Ook nieuw (in ieder geval op dit forum)

Geestje

Rookie
3 jun 2004
1
0
Enschede
Ook de Überbuuf van Dandelion heeft zich maar aangemeld. Ik heb over een paar weken mn eerste les en ik heb er nu al zin in. Omdat ik niet weet wat ik kan verwachten hoor ik graag tips, trucs en meer van dat soort dingen. Misschien dat er MFers zijn uit Enschede die bij Lakerink hebben gelest die me meer kunnen vertellen???

In ieder geval is dit een leuk forum om op rond te neuzen en misschien tot binnenkort bij de Tex.....

Hoi HOi HOI

full

Ook de Überbuuf van Dandelion heeft zich maar aangemeld. Ik heb over een paar weken mn eerste les en ik heb er nu al zin in. Omdat ik niet weet wat ik kan verwachten hoor ik graag tips, trucs en meer van dat soort dingen. Misschien dat er MFers zijn uit Enschede die bij Lakerink hebben gelest die me meer kunnen vertellen???

In ieder geval is dit een leuk forum om op rond te neuzen en misschien tot binnenkort bij de Tex.....

Welkom hier, nog een toekomstige motorrijdster in Enschede *D Hoop je snel bij de Tex te zien :)

Veeeeel plezier hier op het forum!!
Veel succes met lessen
tips trucs?? Goed luisteren naar je instructeur ;)
lees anders dit topicje
veel rij plezier :]

Laatst bewerkt:
Welkom!!!!!!!

En tips? Rij met gevoel. Dus voel je 1 met je motor. Heb ik ook gedaan en ik ben in 1 keer geslaagd

Terug
Bovenaan Onderaan