ook maar ff voorstellen

Kabouter

MF'er
24 sep 2004
43
0
Den Haag
Hallo allemaal hier,

Op dit moment ben ik nog druk bezig met lessen en 18 november staat examen voertuigbeheersing gepland! 17 en 18 november de hele dag rijden en aansluitend het examen.

Nu maar iets over mezelf dan.... ik ben 28 jaar, wonend in Den Haag, getrouwd en heb een zoontje van 14 maanden. Werk fulltime als administrateur en daarnaast heb ik mijn eigen tokootje opgestart (www.prevent-protect.nl).

Aangezien dit forum best wel verslavend werkt ben ik blij dat ik in de baas zijn tijd (betaald) kan ouwehoeren O-)

Tot forums en heel snel tot op de weg op 2 wielen

Greetz
Paul
 
Hee goeiemorgen stadsgenoot,

Ik rijd bij Martien Don, Wateringse Veld, daar woon ik ook.....nog wel ;)

Waar woon jij ergens?

Greetz
 
Hee goeiemorgen stadsgenoot,

Ik rijd bij Martien Don, Wateringse Veld, daar woon ik ook.....nog wel ;)

Waar woon jij ergens?

Greetz
Een collega van mij heeft bij Martien Don een proefles gehad :) Hij gaat hopelijk volgend jaar beginnen.
Zelf woon ik momenteel op de loosduinsekade, dus hartje Den Haag maar zit wel een beetje rond te kijken voor wat anders want steeds die motor het portiek opsleuren begint een beetje op te breken ;)
 
Een collega van mij heeft bij Martien Don een proefles gehad :) Hij gaat hopelijk volgend jaar beginnen.
Zelf woon ik momenteel op de loosduinsekade, dus hartje Den Haag maar zit wel een beetje rond te kijken voor wat anders want steeds die motor het portiek opsleuren begint een beetje op te breken ;)

Bevalt goed deze rijschool!
Daar heb ik vroeger om de hoek gewoond! Lunterenstraat. Hoe heet je, misschien kennen we elkaar wel ;)
 
Doe mij maar zo'n X-marker.

Kan je de aanvaller nog een keuze geven:" Luister, als je alles terug geeft, doe ik geen aangifte, doodt je mij of loop je weg hebben we je toçh binnen drie dagen gevonden ;)

full
 
Terug
Bovenaan Onderaan