ook Ine stelt zich voor

Ine

MF veteraan
7 apr 2008
7.169
1
Hey, ook ik ben hier nieuw!

Ik ben een 19-jarige Antwerpse, die momenteel rondrijdt op een rode CBR125 van 2005.

Ik heb voor mijn achttiende verjaardag van mijn ouders een rijbewijs mogen kiezen en ik ben resoluut voor de motor gegaan. Ondertussen rijd ik al bijna twee jaar en ja, ik ben er aan verslaafd. :)

Vorige week heb ik me een zwarte Yamaha szr660 aangeschaft die nu ongeduldig op een ritje aan het wachten is. Ik zal dus deze zomer waarschijnlijk enkele dagen te vinden zijn op circuit. :)
 
Laatst bewerkt:
:W
full
 
Dank u allemaal!

@JdM: een fotootje komt nog wel! Zowel van de CBR, de SZR als van mij :)
 
Hey, ook ik ben hier nieuw!

Ik ben een 19-jarige Antwerpse, die momenteel rondrijdt op een rode CBR125 van 2005.

Ik heb voor mijn achttiende verjaardag van mijn ouders een rijbewijs mogen kiezen en ik ben resoluut voor de motor gegaan. Ondertussen rijd ik al bijna twee jaar en ja, ik ben er aan verslaafd. :)

Vorige week heb ik me een zwarte Yamaha szr660 aangeschaft die nu ongeduldig op een ritje aan het wachten is. Ik zal dus deze zomer waarschijnlijk enkele dagen te vinden zijn op circuit. :)
proficiat met de aankoop *O*
maar euh, das ne + 25 kw zeker? ge moogt toch pas volgend jaar zwaar? :P
 
proficiat met de aankoop *O*
maar euh, das ne + 25 kw zeker? ge moogt toch pas volgend jaar zwaar? :P
Thanx! Ja idd, ik ben nog te jong... Maar dat vind ik niet erg. Er is toch nog een beetje werk aan (olie vervangen, ketting + tandwielen, ...) en nu weet ik dat ik de dag dat ik 21 word, mijn rijbewijs kan gaan inruilen en mijn been over mijn szr'etje kan zwaaien 8-)
 
Laatst bewerkt:
Thanx! Ja idd, ik ben nog te jong... Maar dat vind ik niet erg. Er is toch nog een beetje werk aan (olie vervangen, ketting + tandwielen, ...) en nu weet ik dat ik de dag dat ik 21 word, mijn rijbewijs kan gaan inruilen en mijn been over mijn szr'etje kan zwaaien 8-)
euhm, ge hebt uw motorijbewijs vast van eind mei vorig jaar dacht ik he? dan is de regel dage pas 2 jaar later moogt gaan omruile naar een zwaar, of ge dan 20 of 22 of iets anders zijt is jammer genoeg voor u irrelevant hier.

Maw volgens mij moogt gij pas zwaar eind mei 2009 dan.... -O-
 
Maw volgens mij moogt gij pas zwaar eind mei 2009 dan.... -O-
maja, wanneer checken ze motos he? dus ge kunt er mee rijden wanneer ge wilt, als ge da risico wilt pakke :P

Uhu, maar ik word dan ook in juni 2009 pas 21. We gaan nu een kuipje maken voor op circuit (pa heeft ervaring met dat soort dingen :) ), en natuurlijk ook alles in orde brengen, want de banden dat erop staan, zijn toch ook al goed versleten en al die andere dingen nog... Komt wel in orde tegen de zomer! 8-) Alleen nog een remorque vinden. Anders wordt het elke keer een camionette huren en dat is toch ook niet goedkoop :/
 
kunde ni me de moto na't circuit rijde, dan staan de bande inees goe warm :P

hebde dr eig ervaring mee, me circuitrijde, of gade zo lesse volge op zolder bvb?

in ieder geval, zijt voorzichtig he ;) :+
 
Nog geen ervaring mee, maar ik leer vlug ;)

Ik wil eig wel al lang zo een paar lessen volgen. Maar het is er nog steeds niet van gekomen :/ Ook zin om het eens te doen?

En voorzichtig, altijd eh...
 
ik heb wel zin om dat te doen, heb het een goei jaar geleden eens opgezocht, ik dacht 180 euro ofzo elke keer,

maar tprobleem is, ik denk niet dat mene gs daar geschikt voor is, en al is die geschikt, mss ik niet, en ik heb geen zin om te crashen, niet voor fysieke schade, ik ben nogal ne stevige 8-) maar dan zou ik geen voertuigen meer hebben '( -O-
 
Terug
Bovenaan Onderaan