Oooee spannend....presentatie Suzuki 2007 modellen

nee zo'n piemel met een tumor gezwel als uitlaat ziet er leuk uit...
_O- _O-

Dit model heeft wel iets.
full
 
nope komt niet...mijn dealer belde net vanuit parijs en heeft daar de B-king gezien en de bandit 650 met waterkoeling de bandit 1200 naar 1250 ook watergekoeld...en de GSX-r1000 met 3voudige instelbare ECU
 
Laatst bewerkt:
Wat ik niet helemaal snap is dat al die mooie SS-motoren alsmaar kleiner en lichter worden. Begrijp me niet verkeerd, de techniek is natuurlijk waanzinnig mooi e.d.
Maar aangezien de gemiddelde mens alleen maar groter wordt (in lengte en breedte) zou je toch zeggen dat er wel zeker een markt is voor een wat ruimere fiets met SS-pretenties en prestaties?
 
Ik vind die uitlaten van de nieuwe GSX1000R maar niks, vooral dat chromen deel hoort niet. Met aftermarket uitlaatjes is er natuurlijk wel iets heel moois van te maken 8-)
 
Nieuwe busa is ook wel leuk volgens deze site,

2007_Suzuki_GSX1400R_r.JPG




OMG hoe resize ik :X :X
 
Laatst bewerkt:
vet vet vet die nieuwe 1000 k7 niet normaal meer
ik weet wat mijn nieuwe motor wordt ongelovelijk hoe ze het elke keer weer voor elkaar krijgen om ze nog mooier sneller en beter te maken

kortom de nieuwe gsx-r1000 SUPERRRRRRRRRRRRRRRRRRRBIKE :}
 
Het is een uitlaat links en rechts geworden.
Weet nog niet precies wat ik er van vind want heb nog geen goede foto van de achterzijde gezien.
Maar we hadden het kunnen weten want zoals op de foto's eerder in dit topic.
Is er een klein stukje van de demper aan de linkerzijde te zien ;)
full

Ik zal hem binnekort eens in het echt moeten zien. maar mijn mening tot nu toe is dat ik de k5/k6 mooier vind :)

Gr John
 
Nieuwe busa is ook wel leuk volgens deze site,

OMG hoe resize ik :X :X

De oude Busa vond ik niet echt mooi qua looks, maar die 2007 Suzuki GSX1400R Hayabusa ziet er echt vet uit.
Wat een ding, en dan te bedenken dat sommigen zelfs daar weer een turbo op schroeven. }) Wordt je met je hele dure Y2k straks zoekgereden door en GSX1400R(T) _O-
 
Balen zeg, ze hebben het GSX-R model dusdanig aangepast dat ik hem totaal niet mooi meer vind.
Koplamp vond ik erg mooi en futuristisch, nu ziet het er niet meer uit, veels te lief.
Verder zijn er meer kleine dingetjes, zoals de uitlaat, kleuren, kuipen etc die minder zijn.

Word de keuze een stuk makkelijker, een R6 *O*
 
Wat ik niet helemaal snap is dat al die mooie SS-motoren alsmaar kleiner en lichter worden. Begrijp me niet verkeerd, de techniek is natuurlijk waanzinnig mooi e.d.
Maar aangezien de gemiddelde mens alleen maar groter wordt (in lengte en breedte) zou je toch zeggen dat er wel zeker een markt is voor een wat ruimere fiets met SS-pretenties en prestaties?
:^

Zelfs bij de meer toergerichte modellen zie je die trend.. Geloof me: Met je knieen buiten de kuip rijden omdat je dijen te lang zijn om er achter te kunnen is ook drie keer niks :N
Alles lichter maken ben ik vòòr, maar niet op gewicht besparen door alles kleiner te maken -O-

[me]Billy the kid rijdt op oudere motoren: vanwege het comfort :X [/me]
 
Als Suzuki nou gelijk weer is witte velgen optioneel maakt, maar neeeee vooral niet doen! Een blauw witte soes hoort gewoon witte velgen te hebben!!
 
aftermarket pijp op de k5 en k6 gsxr-1000 van yoshimura heb ik één antwoord op:

LELIJK!!!!!!!

de originele uitlaat was al heel lelijk, maakt yoshimura een aftermarket die er juist hetzelfde uitziet maar dan toch iets anders(ook oval maar andere materialen gebruikt)

hopelijk doet yoshi het iets beter met het k7 model

hopelijk word de nieuwe r1 een pak beter :W

anders zou ik gaan voor de zx-10r of cbr1000rr(ja het is een honda :z )
 
Vind het een hele mooie fiets, alleen die dempers...die zien er niet uit. Ik vraag me weleens af, zien die ontwerpers zelf niet dat het er niet uit ziet??

Gelukkig bestaan er vervanginsdempers.


En waarschijnlijk hebben ze van suzuki bij yoshi ook wel wat aandelen, dus dubbelop verdienen ;) .
 
Terug
Bovenaan Onderaan