat standaard tasje is niet echt bruikbaar, gaat trillen en doen achterop (als ie niet goed uitgevuld wordt.

(Afbeelding)
ARTIKEL NUMMER : 583.12.078.000

ik doe mijne niet weg, als ik em ooit verkoop wil ik hem compleet hebben.
Ik stop een slot (als die megaat) in mijn jaszak.

Model 2000. Enne, waar bestel je zo'n tasje?? KTM nederland heb ik nog niet gevonden?
 
Heb je het al aan paul gevraagd?
Of anders bij Eddy lemmens in veldhoven
Eddy lemmens geweest vamiddag....wat een zuigzooi daaro. dik 20 minuten staan wachten en nog niemand. Wegwezen dus daar. Nog een kleine discussie gehad met een monteur, die mij vrolijk vertelde dat ik maar naar de werkplaats had moeten komen.....Hallooooo nitwit, wie is hier de klant? Zaken gaan te goed daar.
Grrr :( :(
 
Eddy lemmens geweest vamiddag....wat een zuigzooi daaro. dik 20 minuten staan wachten en nog niemand. Wegwezen dus daar. Nog een kleine discussie gehad met een monteur, die mij vrolijk vertelde dat ik maar naar de werkplaats had moeten komen.....Hallooooo nitwit, wie is hier de klant? Zaken gaan te goed daar.
Grrr :( :(


Kom sinds ik me SM heb dus tegenwoordig ook in MX zaken, en hoe zal ik het zeggen, het gaat er daar ietsje anders aan toen dan bij een "gewone" motorzaak.
Maar mag dat eigenlijk wel, iig hebben ze allemaal veel verstand van zaken, willen je allemaal helpen, is daar meer het sfeertje van elkaar helpen, en het blijkt bij bijna allemaal dat de zaak meer iets weg heeft van een ontmoetingsplek/clubhuis.
Moet toch zeggen dat ik bij Lemmens wel goed ben geholpen, maar je moet idd geen haast hebben en niet verwachten dat je wordt behandeld als of klant koning is.
De meeste van die gasten blijven tenslotte toch boeren he ;)

ps; en ze zijn tenminste op maandag open :}
Kan je wat je in het weekend gesloopt heb tenminste meteen gaan maken
 
Nog een kleine discussie gehad met een monteur, die mij vrolijk vertelde dat ik maar naar de werkplaats had moeten komen.....Hallooooo nitwit, wie is hier de klant?
Grrr :( :(


Dan weet je dat voor de volgende keer. Indien je vaker bent geweest in een MX-zaak zul je de positieve verschillen ervaren t.o.v. een "gewone" motorzaak.

Dus effe wennen....succes!
 
Dan weet je dat voor de volgende keer. Indien je vaker bent geweest in een MX-zaak zul je de positieve verschillen ervaren t.o.v. een "gewone" motorzaak.

Dus effe wennen....succes!

Dank voor de tip. Ga binnenkort eens in Bladel of Gemert kijken....en zal me rustig houden deze reis O-)
 
Terug
Bovenaan Onderaan