Ook mijn motor gejat GSX 750-F uit 1989 (!)

SparkyGSX

Die hard MF'er
23 mei 2005
466
0
Ewijk
Jawel, ik keek vanochtend uit het raam zag de motor van m'n maat staan. Ik keek nog eens, en vroeg me af waarom ik mijn motor voor en niet achter de flat had geparkeerd...
Naja, voor de flat staat hij dus ook niet.

Ik heb em zondag voor het laatst gezien, en zag vanochtend dus pas dat ie weg was.

Je houdt het toch niet voor mogelijk: een 18 jaar oude GSX 750-F, met een ontbrekende rechter spiegel, ontbrekende onderkuip, forse kuipschade aan beide kanten, met bijna 90000 km op te teller (en een MF stickertje op de plaat).
Ik had nooit verwacht dat iemand die nog zou willen hebben.

Hij stond achter onze flat op de IJssellaan in Arnhem (presikhaaf). Ik heb beide sleutels nog, en hij stond op het stuurslot. Ik heb hier nooit de moeite genomen om het remschijfslot erop te zetten, omdat het me onwaarschijnlijk leek dat iemand dat barrel nog mee zou nemen.

Dit model is het dus:
14055_0_1_4_gsx%20750%20f_Image%20credits%20-%20alex%20goldkind.jpg
 
heel erg klote voor je! waarschijnlijk niet gejat om te verkopen maar gewoon voor joyriding.. zoals je zegt, geen schijfremslot dus makkelijker voor ze. Niet verzekerd tegen diefstal zeker? aangezien je er zo vanuit ging dat ie toch niet gejat zou worden..
 
Vervelend voor je, maar wel erg naief om em zo te laten staan. Nu weet (wist) ik niet hoe het met de criminaliteit in Arnhem is gesteld, maar zoiets haal je in de Randstad niet eens in je hoofd!

Succes met het gedoe en ellende though.
 
Presikhaaf... Ik zat daar 2 jaar lang in de buurt studie te volgen... Enorm kut voor je. Kdacht niet dat het zo'n buurt was waar ze motoren zouden jatten :( maar ja welke buurt is dat wel :P
 
Laatst bewerkt:
zou het voor de stukken zijn dat ze z'n oude motor meenemen? IK krijg schrik, ik heb een gsxf uit '93... een gaaf exemplaar dan nog. gisteren in Zeeland gaan touren (via Wemeldinge naar Zierikzee) , en heb de parkeerplaats toch in het oog gehouden.
Succes met de nieuwe motor (als die er is)

groeten
 
Laatst bewerkt:
je hebt het ze wel erg gemakkelijk gemaakt met een stuurslot...dat hele contactslot trek je er met de juiste gereedschap binnen 30seconden uit...binnen 1 minuut rijden ze al weg...
Ik heb nu op mijn cb500 4 sloten: 1 schijfslot, 1 beugelslot, 1 ketting bovenaan het achterwiel en achterveringen gewikkeld.. en een ketting die aan het hek vastzit, hij zit achter 1 ijzeren deur.
Nog steeds zit ik te twijvelen of ik hem moet beveiligen met een gps locator en een alarm...
 
je hebt het ze wel erg gemakkelijk gemaakt met een stuurslot...dat hele contactslot trek je er met de juiste gereedschap binnen 30seconden uit...binnen 1 minuut rijden ze al weg...
Ik heb nu op mijn cb500 4 sloten: 1 schijfslot, 1 beugelslot, 1 ketting bovenaan het achterwiel en achterveringen gewikkeld.. en een ketting die aan het hek vastzit, hij zit achter 1 ijzeren deur.
Nog steeds zit ik te twijvelen of ik hem moet beveiligen met een gps locator en een alarm...
_O-

Maarre... Klote van je bike man. Helaas zijn er nog steeds veel te veel mensen die geen respect hebben voor de spullen van een ander :( -O-
 
Hmz mooi klote.
Worden wel meer 'barrels' gejat in Presikhaaf.
Compleet waardeloos voor de handel. Wordt vaak gewoon flink mee getrapt en gejaagd + soms aan gebeund en dan worden ze een paar weken later weer terug gevonden in extreem gare conditie gewoon in een garage of ergens aan de straat in een 'mindere buurt'.
 
Laatst bewerkt:
:^ Presikhaaf is qua bewoners niet de fijnste buurt en kheb laatst gelezen dat het daar almaar verslechtert :X
 
Laatst bewerkt:
Das k*t!

Maar na het lezen van het zoveelste "motor gestolen" topic toch maar besloten de garage eens goed op te ruimen en mijn motor achter de deur binnen te stallen, met schijfremslot erop.....

Presikhaaf komt wel erg dicht in de buurt, randgat was nog een "ver van mijn bed"-show.....
 
Klote voor je joh, ik voel met je mee (zie doodziek, motor gestolen) , hoop dat ie tegen diefstal verzekerd was?

TDM 850
 
Ik werk daar op een school voor moeilijk lerende en moeilijk opvoedbare pubers.. zal eens ff vragen of ze de motor hebben gezien of er over hebben gehoord..(meestal weten mijn leerlingen het vrij snel als het iemand bekends is geweest)


werk dinsdag weer..

Job
 
Mooi klote -O-

Ken de buurt daar niet maar iets naast het stuurslot lijkt me wel op zijn plaats, beugeltje is zo gedaan?

Succes met het speuren
 
Terug
Bovenaan Onderaan