Oom agent, bedankt!

letterlijk

MF veteraan
31 okt 2008
1.025
3
Den Haag
Vandaag staande gehouden door een tweetal agenten die mij geklokt hadden met 114 km/h (max. 70 toegestaan). Een van de twee gaf mij een preekje van 10 seconden en ik kon gelijk weer vrolijk verder rijden. Daarom hoezee voor deze 2 mannen het blauw.

Bedankt heren voor deze genade.... :W :Y :}
 
Laatst bewerkt:
Nou, als je je snuitje bekijkt op je avatar weet je meteen waarom... :+


Psies _O-

- Of je bent te lelijk om naar te kijken,
- Je stinkt als een bunzing, of je stinkt erger uit je bek als een beer uit zijn reet,
- Happy hour @ McDonalds ging zo beginnen,
- Hun dienst liep bijna af.

:+

* Dat laatste heb ik in het brommertijdperk wel zelf meegemaakt, was een toffe motormuis 8-)
 
Laatst bewerkt:
Zeeuwmeeuw, man je hebt nooit brommer gereden

En wie ben jij?

dikke_vinger.jpg
 
Ik heb inmiddels al 4 waarschuwingen van tussen de 33 en 60 km te hard op zak. Motoragenten in groningen zijn vaak redelijk galant :+
 
Ben ook een keer gematst, 200 op een 70 weg. Agent achter mij kon geen meting starten en had geen colega naast zich, ook zn auto trok het niet meer. Hij wou me geen dure maandag bezorgen, kwam toen weg met alleen een preek over mn snelheid, links rijden en mn spijkerbroekje.
 
Ik heb inmiddels al 4 waarschuwingen van tussen de 33 en 60 km te hard op zak. Motoragenten in groningen zijn vaak redelijk galant :+

Waarvan 3 v/d 4 met brommer of snorbrommer :P

Hoe was het ook alweer: wat moet jij met motorrijbewijs op een snorbrommer? :+
 
Je moeder??

[me]Mike checkt leeftijd...[/me]

Goh, verrassend! :')




Ontopic:

Nice nice, zulke gelukjes zijn altijd leuk. 't Zijn net mensen hè? :+



Dieter vind het verassend dat een koe uberhaupt zijn leeftijd kan checken :Y :+
Normaal maak ik zo'n opmerkingen niet, maar voor neanderthaler maak ik graag een uitzondering :W
 
Dieter vind het verassend dat een koe uberhaupt zijn leeftijd kan checken :Y :+
Normaal maak ik zo'n opmerkingen niet, maar voor neanderthaler maak ik graag een uitzondering :W
Gezien het feit dat je waarschijnlijk 2 keer in hem past is het idd verstandig dit veilig van achter je computer te doen _O-
 
op de terugweg van de MFMM 2 weken terug, staande gehouden op de A9 met 150 (in die mooie bocht), waar je 100 mag..

ook praatje gemaakt met motoragent, over dat het niet verantwoordelijk is ditdatzuszo..

mocht meteen weer verder rijden :+

achteraf was ik toch wel erg blij dat ik geen geel papiertje bij de verzameling kreeg :)
 
Terug
Bovenaan Onderaan