Ook Target deelt deze keer in de brokken

Target

MF veteraan
30 jan 2003
5.637
0
Turnhout
Kurt en ik waren rustig aan het inhalen. Snelheidsverschil met de auto's was niet veel.
Voor ons gaan er linker knipper lichten aan en wij stoppen.
Toen ik bijna stil stond, kreeg ik ineens een klap. Ik dacht: oeps auto achterop gereden. Nee hoor aan het schrapende geluid te horen moest het de motorrijder zijn die achter ons reed.
Mijn motor is rechtgebleven en heb die vlug aan de kant gezet. De jongen die me had aangereden stond te bibberen en kreeg zelfs zijn motor niet meer recht gezet.
Heb ik dan maar even gedaan en we zijn aan de kant eens rustig de schade gaan bekijken. Bij hem: rechterspiegel kapot en de kuip links en rechts gebarsten.
Bij mij. Subframe krom, uitlaat, band, achterbrug geschaafd, kentekenhouder, kontje,...rest wel laten checken bij de dealer.
Ja wij stopten en die jongen keek net achterom en is zonder remmen tegen me op geknald. Gelukkig hebben we zelf geen verwondingen. Enkel mijn rug doet pijn en dat zal morgen niet beter zijn.


DSCN0487.JPG


DSCN0488.JPG


DSCN0491.JPG


Untitled-1.jpg


Untitled-2.jpg
 
Ow, das lullig zeg. '(

Rug toch een beetje in de gaten houden, zou ik zeggen. Wie weet wat voor rare klap ie gehad heeft.

Iig succes met herstel van je motor.

[me]Orpheus is wel benieuwd wat de reacties nu zullen zijn...


Ipv 'AL die klote koekblikkers letten ook nooit op' nu misschien 'AL die klote motorrijders letten ook nooit op', perhaps? :X
[/me]
 
Dat was dan toch wel een flinke klap ... niet? Ik denk niet dat een uitlaatje zo makkelijk in spaghetti kan veranderen ...
Moge de koste meevallen. Goed dat jullie allen niets is gebeurd. Ik heb geen woorden voor wat je nu zult voelen ...
Veel geluk man ...

;(
 
Dat was dan toch wel een flinke klap ... niet? Ik denk niet dat een uitlaatje zo makkelijk in spaghetti kan veranderen ...
Moge de koste meevallen. Goed dat jullie allen niets is gebeurd. Ik heb geen woorden voor wat je nu zult voelen ...
Veel geluk man ...

;(
Wij reden 70 en stopten
de achteropkomende jongen ( hij volgde ons) is zonder remmen op me in gereden.
Zijn verzekering zal alle kosten dekken normaal gezien.
De jongen reed ook nog niet lang. Maar ja, het is een ongeluk en ik kan er moeilijk kwaad op zijn hé. Deed dat niet express en hij heeft zelf ook kosten die hij uit eigen zak moet betalen. CBR600(f) van 2000, kuip volledig te vervangen, links en rechts. Zowel kop als onderkuip.

Orph:
hoe ik me voel.
tja, vanaf maandag heb ik 10 dagen verlof, de dealer is tot woensdag op verlof.
Dus niets motor rijden.
Aan de andere kant:
nu heb ik een kontje dat reeds kapot is en kan het samen met de race kuip mee op circuit :+

Laser plooien valt mee, maar die YEC steun zo mooi opvouwen? Heb je wel wat meer kracht voor nodig.

@sigma
ja jong, dat is het leven he.

Mijn rug: reeds 2 hernia operaties en dat is snel terug pijn gedaan hé, maar momenteel is de pijn weg.
 
Djeez en dat op de dag dat ik bijna bij een auto naar binnen viel. Nuja dat is gelukkig ook zonder schade bij mij afgelopen.

Sucses met de afhandeling en blijf morgen toch maar ff plat.
 
Djeez en dat op de dag dat ik bijna bij een auto naar binnen viel. Nuja dat is gelukkig ook zonder schade bij mij afgelopen.

Sucses met de afhandeling en blijf morgen toch maar ff plat.
Morgen werken en zondag ook.
Vanaf maandag +/- 10 dagen verlof en motorrijden achter de computer hangen.
 
Damn. '( Da's balen. ;( Maar gelukkig geen gewonden. :}
Sterkte met de afwikkeling van de schade ;)
 
Damnz...suc6 met de schade en evt nog te komen pijnen.. ;(

[me]-=MV=- kan het niet laten..doet balletje rollen.. O-)
[/me]


Zoals Orph al aangaf...ja ik zou het de tegenpartij kwalijk nemen.
Lullig voor hem en het ging niet expres,maar waarom zitten die freakin spiegels op een motor?!

