oom agent vriendelijk?

Delvis

MF veteraan
6 mei 2004
2.215
0
Kop van over de ijssel
Ja sorry hoor , maar moet ff kwijt.
gisteren aangehouden door motormuis GEHEEL TERECHT
ik reed maarliefs 48 km te snel , balen (eigen schuld)

maar de manier waar op ik werdt aangehouden , pardon zeg , mag het ff wat "vriendelijker"
bekeuring , niet tegenspreken , papieren niet bij me (niet van kun je beter wel bij je hebben )maar van als je overkomt dan ben je toch niet aansprekelijk , je mag hier maar 80 zolang jij al leeft (ben ook nog maar 30) , je teller wijkt ook af dus je ging nog harder , zal eerst ff navragen of gegevens en geldigheid kloppen (alsof je liegt tegen oom agent) , de hoogte van de boete ligt aan hoeveel boetes je al meer hebt .
het hoeft heus niet van ; sorry dat ik u ff stoor maar u reed iets tesnel meneer.

had deze agent een rotdag ofzo(toch ff 270euro binnen 5 minuten), want als alle agenten zo zijn , ben blij dat ik geen crimineel ben , toch , of ben ik dat met 50km tehard wel???
 
je mag blij zijn dat je niet harder ging, want als je namelijk 50 km ye hard ga wordt je rbw afgenomen, maar oom agent, mag wel vriendelijker wezen
 
Misschien heeft hij je wel "gematst" en reed je 51 te hard... :X

Maar goed... voor hem ben je een overtreder dus waarom zou hij "klantvriendelijk" moeten wezen? Overigens zijn de meeste dat best wel mits je eigen opstelling OK is.
 
je mag blij zijn dat je niet harder ging, want als je namelijk 50 km ye hard ga wordt je rbw afgenomen, maar oom agent, mag wel vriendelijker wezen

ja ik weet het maar na correctie was het 42km te hard , wel raar met laser van 48km naar 42km en met volgauto van 50km naar 38km (zat bij een maat in de auto)
 
Misschien heeft hij je wel "gematst" en reed je 51 te hard... :X

Maar goed... voor hem ben je een overtreder dus waarom zou hij "klantvriendelijk" moeten wezen? Overigens zijn de meeste dat best wel mits je eigen opstelling OK is.

op de laser stond 128km en ik ben van ; ja meneer , nee meneer.
 
De gemiddelde agent heeft al aardig wat motorrijders letterlijk bij elkaar geveegd die met dergelijke snelheden zich te pletter hebben gereden. Is geen excuus om jou niet vriendelijk te woord te staan maar verklaart wel waarom sommige agenten ietwat ge-irriteerd overkomen.
 
je mag blij zijn dat je niet harder ging, want als je namelijk 50 km ye hard ga wordt je rbw afgenomen, maar oom agent, mag wel vriendelijker wezen
Moet je wel je rbw bij je hebben :+ anders kan ie hem niet innemen ook :}
 
heb het ook eens gehad agent begon helemaal te flippen omdat ik het beter wist.
(hij deed bepaalde dingen totaal niet volgens het boekje zoals het hoort)
mijn vader werkt zelf ook bij de politie en weet dus ook wat er wel en niet mag maar hij lapte zo'n btje alles aan zn laars.
we hebben hem daar ook later mee geconfronteerd met mn pa.
(die eerst als burger aan kwam kloppen voor een uitleg voor wat er was gebeurd)
nadat mn pa alles had gehoord en zei van ja maar jongens zo werkt het toch niet begonnen ze net te doen alsof ze het wel gelijk deden..
ze werden trouwens wel heel stil toen hij zn pasje tevoorschijn haalde.

(boete verviel overgens wegens ''procedure fout'' O-)

en dit was overgens bij een snelheids overtreding van 10 km/h op een dijkje (reed daarvoor veeeeeel harder maja..)

zo zie je maar dat de meeste agenten toch soms zware heethoofden kunnen zijn.

