Ook maar even voorstellen in het juiste forum.

Karl

MF veteraan
23 apr 2008
9.660
9
Hallo,

Ik heb me zojuist aangemeld en me voorgesteld in het daarvoor bestemde topic, maar aangezien ik me het meest begeef in het motorscooter-topic zal ik me ook hier even netjes voorstellen.

Mijn naam is Karl (spreek uit als kachel, vervang de CH door een R). Ik ben 23 jaar en woon in Den Haag.

Sommige medeforummers heb ik al gesproken, alleen dat weten zijzelf niet. Tot voor kort had ik 3 motorscooters. De blauwe Aprilia Leonardo 125cc was zo vaak kapot dat ik 'm heb verkocht in onderdelen. ""Cupiflow" heeft het blok.

Ohja, "Ohjajoh" heb ik ooit eens benaderd voor zn Leonardo 150cc, maar die was toen gejat.. Verder had hij mij eens per email benaderd of ik soms zn originele uitlaat en Malossi vario wilde kopen :)

Tot een paar dagen geleden had ik een oude Honda Lead 125cc uit 1983. Die is helaas voor mijn deur gejat.. Voor de oplettenden onder ons: zilver-rood, MF-85-RN, gestolen in de wijk Bouwlust, Den Haag.. Daarover heb ik al weleens gemaild met "hawk gt".

Momenteel heb ik een zilveren Aprilia Leonardo 125cc. Dat is echt een superscooter! Misschien dat ik die ook verkoop, want mijn nieuwe huis heeft een kelderbox en een 136kg zware scooter krijg ik het trappetje niet op... Ervaring met de Lead wijst uit dat buiten laten staan geen optie is...

Zo, voor zover dit. Nu ga ik me eens actief bemoeien met de topics! :+

Groeten,

Karl
 
Welkom Kachel!! Maar is dat de Haagse uitspraak van Karl of zit er wat "andâhs achtâh"? :)

Ha de illustere buikschuiver! ja ik heb goed meegelezen laatste tijd ;)

Mensen hebben vaak de neiging mijn naam uit te spreken als de Duitse Karl of de Engelse Carl. Tis dus niet zozeer Haags alswel Nederlands.

Achtâh trouwens met een g hè, "Agtâh" :+

Groeten, Karl
 
hee Karl,

welkom op het forum man, zonde van je scooter.

Ik weet nie waar je precies woont, maar het moet om de hoek bij mij zijn.
Mijn vriendin en ik stallen onze motor wel onder onze flat, aangezien wij geen trappetjes afmoeten als 1 van de weinige in deze buurt...
Hier staan ze warm, droog en relatief veilig.

Misschien kunnen we je helpen aan een goede plaats voor je motor, mocht je het willen dan zie ik het PBtje wel tegemoet.
 
hee Karl,

welkom op het forum man, zonde van je scooter.

Ik weet nie waar je precies woont, maar het moet om de hoek bij mij zijn.
Mijn vriendin en ik stallen onze motor wel onder onze flat, aangezien wij geen trappetjes afmoeten als 1 van de weinige in deze buurt...
Hier staan ze warm, droog en relatief veilig.

Misschien kunnen we je helpen aan een goede plaats voor je motor, mocht je het willen dan zie ik het PBtje wel tegemoet.


Hoi Freewman,

Bedankt voor je reactie en aanbod!

Ik heb wel de beschikking over een garagebox aan de Laan van Meerdervoort, maar vanwege financiële redenen moest ik de huur ervan opzeggen. Ook al deelden we die met 3 man..

De scooter was gestolen aan de Eekhoornrade. Uiteindelijk heb IK die zelf teruggevonden met 5 jongelui erbij aan de Bouwlustlaan. Lang verhaal, zie topic.. De politie was wel zo vriendelijk de scooter in beslag te nemen. Helaas hebben ze t voor mekaar gekregen geenéén van de jongelui in kwestie op te pakken. Achteraf had ik er best wel ééntje "op kunnen pakken :( ", maar misschien is het maar beter dat ik dat niet gedaan heb. Het is even afwachten tot Justitie de scooter vrijgeeft, maar ik heb al een sneak preview gehad en het belooft weinig goeds..

Ik heb me gek gezocht naar de mogelijkheid een PB'tje te sturen, ik wéét dat het kan maar geen idee hoe, vandaar dit bericht.

Groeten, Karl
 
Hoi Karl,

ik heb je topic gelezen, tis toch wat hier in Den Haag.
Het is toch wat dat de politie zo bang is voor dat kleine groepje jongeren die hier de boel terroriseert.

ontopic; willionmaas apestaartje hotmail punt com.

Praten we even verder over de berging.

gr

Freewman
 
Terug
Bovenaan Onderaan