ook maar even voorstellen ;-)

dank Roy,

zal zeker dat deel van het forum in de gaten houden! :+
en gelijk maar ff mezelf daar ook voorstellen
ciaooo
 
Welkom op MF :W

Geloof dat je eerste dame in het voorstel topic bent waar de heren nog niet om jou foto hebben gezeurd _O- :P
 
Welkom op MF :W

Geloof dat je eerste dame in het voorstel topic bent waar de heren nog niet om jou foto hebben gezeurd _O- :P
Dat ligt er ook meestal aan hoe een vrouw zich voorsteld, haar zinsindeling is en haar nickname :) :Y
Daar aan kun je meestal zien dat het om iemand gaat die niet op geile chat oid zit te wachten :Y


Maar ik kan me ook vergissen O-)
:P :9
 
okay, okay


geen idee waar die posts met foto's zijn dus vandaar meer even hier....



that's me
genoeg niewsgierige aagjes tevreden gesteld zo? :P

Bijlage: ik.jpg
 
Welkom Motormutsje,heb de foto gezien van je bike< ;( beetje .apans,niks mis mee hoor!)ziet er gelikt uit. :Y *O* .En jouw eigen picture ook niks mis mee.
Ben het met Rat&Mouse eens,(nick)namen roepen altijd wat op,zo ook de mijne natuurlijk :Y ,

392130
,

die dame die in mijn oor zit,is mijn scheepskeffer,
daa-grtn, 8-)
 
nitro,

Wie is die collega dan?? moet ik haar ook kennen lijkt me...
(ben erg nieuwsgierig nu)


heeft ze op groot bij de verzorging stage gelopen?
 
Wie is die collega dan?? moet ik haar ook kennen lijkt me...
(ben erg nieuwsgierig nu)


heeft ze op groot bij de verzorging stage gelopen?
Mooi he, dat vakjargon. :Y
Ik heb er ook wat van meegekregen tijdens m'n studietijd. Ik had een vriendinnetje die diergeneeskunde studeerde. Ook nog 4 huisgenoten die diergeneeskunde studeerden trouwens.
De Vet-in was ook altijd leuk!
 
hey buikschuiver

ken ik u? Zou haast wel kunnen, heb misschien ook wel een vermoeden maar ga ff op zoek naar een fotootje ;-)
 
dank twister,

Woon in utrecht sinds 2,5 jaar maar heb in een dorpje tussen meppel en hoogeveen gewoond.
Dus niet echt in de buurt van schoonloo, kom je zlef ook uit die buurt dan of ga je daar vakantie vieren? groetjes!
 
dank twister,

Woon in utrecht sinds 2,5 jaar maar heb in een dorpje tussen meppel en hoogeveen gewoond.
Dus niet echt in de buurt van schoonloo, kom je zlef ook uit die buurt dan of ga je daar vakantie vieren? groetjes!

Ik ben geboren "Keien Trekker" ofwel Amersfoorter ;) maar ga er idd weer lekker creatief doen in het Drenthse bos!! (doe ik ook pas voor mijn 17e jaar achtereenvolgend vanaf mijn 16e :X )
 
oeps ja is ook zo.... |(

Balen! maar aan de andere kant, je zussie heeft jouwe vaak zat geleend, time to return the favour toch? ;)
En als je echt afkickverschijnselen krijgt... Je kan altijd deze kant op komen om ff 15 minuten op een "echte" motor te rijden _O- *D

see ya :W
 
Hoi Motormutsje,

Welkom op MF. Als je een keer samen met een andere chopper wil toeren, laat het even weten. Ik woon ook in utrecht en rij een honda shadow.

gr. erik
 
Terug
Bovenaan Onderaan