(no offence baksteen :+ )
 
je teller wijkt ook af dus je ging nog harder
Wat is dat nou voor gelul :?
Morgen maar meteen m'n teller slopen:
"kijk agent, m'n teller staat altijd op nul zelfs als ik rijd, dus die bon kan niet voor mij zijn" O-)
heb het ook eens gehad agent begon helemaal te flippen omdat ikm'n vader het beter wist.
(hij deed bepaalde dingen totaal niet volgens het boekje zoals het hoort)
mijn vader werkt zelf ook bij de politie en weet dus ook wat er wel en niet mag maar hij lapte zo'n btje alles aan zn laars.
we hebben hem daar ook later mee geconfronteerd met mn pa.
(die eerst als burger aan kwam kloppen voor een uitleg voor wat er was gebeurd)
nadat mn pa alles had gehoord en zei van ja maar jongens zo werkt het toch niet begonnen ze net te doen alsof ze het wel gelijk deden..
ze werden trouwens wel heel stil toen hij zn pasje tevoorschijn haalde.

(boete verviel overgens wegens ''procedure fout'' O-)

en dit was overgens bij een snelheids overtreding van 10 km/h op een dijkje (reed daarvoor veeeeeel harder maja..)
Zo, stoer man.
Ging je brommer echt zo hard :?
Dus je hebt er zelf de ballen verstand van en hebt op dat moment maar zwijgend je prent in ontvangst genomen om later je pappie de kastanjes uit het vuur te laten halen. (opvoedkundig ook erg zwak trouwens van je pappie)
Vast zo'n klootzak die anderen graag naait maar wel z'n strepen gebruikt om zichzelf en familie/bekenden te matsen :r
zo zie je maar dat de meeste agenten toch soms zware heethoofden kunnen zijn.

(no offence baksteen :+ )
Lekker nietszeggende zin, 'de meeste agenten' en dan 'soms' gebaseert op een enkele ervaring |(
 
heb het ook eens gehad agent begon helemaal te flippen omdat ik het beter wist.
(hij deed bepaalde dingen totaal niet volgens het boekje zoals het hoort)
mijn vader werkt zelf ook bij de politie en weet dus ook wat er wel en niet mag maar hij lapte zo'n btje alles aan zn laars.
we hebben hem daar ook later mee geconfronteerd met mn pa.
(die eerst als burger aan kwam kloppen voor een uitleg voor wat er was gebeurd)
nadat mn pa alles had gehoord en zei van ja maar jongens zo werkt het toch niet begonnen ze net te doen alsof ze het wel gelijk deden..
ze werden trouwens wel heel stil toen hij zn pasje tevoorschijn haalde.

(boete verviel overgens wegens ''procedure fout'' O-)

en dit was overgens bij een snelheids overtreding van 10 km/h op een dijkje (reed daarvoor veeeeeel harder maja..)

zo zie je maar dat de meeste agenten toch soms zware heethoofden kunnen zijn.

(no offence baksteen :+ )

Als jij met je pappie bij mij aan de balie had gestaan dan zou ik niet erg onder de indruk zijn geweest van zijn pasje hoor. Laat staan dat ik er stil van word :Z .

Maar ja wat wil je ook met een zwaar heethoofd als mij........ :Z
 
heb het ook eens gehad agent begon helemaal te flippen omdat ik het beter wist.
(hij deed bepaalde dingen totaal niet volgens het boekje zoals het hoort)
mijn vader werkt zelf ook bij de politie en weet dus ook wat er wel en niet mag maar hij lapte zo'n btje alles aan zn laars.
we hebben hem daar ook later mee geconfronteerd met mn pa.
(die eerst als burger aan kwam kloppen voor een uitleg voor wat er was gebeurd)
nadat mn pa alles had gehoord en zei van ja maar jongens zo werkt het toch niet begonnen ze net te doen alsof ze het wel gelijk deden..
ze werden trouwens wel heel stil toen hij zn pasje tevoorschijn haalde.

