Ook Target deelt deze keer in de brokken

Veel beterschap i.d.d, en ook met je motor... die Uitlaat en dat steuntje ziet er i.d.d. ernste naar de kloten uit... Reed die kerel Te hard op je in? Welke snelheden was dit ongeveer?
 
Wow, beterschap, als ik die uitlaatsteun zie vraag ik me af wat ervan je been over zou zijn geweest als je uitlaat aan de ander kant had gehangen, of hij aan de ander kant was gebotst. Auw
 
Beterschap Target.

moet je nou fietsen op dat paars met oranje geval wat daar in de hoek staat? O-)
 
Veel beterschap i.d.d, en ook met je motor... die Uitlaat en dat steuntje ziet er i.d.d. ernste naar de kloten uit... Reed die kerel Te hard op je in? Welke snelheden was dit ongeveer?
Wij reden +/-70 en die kerel volgde ons. Vermits hij achterom keek is hij vol op me ingereden. Dus ook aan zowat 70km/u denk ik. In ieder geval staat er niets remspoor op de baan.
Wow, beterschap, als ik die uitlaatsteun zie vraag ik me af wat ervan je been over zou zijn geweest als je uitlaat aan de ander kant had gehangen, of hij aan de ander kant was gebotst. Auw
diezelfde vraag had ik me ook al gesteld. Vrees dat de gevolgen voor mij dan veel erger hadden geweest. Zou ik niet een nep demper aan de andere kant hangen? :+
Beterschap Target.

moet je nou fietsen op dat paars met oranje geval wat daar in de hoek staat? O-)
Ja ;( :+
Dacht om brommer van stiefzoon te nemen, maar die hebben ze met een bestlbus plat gereden. :(
Da's ruk. '(
Ik hoop dat je 'm weer snel in goede staat terug hebt. Kun je weer sjeezen.

ik hoop het ook, ik wil nog 1 circuit dag doen dit jaar.
:(

zoals ik zei R1 ???

Toch nog veel opleggen als ik een R1 wil en ik heb geen Clio te koop staan om dat een beetje te financieren
 
Dat is eigenlijk wel kl*te. Ge zegt toch altijd liever wat rustiger en wat langer plezier, dan op mijn smoel te gaan en een hoop miserie te hebben.

Nu hebt ge nog een hoop brokken door een ander zijn schuld. B|

Eneuh, mss dat ge toch eens nen R1 moet overwegen, dan kunt ge da blauw geval eens van u afschudden. :X Diene heeft nogal verhalen zenne..... :+
 
Dat is eigenlijk wel kl*te. Ge zegt toch altijd liever wat rustiger en wat langer plezier, dan op mijn smoel te gaan en een hoop miserie te hebben.

Nu hebt ge nog een hoop brokken door een ander zijn schuld. B|

Eneuh, mss dat ge toch eens nen R1 moet overwegen, dan kunt ge da blauw geval eens van u afschudden. :X Diene heeft nogal verhalen zenne..... :+
Op circuit volgt da blauw geval niet. Dan klaagt hij dat zijn banden schuiven en dat ik race" banden heb :+

(Xerpio, dit was niet op uw blauw geval bedoelt. Gij zijt nog erger, gij kunt niet volgen en gaat er dan maar bij liggen :+ )
 
Nou, bizar ongeluk. Die gast keek net achterom voordat jullie gingen remmen en knalde achterin toen jullie twee stilstonden??

Optie 1: hij keek erg lang achterom.
Optie 2: jullie gingen vol in de houijzers.
 
Nou, bizar ongeluk. Die gast keek net achterom voordat jullie gingen remmen en knalde achterin toen jullie twee stilstonden??

Optie 1: hij keek erg lang achterom.
Optie 2: jullie gingen vol in de houijzers.
Ik ging niet voluit in de remmen, maar toch stevig.
Hoe lang die jongen achterom keek heeft hij echt niet gezegd ( echt niet hoor :) )
Maakt immers niet uit, het is een ongeluk en ik ben blij dat dat hij op de uitlaat en niet op mijn band of been gereden heeft
 
Op circuit volgt da blauw geval niet. Dan klaagt hij dat zijn banden schuiven en dat ik race" banden heb :+

(Xerpio, dit was niet op uw blauw geval bedoelt. Gij zijt nog erger, gij kunt niet volgen en gaat er dan maar bij liggen :+ )


hahahahahaha
nie te doen
we zullen die discussie nog wel is voeren in zolder O-) :P
 
Dat is een aardige klap geweest '( Gelukkig heb je je motor recht kunnen houden en ik hoop dat de pijn in je rug snel weg is!
Succes met het verzekeringswerk en met je motorloze vrije dagen ;(
 
rugpijn is volledigt weg, pijnlijke nek is ook terug veel beter
ik ga direct eens de motor buiten zetten en eens goed kijken, wat er nog meer beschadigd is.
 
Terug
Bovenaan Onderaan