Ook voor een motorcrossbaan in Noord-Holland ?

Thumper

MF veteraan
13 apr 2003
4.863
816
Hier een kopie van een meeltje van www.wildcrossen.tk .

wildcros.jpg


Iemand zin om mee te gaan ? Vertrek vanaf Mac Donalds Hoorn om 18.45 !
Of hoornse brug in de wieringermeer om 19.00
Bedoeling is wel dat het een beetje netjes blijft,uiteindelijk moet er natuurlijk WEL een crossbaan komen ;)

Wie gaan er allemaal mee ?

4slag
ster
kloinmotorgekwoiffie====>maybe
 
Laatst bewerkt:
Allemaal leuk en aardig,maar zoals je weet wordt er al jaren wildgecrosst.
Sterker nog,er is nog een band van een jaar of 8 a 9 terug waar je zelf op staat. ;)
In principe ben ik wel voor die baan,maar dit haalt aan de andere kant een beetje de magie van kat&muis met de politie weg. ;)

Illegaal wildcrossen= 8-)
 
Tis toch leuk als je een legale baan hebt... kan je d'r nog een mooi clubhuissie neer planten en buitenstaanders kunnen de boel tenminste ook bewonderen :P

zag er ook laatst 2 crossen vlakbij de geus op een minimaal vierkant prut gedeelte... zonder heuveltje oid...

maaaarreeee maybe ga ik wel mee 4slag... kweet nog niet
 
Tis toch leuk als je een legale baan hebt... kan je d'r nog een mooi clubhuissie neer planten en buitenstaanders kunnen de boel tenminste ook bewonderen :P

zag er ook laatst 2 crossen vlakbij de geus op een minimaal vierkant prut gedeelte... zonder heuveltje oid...

maaaarreeee maybe ga ik wel mee 4slag... kweet nog niet
En niet te vergeten dat een crossbaan wel handig/stuk veiliger is voor de profesionelere crossende medemens ?

Tijd/Plaats is trouwens niet perse definitief.
 
Heeee dit is bij mij in het dorp en kan ik natuurlijk niet laten lopen ;)

Hoe laat ?
 
Heeee dit is bij mij in het dorp en kan ik natuurlijk niet laten lopen ;)

Hoe laat ?

tsja zoals startpost zegt 19.30 bij dat gemeentehuis of 18.45 bij de mek hoorn.
Maar volgens mij moet 19.00 bij hartog of zoiets ook kunnen ?
Zeg het maar ! Tot nu toe aangemelde mensen zijn wel flexibel denk ik :P
 
Ik ben voor 19. 00 bij de Hoornse brug :9~ ...

Heb je em ook op t "andere" forum gezet ??
 
hoornse brug :? weet em wel maar nu ff niet...

[fluistermodus]uiteraard[/fluistermodus :X

Hoornse brug: de weg langs de snelweg volgen naar Wieringerwerf. Op een gegeven moment kom je bij een :} bocht (lus) Dat is de Hoornse brug.

[fluistermodus]dat dacht ik al[/fluistermodus]
 
En niet te vergeten dat een crossbaan wel handig/stuk veiliger is voor de profesionelere crossende medemens ?
Je zegt het,is niet altijd zo,ben een keer schouder tegen schouder gegaan met springen. B|
En wat is profi,zijn zat crossers die wedstrijden doen,die het in hun broek doen als ze steil tegen een viaducht op moeten rijden en zijwaarts weer naar beneden moeten met een vaartje. :P Ach,is nie erg natuurlijk,is alleen een soort van glijbaan. :} :} (je breekt er niks mee in tegenstelling tot legaal crossen)

Maar legaal=ook 8-) ,kost alleen veel B|
Miskien is Agos gewoon een beetje jaloers op die kleintejs met veel te rijke pappies :P
Maar volgens mij moet 19.00 bij hartog of zoiets ook kunnen ?
Heeft nu museum. 8-)
 
Hoornse brug: de weg langs de snelweg volgen naar Wieringerwerf. Op een gegeven moment kom je bij een :} bocht (lus) Dat is de Hoornse brug.

[fluistermodus]dat dacht ik al[/fluistermodus]

aaah oftewel bij DE bocht :9
Waren daar voorheen best regelmatig aan het spelen.
 
Sjongjongejongejongejongejonge,komen daar alleen maar van die overjarige pubertjes met opgevoerde brommertjes,en tijdwaarneming,toch dieptriest dat die dan de echte pro's op die manier proberen na te doen. B|

Grow up :Z




:+
 
Sjongjongejongejongejongejonge,komen daar alleen maar van die overjarige pubertjes met opgevoerde brommertjes,en tijdwaarneming,toch dieptriest dat die dan de echte pro's op die manier proberen na te doen. B|

Grow up :Z




:+

:?
 
Hihi,zat even met mijn hoofd bij andere dingen. ;)
Doordenkertje,je begrijpt hem vanzelf wel. :+

Op die wildcross-site ontbreekt een essentieel ding overigens. :( XXklikXX

Toppie iniatief René,zit je gewoon te dollen. ;)
Moet er gewoon komen,heb vorige keer Co zijn Vito-Boessie al op TV gezien bij wildcrossen. :}
 
Laatst bewerkt:
aaah oftewel bij DE bocht :9
Waren daar voorheen best regelmatig aan het spelen.

Raar...........ik woon er nu 2 minuten rijden vandaan en zie er echt bijna nooit iemand, een hele speeltuin voor mij alleen :+
 
Raar...........ik woon er nu 2 minuten rijden vandaan en zie er echt bijna nooit iemand, een hele speeltuin voor mij alleen :+

Lol da was ook vroegâh die daar vlakbij woonde is verhuist B|
 
Mag altijd he, is vlakbij............of melden wanneer jullie daar gaan rijden dan kom ik met de Combo, de tuinstoelen en de thermos met koffie :+ Maar ik woon er idd maar 2 minuten vanaf (als je doorrijdt, 1 :+ )
 
Mag altijd he, is vlakbij............of melden wanneer jullie daar gaan rijden dan kom ik met de Combo, de tuinstoelen en de thermos met koffie :+ Maar ik woon er idd maar 2 minuten vanaf (als je doorrijdt, 1 :+ )

moet je wel omrijden denk ?
Met de motor ken je zo tussen die muurtjes door kanllen :9
 
moet je wel omrijden denk ?
Met de motor ken je zo tussen die muurtjes door kanllen :9


welke muurtjes :? hebben we het wel over dezelfde bocht?

Deze dus he: overigens ben ik dit niet hoor, dat mocht ik willen :P

full
 
Terug
Bovenaan Onderaan