(boete verviel overgens wegens ''procedure fout'' O-)

en dit was overgens bij een snelheids overtreding van 10 km/h op een dijkje (reed daarvoor veeeeeel harder maja..)

zo zie je maar dat de meeste agenten toch soms zware heethoofden kunnen zijn.

(no offence baksteen :+ )

Ik zou me ervoor schamen als ik mijn vader naar het bureau zou moeten laten komen voor een lichte snelheidsovertreding. Zelf zeg je dat veel harder reed dus vind dit wel heel triest. En ik snap ook niet dat je vader zijn pasje laat zien om de boete in te laten trekken .... slap hoor :r .

greeties Snake
 
ervaring tot nu toe is dat als ze je aanhouden niks aan de hand...
Doet de motoragent ze helm en handschoenen uit: boete

Word je aangehouden door auto: boete
Zit je in koekblik en word je aangehouden door oom motoragent: grootste boete mogelijk B|
 
ervaring tot nu toe is dat als ze je aanhouden niks aan de hand...
Doet de motoragent ze helm en handschoenen uit: boete

Word je aangehouden door auto: boete
Zit je in koekblik en word je aangehouden door oom motoragent: grootste boete mogelijk B|
Ik ben ook in m'n koekblik gematst door oom agent op de motor hoor! Het ligt aan de persoon (agent), omstandigheden, je eigen opstelling enzovoort en niet aan het soort voertuig! En laten we niet vergeten het soort / zwaarte van de overtreding!!!!

Over die vader met z'n pasje: misschien wil Baksteen mij wel "adopteren" O-)


:+
 
Laatst bewerkt:
Wat een gezwam.... ben ook in m'n koekblik gematst door oom agent op de motor hoor! Het ligt aan de persoon (agent), omstandigheden, je eigen opstelling enzovoort en niet aan het soort voertuig!

Tuurlijk blijft het aan de persoon en opstelling etc liggen, dat altijd maar het "helpt" wel als je op motor zit of in auto en je word aangehouden door oom motoragent. ( ben ik van mening, dus wil niet zeggen dat dat zo is )
 
veel plezier met je boete, als je al aangegeven hebt dat je daarvoor nog harder reed mag je van geluk spreken dat ze dat niet gezien hebben.

en ik hoop dat je pa nog een beetje vrienden heeft op het politie bureau. Zeer zwak van je pa om zijn positie te gebruiken om zijn medecollega's op de vingers te tikken.
 
Ach gut, zijn alle agentjes ineens op hun pik getrapt na de post van Demon008.

Het is heel simpel, een agent hoort zich gewoon netjes te gedragen, zoals veel agenten ook doen, net als ik als ik aangehouden wordt, en wat sommige (helaas een beetje veel) agenten eens moeten leren is gewoon communiceren.
En niet met een belerend toontje, hadden ze lekker meester moeten worden in de onderbouw, daar mag dat nog een beetje.
 
Ja sorry hoor , maar moet ff kwijt.
gisteren aangehouden door motormuis GEHEEL TERECHT
ik reed maarliefs 48 km te snel , balen (eigen schuld)

maar de manier waar op ik werdt aangehouden , pardon zeg , mag het ff wat "vriendelijker"
bekeuring , niet tegenspreken , papieren niet bij me (niet van kun je beter wel bij je hebben )maar van als je overkomt dan ben je toch niet aansprekelijk , je mag hier maar 80 zolang jij al leeft (ben ook nog maar 30) , je teller wijkt ook af dus je ging nog harder , zal eerst ff navragen of gegevens en geldigheid kloppen (alsof je liegt tegen oom agent) , de hoogte van de boete ligt aan hoeveel boetes je al meer hebt .
het hoeft heus niet van ; sorry dat ik u ff stoor maar u reed iets tesnel meneer.

had deze agent een rotdag ofzo(toch ff 270euro binnen 5 minuten), want als alle agenten zo zijn , ben blij dat ik geen crimineel ben , toch , of ben ik dat met 50km tehard wel???
Alf heeft alleen maar zo,n ervaringen met bromsnorren op twee wiele.
 
