Ook maar dan

barbara

Die hard MF'er
18 nov 2002
362
0
breda noord-brabant
Ben al een tijdje lid, maar zie dit onderdeel van het forum nu pas. Toch maar even voorstellen dan...

Mijn naam is Barbara, 24 jaar en al ruim 2 jaar beschik ik over mijn A-tje. Na twee Diversions beschik ik nu over een GSX750F. Ik rijd veel en ben zelf vrij lang dus deze sportieve toerfiets bevalt me prima, al staat de Blackbird nog steeds op de (lange termijn)planning...

Ik vind het leuk om zoveel mogelijk zelf te knutselen aan mijn motor; ik word er handig van en het bespaart behoorlijk wat tijd en geld uit(ritjes naar de dealer). De meeste onderwerpen/reacties hier vind ik erg hilarisch, ik blijf dus nog wel even lid....

Oja, foto's staan al in een ander topic betreffende MF-dames dacht ik....
 
Nou alsnog welkom dan hier....

Zelf hoop ik ook binnenkort dat felbegeerde A'tje te hebben, 18 november deel 1....

Mooie fiets trouwens..

Greetz Paul
 
hmm 750 he??

Sta ik dan stoer met mijn XT-tje ;)

full
 
Welkom :)

Dat zou best eens kunnen kloppen, ben alleen vrij lang "inactief lid" geweest...Toen vond ik het forum namelijk wat agressief en poserig, nu valt dat 100% mee....


Heb je je zeker in december, januari, februari of maart aangemeld. Dan zitten een hoop mensen te wachten tot ze weer kunnen rijden. Levert nogal frustraties op zeg maar :+

Is best gezellig hier :)

maar eeehh, was er al om een foto gevraagd :? :P :o
 
Terug
Bovenaan Onderaan