ook maar even voorstellen ;-)

motormutsje

MF veteraan
18 jul 2006
2.688
0
Hierden
Hey hallo allemaal!

Wat een leuk forum, ben al vaker wezen zoeken op het net maar om de een of andere manier deze nooit tegengekomen.

Ik ben een 29 jarige meid die woont en werkt in Utrecht. Ik heb sinds 23 dec (leuk kerstkadootje voor mezelf) 2003 mijn rijbewijs :] en tour regelmatig rond op mijn paarse XV 535, een leuke beginnersmotor die ook nog eens helemaal mijn kleurtje is. Het was liefde op het eerste gezicht *O*

Verder nog allerlei andere interresses en bezigheden maar daar zal ik jullie niet mee vervelen, dat komt misschien later wel ;)

groetjes voor nu!
 
full
 
@ iedereen die gereageerd heeft;

thanks, we zullen elkaar hier wel vaker tegenkomen ;)
ciaoooooooooooooo ;)
 
Groetjes uit Nieuwegein :W

Misschien zie ik je wel eens op een van de lekdijk ritjes die geregeld gereden worden.

full
 
goeiemorgen weer!

Nitro, was net wat later weg, jammer :? Maarre als je een paars monstertje voor bij ziet tuffen zwaai dan ff, rijd er volgens mij maar een rond op de uithof *D
Zal kijken of ik een fotootje toe kan voegen.
full

Ik zit in het GDL ook op een OK-afdeling! grappig dit...

@ Degids... groetjes terug uit Utrecht! Lekdijk ritjes? worden die vanuit hier georganiseerd? rij altijd alleen maar wat vaker met een groep touren lijkt me super!! Dus als je weer eens gaat, denk dan ff aan MM uit Utrecht, gaat ze misschien wel mee *D *O*


Jeeyyyy, gelukt (plaatje in post _O- )
 
Laatst bewerkt:
goeiemorgen weer!

Nitro, was net wat later weg, jammer :? Maarre als je een paars monstertje voor bij ziet tuffen zwaai dan ff, rijd er volgens mij maar een rond op de uithof *D
Zal kijken of ik een fotootje toe kan voegen.
Ik zit in het GDL ook op een OK-afdeling! grappig dit...

@ Degids... groetjes terug uit Utrecht! Lekdijk ritjes? worden die vanuit hier georganiseerd? rij altijd alleen maar wat vaker met een groep touren lijkt me super!! Dus als je weer eens gaat, denk dan ff aan MM uit Utrecht, gaat ze misschien wel mee *D *O*
Ik ga eigelijk altijd de andere kant de Yalelaan uit, over het fietspad :X richting Bunnik, maar was gisteren ff de Yalelaan uitgereden jouw kant op.

Je motor staat niet aan de Yalelaan-kant :?

Welke afdeling zit je bij de OK ?

( ik kwam vroeger wel eens bij Herman Koning helaas overleden bij de kunsthart-implantatie's meekijken )
 
Hallo Nitro,

Even wat rechtzetten, Herman is niet overleden... Wel tragisch wat er gebeurt is, wil je anders op de een of andere manier wel prive op de hoogte brengen.
Zit op dezelfde verdieping, andere afdeling (vanuit het ziekenhuis) maar ken ze daar dus goed
 
Hallo Nitro,

Even wat rechtzetten, Herman is niet overleden... Wel tragisch wat er gebeurt is, wil je anders op de een of andere manier wel prive op de hoogte brengen.
Zit op dezelfde verdieping, andere afdeling (vanuit het ziekenhuis) maar ken ze daar dus goed
*O* had van m'n collega begrepen dat'ie overleden zou zijn ( zij was zijn "vaste anesthesist" vanuit hier )

Wil je me het verhaal mailen op max@nitromax.nl ??
 
goeiemorgen weer!

Nitro, was net wat later weg, jammer :? Maarre als je een paars monstertje voor bij ziet tuffen zwaai dan ff, rijd er volgens mij maar een rond op de uithof *D
Zal kijken of ik een fotootje toe kan voegen.(Afbeelding)
Ik zit in het GDL ook op een OK-afdeling! grappig dit...

@ Degids... groetjes terug uit Utrecht! Lekdijk ritjes? worden die vanuit hier georganiseerd? rij altijd alleen maar wat vaker met een groep touren lijkt me super!! Dus als je weer eens gaat, denk dan ff aan MM uit Utrecht, gaat ze misschien wel mee *D *O*


Jeeyyyy, gelukt (plaatje in post _O- )
Leuke fiets! Als je een mooie MF sticker neemt, dan kunnen we je nog sneller herkennen!
 
@ Boos B... hoe kom je dan aan zo'n sticker (zou trouwens niet weten waar ik die zou moeten plakken, vin men bikie al mooi genoeg zo *D )

@ Nitro yw, er komen weer nieuwe kunstharten aan, misschien zien we elkaar dan ;)
 
Motormutsje,

Ik vertelde het "toeval" van een buurvrouw die zich hier meldde en mijn nieuwe collega denkt jou te kennen.

Ben jij: Blond haar/terreinwagen/werkend aan een onderzoek voor Kees Verlaan( of zoiets, ben ik nu alweer vergeten ;) ) ?
 
hahaha bijna, das ook m'n collega... CV en meisje met terreinwagen zijn 'm'n naaste collegae ;)

ben dus de 3de die daar rondloopt
 
Terug
Bovenaan Onderaan