veel plezier met je boete, als je al aangegeven hebt dat je daarvoor nog harder reed mag je van geluk spreken dat ze dat niet gezien hebben.

en ik hoop dat je pa nog een beetje vrienden heeft op het politie bureau. Zeer zwak van je pa om zijn positie te gebruiken om zijn medecollega's op de vingers te tikken.
God zeg wat zijn we weer scheinheilig.
Ik wordt er langzamerhand een beetje ziek van. :r

Allemaal roomser dan de paus.
We doen allemaal dingen op de motor die volgens de wet niet mogen en als je dan gepakt wordt dan probeer je daar onderuit te komen. Simpel toch?

Stelletje heilige boontjes..... :(
 
God zeg wat zijn we weer scheinheilig.
Ik wordt er langzamerhand een beetje ziek van. :r

Allemaal roomser dan de paus.
We doen allemaal dingen op de motor die volgens de wet niet mogen en als je dan gepakt wordt dan probeer je daar onderuit te komen. Simpel toch?

Stelletje heilige boontjes..... :(
Heb trouwens ook EENgoeie ervaring met een agent.Werd staande gehouden omdat ik ingehaald zou hebben over doorgtrokken streep.Ik zei dat ie effe mee moest lopen want waar ik ingehaald had was de streep niet doorgetrokken.Hoefde hij niet want hij kende de situatie als zijn broekzak.Kreeg dus prent.Zei dat ik in beroep zou gaan en noteerde naam van agent.Werd later door hemzelf opgebeld en hij zei dat ik gelijk had gehad en de bekeuring was vervallen.Echt gebeurd.Goeie bestaan dus ook.
 
Ja sorry hoor , maar moet ff kwijt.
gisteren aangehouden door motormuis GEHEEL TERECHT
ik reed maarliefs 48 km te snel , balen (eigen schuld)

maar de manier waar op ik werdt aangehouden , pardon zeg , mag het ff wat "vriendelijker"
bekeuring , niet tegenspreken , papieren niet bij me (niet van kun je beter wel bij je hebben )maar van als je overkomt dan ben je toch niet aansprekelijk , je mag hier maar 80 zolang jij al leeft (ben ook nog maar 30) , je teller wijkt ook af dus je ging nog harder , zal eerst ff navragen of gegevens en geldigheid kloppen (alsof je liegt tegen oom agent) , de hoogte van de boete ligt aan hoeveel boetes je al meer hebt .
het hoeft heus niet van ; sorry dat ik u ff stoor maar u reed iets tesnel meneer.

had deze agent een rotdag ofzo(toch ff 270euro binnen 5 minuten), want als alle agenten zo zijn , ben blij dat ik geen crimineel ben , toch , of ben ik dat met 50km tehard wel???

Wat mij betreft heb je gelijk hoor, vriendelijk/beleefd zijn is geen overbodige luxe. Soms schaam ik me wel eens voor mijn collega's.
Het nadeel van dit vak is dat, als een diender iets niet goed doet. er wordt gesproken over "de politie" ipv die ene diender.
Maar goed het is niet anders. :)
 
Wat mij betreft heb je gelijk hoor, vriendelijk/beleefd zijn is geen overbodige luxe. Soms schaam ik me wel eens voor mijn collega's.
Het nadeel van dit vak is dat, als een diender iets niet goed doet. er wordt gesproken over "de politie" ipv die ene diender.
Maar goed het is niet anders. :)


Idd, ik heb ook genoeg goede ervaringen, denk echter dat het wel een beetje politie eigen is, dat belerende toontje, schat het bij de agenten op 50-50
 
Als jij met je pappie bij mij aan de balie had gestaan dan zou ik niet erg onder de indruk zijn geweest van zijn pasje hoor. Laat staan dat ik er stil van word :Z .

Maar ja wat wil je ook met een zwaar heethoofd als mij........ :Z
Jamaar jij bent ook de stoerste hé. B|
 
Terug
Bovenaan Onderaan