Ook ONK superstock liefhebbers ?

Ronald Voncken

MF veteraan
5 jan 2002
1.746
0
Posterholt
Bevinden zich op dit forum ook ONK Superstock fans ?
Ik las al dat er aantal van jullie naar Hengelo komen op 28 April.
Ik neem deel aan de superstock met een R1, nu het derde seizoen.
Als jullie nr.69 dan een beetje aanmoedigen kom ik misschien wat verder naar voren ?

Groeten Ronald

 
Hmm, de superstock, reden daar vorig jaar niet allemaal mensen met een GSXR 1000 vooraan? })

We zullen voor je juichen. Nr. 69 vanwege Jamie Whitham?
 
Of vanwege je favoriete standje? })
(ik zal er trouwens zijn in Hengelo)
 
ik moedig je wel aan als je bij mij voor me neus je bandje op komt roken als je klaar bent.

we zullen een vlag met 69 in de hoogte houden.
 
Nou TTeun, de gsx'en zijn inderdaad de te kloppen fietsen.
Vorig jaar was er nog maar eentje met een GSX1000R, de rest van de top 10 bestond voor 80% uit de GSX750R.
Dit seizoen zullen er beduidend meer met 1000 rijden en ook nu vrees ik dat de suzuki's de meerderheid zullen vormen :?

Des te groter de uitdaging om daar een R1 tussen te 'parkeren' *D
 
Nou TTeun, de gsx'en zijn inderdaad de te kloppen fietsen.
Vorig jaar was er nog maar eentje met een GSX1000R, de rest van de top 10 bestond voor 80% uit de GSX750R.
Dit seizoen zullen er beduidend meer met 1000 rijden en ook nu vrees ik dat de suzuki's de meerderheid zullen vormen :?

Des te groter de uitdaging om daar een R1 tussen te 'parkeren' *D


Kijk dat vind ik nou dapper en leuk, oprecht ! :}
 
Zo is het makkelijker

misc.php
 
Ik zal er zeker ook zijn. En ik denk dat we dan maar gewoon met zn allen van het m-f ergens moeten afspreken daar. Dan kunnen we met zn allen 69 aanmoedigen. Maar hoe en wat en waar spreken we tegen die tijd wel af neem ik aan?
 
Leuk, zoveel reacties en toegezegde verbale steun.
Als ik in de uitloopronde de M-F leden zie, zal voor jullie neus een bandje opsnirken, OK ?
 
O.k. maar euh.. hoe dacht je M-F leden te herkennen ?
Of moeten we nou een spandoek gaan maken ook :?

MF-leden zijn toch die lui die na de race over de hekken klimmen (goed te doen in Hengelo ;) ) en dan aan de rand van het circuit dit gaan doen: :}
 
Terug
Bovenaan Onderaan