Ook maar een keer voorstellen dan..

..:: Mike ::..

MF veteraan
25 okt 2006
18.241
1
In mijn huuuiiisss!
Mogguh!!

'k Ben al een tijdje bekend met MF maar nog niet echt actief. Aangezien ik steeds meer lees en post word het maar eens tijd dat jullie weten wie ik ben :Y

Naam: Mike (eigenlijk Michael)
Woonplaats: Venebrugge, een kratertje naast Hardenberg, 500 meter van de Duitse grens (Jah... Dat is zeker relax!!)
Geb datum: 14-11-'87 (19 jaar dus)
Motor: Eerst een Honda Shadow VT 500, nu een Honda CBR600F 25kw
Rijbewijs gehaald: Auto op 19 maart 2006, motor 9 augustus 2006

Ben op m'n 5e begonnen met motorcrossen met een Ventec (geloof ik). Later kwam daar een Yamaha YZ 80 Semi Automaat voor in de plaats, deze werd ingeruild voor een Honda "weetikveelwat", ook een 80cc maar nu gelukkig wel zelf schakelen O-) Deze heeft mij niet helemaal overleefd waarna een Kawasaki KX 80 het moest ontgelden toen ik 12 jaar was. Inschattingsfoutje met remmen en daar ging ik, gratis ritje ziekenhuis |(
Gelukkig weer volledig hersteld en tot m'n 15e doorgereden op die oh zo supersnelle KX totdat de klachten kwamen en het motorcrossen voorbij was.
3 Jaar zonder motor, 3 jaar zonder het beste gevoel ter wereld en toen wat Mikie eindelijk 18, eerst autorijbewijs gehaald, daarna gelijk motor en met de motor (Honda Shadow VT500 naar Spanje geweest en weer terug uiteraard! In die 3 weken zo'n 6000 km weggetikt en in NL nog zo'n 2000 totdat ik de motor zat was. Op zoek gegaan naar een Honda CBR 600F en heb deze gevonden, een plaatje uit '99 met slechts 13000 op de teller. 25 kw Setje erop en ze staat nu mooi te wezen in onze garage en te wachten tot ik haar weer wakker kom maken.

Over wakker gesproken, mijn oogjes vallen dicht, ik ga dutje doen! Spreek je later! ;(

P.S.
25kw Meeting eind maart / begin april zal zeker geen "Mike-Vrijezone" zijn!!

P.P.S.
Foto's komen nog!!
 
Mike welkom op het M-F :W
full
 
Terug
Bovenaan Onderaan