Ook last van snelheidskriebels na moto GP of Super

sg996

MF'er
16 jul 2001
66
0
Iedere keer weer als ik naar motorrace kijk.
Ben ik direct na de persconferentie een regelrecht gevaar voor alles en iedereen op de weg.

Ik wou even vragen of alleen ik last heb van deze ziekte????

Of dat het een virus is. En meer motor rijders daar last van hebben.

Ps: het is niet alleen na de race. Maar erna is het wel wat erger.

Graag zie ik jullie reacties

Groeten

SG
 
Yup,

Same here... ik ga gewoon NIET rijden na een motorrace gezien te hebben. (TV is al erg, denk dat een race IRL nog veel heftiger is)

Uurtje of 2 later gaat het wel weer... :]
 
Juist dan moet je gaan rijden/knallen als je dan op je plaat gaat wegens overmoedigheid denkend aan de heren gp's en sbk rijders ben je gewoon een stomme eikel,niemand onder ons kan op de gewone weg of circuit zo rijden als die heren en dame van de gp's en sbk,dus keep control.
Na een lekker ....filmpie heb je er toch ook zin in en doen de meesten het dan toch nog of niet? ;)
 
Ja hoor, hier zit er nog zo een. Heb ik ook.
Ik zie het NIET als een probleem maar meer als een
kick of zo.
Vooral als je NET van een snelweg komt, is het lekker.
Maar als je een hele dag gereden hebt, hier bedoel ik INTENS mee, en
ja gaat dan naar bed toe, heb je nog steeds dat gevoel dat je vooruit
gaat.

:} :} :} --- Met andere woorden....blij dat ik :] rij... --- :} :} :}
 
jep ik heb ook dat gevoel

zo keek ik weer eens naar de filmpjes van Gary Rothwell met zijn 20 doughnuts in een minuut
zag er zo gemakkelijk uit dat ik dat natuurlijk ook moest proberen...

op mijn bek natuurlijk maar dan wel na een 8'tje en enkele goeie cirkels
 

Ben wel vatbaar voor mensen die na afloop van een TT roepen om een Burnout }) Ik strijk dan meestal over mijn hart en rook een beetje })
 
Juist dan moet je gaan rijden/knallen als je dan op je plaat gaat wegens overmoedigheid denkend aan de heren gp's en sbk rijders ben je gewoon een stomme eikel,niemand onder ons kan op de gewone weg of circuit zo rijden als die heren en dame van de gp's en sbk,dus keep control.
Na een lekker ....filmpie heb je er toch ook zin in en doen de meesten het dan toch nog of niet? ;)

Wie heeft het hier over op z'n plaat gaan??????
 
ik ken het gevoel. na tt assen had ik dat gevoel ook weer. live aanwezig natuurlijk. alleen oom agent vond dat ik dat gevoel maar moest onderdrukken in de toekomst en of ik even fl. 220.- wilde overmaken
 
Terug
Bovenaan Onderaan