Ook "nieuw"hier

Lady-BMW

MF veteraan
23 okt 2004
2.289
6
Scherpenzeel
Hallo,

Ik lees al een tijdje in dit forum mee. Ik ben in maart in een hevige sneeuwbui met mijn 1e rijles begonnen en heb op 2 september mijn rijbewijs mogen ophalen. Alles heb ik in 1 keer gehaald. :} :} :}

De volgende dag was ik bij een kennis en die vroeg of ik even op een BMW K75 wilde passen. Ik heb namelijk niet van die lange benen en ik wilde goed bij de grond kunnen. En jawel, het paste. Diezelfde avond belde hij dat hij bij de dealer een mooie BMW K75RT had zien staan. Wij de volgende dag daar naartoe, en jawel, gelijk gekocht. Zo snel wilde ik nu ook niet, maar deze was te mooi om te laten staan. *D

Het was wel een overgang, hoor. De lesmotor was een Honda CB500. Maar het gaat goed en ik heb er al 1500 km. op zitten.

Ik ben nu echt helemaal motorverslaafd. :] Ik vind het geweldig. Eindelijk is mijn droom uitgekomen. :] Ik wil al vanaf mijn 16e jaar een motorrijbewijs en ik ben nu 42 jaar.

Ook mijn man heeft dit voorjaar zijn rijbewijs gehaald. Nu nog een motor, maar hij wil nog niet echt. Maar dit komt nog wel. Want ik ben regelmatig mijn motor kwijt. :?

Groetjes van Lady-BMW
 
Laatst bewerkt:
full
 
Welkom! Ik ken het gevoel. Dit voorjaar ben ik na 16 jaar weer opgestapt en heb inmiddels mijn vrouw aangestoken. Ze lest sinds de zomer en inmiddels staat er al een CBR 600 voor haar klaar in de schuur ... 8-)
 
Bedankt voor het fijne welkom.

En wat betreft die Midlife-crisis, dat zou best wel eens kunnen. ;)

Maar het is ook mogelijk dat het lessen qwa tijd wat makkelijk ging, omdat de kinderen wat groter zijn. Ik hoef niet meer thuis te blijven voor ze. En ik wilde mijn roze papiertje vol. Ik heb vorig haar namelijk mijn bus-en vrachtautorijbewijs gehaald. Personenauto en aanhangwagen had ik al. Staat wel stoer, alle stempeltjes. *D Ook was het financieel nu haalbaar en dat is toch ook wel behoorlijk belangrijk.

Nu dus lekker :] :]
 
Ben je al zo oud, dat je gelijk de rest qua motoren maar overslaat, en gelijk op een BMW stapt :?

[me]Phr3ak wil dan niet eens je foto zien ;)
[/me]


Maarre, toch maar welkom hiero :)
 
Je bent zo oud als je je voelt. O-)

En volgens mij is BMW niet alleen voor ouderen, hoor. Er is zelfs een poll over gemaakt. 8-)
 
Welkom!!!!

En wat nou midlife crisis! Gewoon lekker rijden met die handel! Heb mijn moeder ook al aangestoken *D Maar die houd het er voorlopig bij door achterop te gaan zitten als ik het papiertje heb! Voorlopig zit ze wel bij mn broer achterop *D *D

Veel toffe kilometers!!
 
Bedankt voor het fijne welkom.

En wat betreft die Midlife-crisis, dat zou best wel eens kunnen. ;)

Maar het is ook mogelijk dat het lessen qwa tijd wat makkelijk ging, omdat de kinderen wat groter zijn. Ik hoef niet meer thuis te blijven voor ze. En ik wilde mijn roze papiertje vol. Ik heb vorig haar namelijk mijn bus-en vrachtautorijbewijs gehaald. Personenauto en aanhangwagen had ik al. Staat wel stoer, alle stempeltjes. *D Ook was het financieel nu haalbaar en dat is toch ook wel behoorlijk belangrijk.

Nu dus lekker :] :]
[/quote

Midlife-crisis??? wat is dat *D

Staat inderdaad mooi hè al die stempeltjes, het gevoel van een truck te besturen
kun je wel vergelijken met de vrijheid van het motorrijden :]

Maar veel fijne kilometers toegewenst
 
Ja heel zeker. En hij bevalt prima. Ik ben erg tevreden. :]

Ja, ik in mijn annalen mijn beste BMW foto zoeken en dan geeft ze een leuk neutraal antwoord.

Eigenlijk had ik gehoopt dat je ging zeggen:"Hé, rijdt u ook BMW??, kunnen we niet is een keer daten, dan nodig ik je bij me thuis uit en slaan we de koffie maar gelijk over en mijn man is toch een week op zakenreis"
of draaf ik nu door? ;)
 
Terug
Bovenaan Onderaan