Oom agent, bedankt!

op de terugweg van de MFMM 2 weken terug, staande gehouden op de A9 met 150 (in die mooie bocht), waar je 100 mag..

ook praatje gemaakt met motoragent, over dat het niet verantwoordelijk is ditdatzuszo..

mocht meteen weer verder rijden :+

achteraf was ik toch wel erg blij dat ik geen geel papiertje bij de verzameling kreeg :)

Beter :Y
 
Laatst ook nog gehad. Zo'n muts zit op de linkerbaan voor de Coentunnel terwijl ze naar rechts kon, doet dat niet. Ik tel tot 1... tot 2... tot 3... tot 10 en toen was ik het zat. Ik ga dan wel naar rechts.

"Netjes" rechts ingehaald en weer naar links. Kom de tunnel uit, nader de bocht en weer zo'n @&#()&@# auto op de linkerbaan terwijl er rechts, links, boven, beneden geen voertuig te bekennen was. Hij en ik.... dat was het.
Ik twijfelde geen moment dus weer "netjes" rechts er langs.

Gas er op, op de uitvoegstrook voor het tankstation en klaar.
Ik stop, doe helm af en er stopt een grijze Golf naast me met witte hempjes er in. B|

GVD, heb ik dat.

Zij vonden dat ik mij niet zo netjes gedroeg op de weg en vertelden mij dat op een heel relaxte toon en zeiden gelijk voordat ze met de opsomming begonnen dat ik geen bon zou krijgen.
Wat ik nog wonderbaarlijker vond was dat zij hadden gezien dat die )(&*&*&$ auto's onnodig links bleven rijden en daardoor wel begrepen waarom ik er dan maar rechts langs ging.

Mijn geluk was dat ik dat niet aso deed door er volgas rechts langs te knallen én zij dachten dat ik de uitvoegstrook gebruikte om alle auto's in te halen en aan het einde weer de snelweg op te gaan. Tot hun verbazing deed ik dat niet. O-)

Al met al een preek gekregen die voor m'n gevoel net zo'n effect heeft gehad als een boete wellicht. Ik heb mij rit zeer rustig voortgezet.
 
Laatst bewerkt:
Het bestaat :Y

Mijn vriendin haar zoon zit ook bij de politie, en ook hij geloofd nog in een stevig gesprek!

Maar...

Breng je met je snelheid en capriolen het leven van een ander bewust in gevaar dan is hij heel snel met een artikel 5
 
waarom heb ik dat soort mazzeltjes nooit. krijg altijd een prent.




ik vind toevallig wel dat je met een joint, fles wiskey enveen telefoon achter het stuur mag zitten
 
haha tja, lijkt nu zo onderhand wel een vrijdag middag topic te worden
 
waarom heb ik dat soort mazzeltjes nooit. krijg altijd een prent.




ik vind toevallig wel dat je met een joint, fles wiskey enveen telefoon achter het stuur mag zitten

Ik ben (vroeger ;) ) met een vriend nog wel eens aangehouden tijdens het rijden onder invloed van wat Super Skunk. (praat ik echt over heeel vroeger hè natuurlijk ;) )
Na het blazen kreeg ik een Bob sleutelhanger en mochten we weer door.
Duurde wel even voordat ik weer verder kon rijden, want we _O- kwamen niet meer bij!
 
Laatst bewerkt:
Zeeuwmeeuw, man je hebt nooit brommer gereden

En wie ben jij?

dikke_vinger.jpg



en weet je het al?

anders weet ik wel wat je bent.
 
umh....ik als groninger....jaahaaa weet hoe makelijk ze daar nog zijn.
in grunn waarschuwen ze wel vaker een paar keer,.. :Y voor ze het boekje
te hand nemen :X
voordat ik zelf prenten uitschreef (amsterdam aeb inspectie) woonde ik
heel mijn leven in grunn.
en ja hoevaak zatten ze wel niet achter me aan.... |( en toch zeggen ...
met een trap in je reet.
niet weer he :+ deed je het echt te gek deden ze ook niet moeilijk :N

groningers net mensen he *O*
 
een aantal jaren terug van een MFFM onderweg over de A12 richting utrecht. heeft er voor ruim 15km een motoragent achter me gezeten. ik zat steeds rond de 200 bij utrecht waar toen nog de flitspalen stonden daar reed ik wel braaf 120km heeft hij me vlak voor de A27 afrit aan de kant gezet. giga preek gekregen over zichtbaarheid en snelheid en een waarschuwing want volgens hem lag zijn bonnenboekje nog op zijn bureau
 
Vorige week op m'n achterwiel een agent gepasseerd die het verkeer stond te regelen voor een verderop gebeurd ongeval(zag hem pas toen ik naast hem zat).Deze gaf dit meteen door aan zijn collega met als gevolg'halt'.Ik denk k*t dat word lopen ivm art 5.Maar na een stevig gesprek (van de agent)mocht ik mijn weg vervolgen met de belofte dat ik dit nooooooooooooooooooit meer zou doen ( althans die dag dan,dacht ik)Dus politie schijndel toch maar BEDANKT !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
 
Ach blijf me verbazen waar bepaalde mensen whieelies trekken terwijl je toch weet dat het je met een beetje pech een paar maanden geen rijbewijs kost. Gisteren weer zo'n malloot achter het Centraal Station terwijl het daar altijd stikt met agenten, gewoon ff op ze achterwiel trekken.

Motoragent beneden op de kade ging er achteraan... :X
 
Terug
Bovenaan Onderaan