Je rijd voorwaarts en kijkt naar achter?!

Klote koekblikkers en niet al te snuggere motor rijders.. :X

Nee ik brand hem niet af... maar beginnend rijder,achterom kijken en vol achterin knallen...

Zeg maar zo..nu loopt het goed af...had ook erger kunnen wezen.

Wat als jullie daar niet stonden..dan was het de auto.
Wat als die auto daar niet stond..dan was het...
 
Laatst bewerkt:
zo dat ziet er niet best uit! Eng he, dat een motor zo erg in elkaar kan vouwen van zo'n "tikje" met 70 km/u. Kun je nagaan als je echt hard rijdt....

maarre... ik mocht met lessen nooit remmen voor oranje, maar moest dan juist gasgeven. Omdat andere mensen dat van jou als motorrijder verwachten en als je dan remt, klappen ze achterop! Stom eigenlijk he, omdat mensen dat van je verwachten.... rare wereld is 't.

Ik heb precies hetzelfde een keer gehad met brommertjes: reed in rijtje van 3: voorste remde hard, ik dus ook, die achter mij lette niet op en kon op laatste moment stuur omgooien (reed de bosjes in).
Dus de keer erna dat voorste hard remde, keek ik eerst om of die achter me wel oplette... BENG! (zat ik zelf op die voor mij :o )
 
zo dat ziet er niet best uit! Eng he, dat een motor zo erg in elkaar kan vouwen van zo'n "tikje" met 70 km/u. Kun je nagaan als je echt hard rijdt....
ik rij nooit hard

maarre... ik mocht met lessen nooit remmen voor oranje, m
het was geen oranje verkeerslicht, het waren oranje knippers van een auto die links een oprit wilde opdraaien.
Die man zei nog:" ik zag jullie komen en daarom wachte ik met oversteken."
Goed dat die man ons zag, in geval wij hem niet/te laat zouden gezien hebben. Maar wij zullen nooit bewust een auto inhalen die zijn linker knipper heeft opstaan.
Ik heb precies hetzelfde een keer gehad met brommertjes: reed in rijtje van 3: voorste remde hard, ik dus ook, die achter mij lette niet op en kon op laatste moment stuur omgooien (reed de bosjes in).
Dus de keer erna dat voorste hard remde, keek ik eerst om of die achter me wel oplette... BENG! (zat ik zelf op die voor mij :o )
:) shit happens

Moet zeggen, mijn rugpijn valt goed mee.
Had erger verwacht.
 
maarre... ik mocht met lessen nooit remmen voor oranje, maar moest dan juist gasgeven. Omdat andere mensen dat van jou als motorrijder verwachten en als je dan remt, klappen ze achterop! Stom eigenlijk he, omdat mensen dat van je verwachten.... rare wereld is 't.
Mja, maar als ik aan het inhalen ben en voor me gaan ze links richting aangeven, wil ik ook wel in de ankers gaan. Een auto in de flank koppen is ook niet grappig.
 
het is allemaal sneller gebeurd dan je denkt, en veel snelheid is er idd niet nodig voor al wat serieuze schade... alvast veel succes met je herstel
 
het is allemaal sneller gebeurd dan je denkt, en veel snelheid is er idd niet nodig voor al wat serieuze schade... alvast veel succes met je herstel

Ik had 3550 euro schade door te vallen bij 15 km/h. Dus ik sluit met volledig bij je aan...
 
target, veel suc6 met je schade en eventueel "letsel". sterkte met je verlofdagen, zal wel lukken denk ik :p
Jammer dat hij een nieuwe motor heeft als ie net z'n Motorrijbewijs heeft..

was die jongen ook een MF'er?
 
target, veel suc6 met je schade en eventueel "letsel". sterkte met je verlofdagen, zal wel lukken denk ik :p
Jammer dat hij een nieuwe motor heeft als ie net z'n Motorrijbewijs heeft..

was die jongen ook een MF'er?
Hij had geen nieuwe hoor, hij had deze tweedehands nog maar 2 maanden

En de verlof die komen we wel op een andere manier door ;)
 
het was geen oranje verkeerslicht, het waren oranje knippers van een auto die links een oprit wilde opdraaien.

O, okee, dan heb je er werkelijk niets aan kunnen doen....

heel veel beterschap met je rug en je pijn in je hart om je kapotte 'lieveling'
 
Terug
Bovenaan Onderaan